+1quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:45 schreef GotC het volgende:
Wij gingen ook tussen 2-2.5 jaar over op hemd en boxer. Zindelijk is hij nog lang niet, maar dit was een mooie overgang in de zomer. En het staat veel leuker
Krijgt hij zo'n hemd ook al zelf uit?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Wij zijn nu ook een paar maanden over op onderbroek + hemd. Zindelijk is hij nog niet maar zo kan hij zichzelf wel al uitkleden voor het douchen bijv, en het staat gewoon erg leuk
ik vind juist eigenlijk dat er hier op fok al echt heel jong "werk" van gemaakt wordt. Om mee heen merk ik dat totaal niet. Wij doen er ook nog niks mee hoor. Ze zijn nog klein zat vind ik...quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:35 schreef BlueEyes het volgende:
Ben blij met jullie ervaring qua oudere jongetjes die er niet aantoe zijn om eerlijk te zijn.
Als ik al die snelle leeftijdsgenootjes af en toe zie en dan kijk naar F die er absoluut niets van hebben wil.
Potje boeit niks, wc hoef ik niet eens te proberen op te zetten.
Hij vertelt wel netjes als hij gepoept heeft inmiddels (alsof die lucht te negeren is)
Mijn moeder zei afgelopen weekend nog dat ze aan zichzelf aan het twijfelen was of wij wel echt allemaal voor de 2 jaar zindelijk waren als ze ziet hoe haar kleinkinderen er totaal niet mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:59 schreef Franny_G het volgende:
Ik denk dat 'onze' (groot)ouders dat ook een beetje overdrijven, dat vroege zindelijk zijn. Dat zal echt niet zo voor alle kinderen zijn geweest. Verder waren de methodes vroeger ook veel meer spartaans. Mijn moeder kreeg bijvoorbeeld al een preek van mijn opa omdat ik toen ik vier jaar was een ongelukje had gehad op de kleuterschool. Dat kan toch echt niet meer op die leeftijd, etc. Mijn opa haalde mij toevallig die dag op van de kleuterschool en ik kan me nog herinneren hoe hij me toen toesprak..
Mijn moeder zegt: gewoon zonder luier laten lopen, ze gaan het vanzelf wel vies vinden.
Ja, dat zal wel, maar ík vind dat ook nogal vies.. Dus wellicht denken wij ook daar wat anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |