Ow was ook pas erg laat met z'n zindelijkheid hoor.. 3,5 en dat was omdat ik toen "stress" kreeg. Maar ik geloof dat veel van z'n leeftijdgenootjes hier echt wat later waren.
Js toont nog geen enkele interesse, misschien kijk ik van de zomer eens een keertje

Beterschap GM, hoe gaat t vandaag (met beide

)
Room

Wat fijn dat t lijkt te werken dad

En ik was vandaag met m'n jongens naar Blijdorp. Het was echt super gezellig en de jongens hadden het echt naar hun zin. Blij dat ik vandaag was gegaan.
Alleen kreeg Js een driftbui. Ik had Ow beloofd dat hij na de binnenspeeltuin in de buggy mocht. Dus Js moest lopen of in de draagzak. En dat wou hij niet, dus hij was echt boos.
Ik deed het (volgens mij) echt heel goed. Bleef hem uitleggen dat het niet anders kon en dat Ow er nu echt in mocht, gaf hem tijd, nam hem serieus en vertelde hem dat hij best boos mocht zijn.
Er zat alleen een groepje moeders naar mij te kijken en eentje die langs liep zei: laat dat kind stil zijn joh... vervolgens liep zij naar het groepje moeders begonnen ze me echt uit te lachen en heel hard te praten over dat sommige mensen echt niet konden opvoeden. Echt de tranen sprongen in m'n ogen..
Ik heb Js onder de arm genomen mee naar buiten en voelde me toen alleen maar rotter omdat Js toen helemaal over de rooie ging.
Ik had hem buiten redelijk snel rustig en er kwam nog een vrouw aan die vroeg of ze iets kon doen, heel lief natuurlijk, maar heb uit emotie een beetje kortaf gereageerd, waar ik me ook weer rot over voelde want die vrouw bedoelde het echt heel lief.
Bleh, voel me nog steeds gekwetst
en voor het eerst in tijden onzeker of ik het wel echt goed doe en of ik wel leuk ben enzo
Sorry voor het "dramatische" verhaal en ergens weet ik ook dat jullie mijn driftbui oplostechniek wel waarderen...
Ik voel me nu gewoon alleen nog steeds

... stom ben ik he!
Sorry topicvervuiling, slaat allemaal nergens op..