Oprotten dusquote:
Ik heb dan altijd dit beeld voor ogen:quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja hoe krijg je hem op de kast![]()
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
ook al gewoon een ordinaire slet die Tess
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd dit beeld voor ogen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Row : Tess ik ben eigenlijk heel lief
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:17 schreef Injetta het volgende:
Cemal en Jacco een gesprek over wat ze kunnen vragen voor een optreden buiten. Jacco vroeg 695 voor een optreden maar na Utopia gaat hij wel 1200 vragen.
Ze denken dat Bas ook goed geld kan verdienen met DJ en mixen.
Ze is nu een mislukkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:36 schreef puzziepie het volgende:
Row ken dur niet tegun se is op duh molukkuh geweest
wees blij dat ie nu even niet in beeld isquote:
lol, jij hebt echt veel humor vind ikquote:
Ik wil hem wel in beeldquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wees blij dat ie nu even niet in beeld is
oke, jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil hem wel in beeld![]()
Samen met Boyd i![]()
![]()
Your worst nightmare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
jessie en boyd gaan niet drinken vanavondquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:30 schreef danaqui het volgende:
[..]En er kan weer gezopen worden vanavond
![]()
dat zei ik niet, ik verstond het verkeerd, sorryquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:41 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cossers allemaal een fijne dag![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, geniet ervan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt mijn post veranderd dat schreef ik nietquote:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet er van.
![]()
Nou ja zeg! Zoiets zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je hebt mijn post veranderd dat schreef ik niet
nee ik verstand het mis is goedquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat zei ik niet, ik verstond het verkeerd, sorry
Naomi was echt een top utopiaan, en ik vind haar vlogs geweldig, maar nu weer terug on topic graag
maar wie dan wel, want ik schreef dat niet, ik zou dat nooit durven schrijven over die lieve meidquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Zoiets zou ik nooit doen!![]()
Wie komt daar?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Van Harte Gefeliciteerd met geboorte van je kleinzoon!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |