Ik ook, echt een gouden greep om die twee bij elkaar te zetten!quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me kapotgelachen vanochtend met Paul en Frank (die zit erbij toch?).
Niet ondenkbaar. Marc Adriani is natuurlijk én dj én één van de directeuren van VARA-BNN. Kan best zijn dat hij vroeg of laat stopt met het Platenpaleis.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:00 schreef Evertjan het volgende:
Misschien een idee om Frank en Paul een vrijdagavondshow te geven
jammer dat hij nog maar 2 uurtjes heeft op de vrijdagavondquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:12 schreef cosmick het volgende:
Ik moet nog erg wennen aan De Wild (grote fan destijds bij R3). Hij zelf ook geloof ik. Jammer van Rabbering.. met z'n Faithless en zogenaamde popfeitjes. Uhg. Hulde voor Rob! Is op vrijdagnacht helemaal supergrappig. Om half 2 mensen bellen om hun verzoekjes te draaien.
Ik vond Paul bij 3 ook een stuk fijner als ie inviel en tijdens SR was hij ook altijd een van de beteren als hij er was.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:26 schreef Marcoss het volgende:
Rabbering zat ook volledig vastgeroest in z'n programma bij 3FM, volgens mij is er in al die jaren amper een item veranderd en leek het inderdaad op de automatische piloot te gaan de laatste jaren..
(Maar goed, snap ook niet dat hij zelf nooit iets veranderd heeft in z'n show, neem aan dat hij die vrijheid wel had)
Op Radio1 moet de VPRO de vrijdag/zaterdag-nacht inleveren ten koste van VARA/BNN.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:11 schreef Ferdo het volgende:
Al heb je natuurlijk het probleem van de omroeppolitiek, met een VARA-BNN- en een KRO-NCRV-dj.
Ten gunste, bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Op Radio1 moet de VPRO de vrijdag/zaterdag-nacht inleveren ten koste van VARA/BNN.![]()
Gevolg. Andrew Makkinga mag tussen 5en7u gaan vullen. En wat er tussen 02u en 05u gaat gebeuren geen idee. Wel is Woord.nl gesneuveld en dat is zeer jammer.
Popduel was de hele week al.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rabberbril die dit werkend weer met het Pop Duel verder gaat. Hoe. Origineel.
Inderdaad, Rob was zo gezellig van 00 tot 02, altijd feest. Dit isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:25 schreef ddx het volgende:
Ik heb Shay een half uurtje gegeven, maar dit is meer een talkshow voor radio1.
2 gasten en dan al aantal minuten over vegetarische vleesvervangers.
Jammer dat Rob er niet meer zit tot 2u...
Kan niemand die doos zeggen dat zulke meuk misschien leuk voor Spijkers Met Koppen is, maar zéker niet voor de late vrijdagavond?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:25 schreef ddx het volgende:
I.
2 gasten en dan al aantal minuten over vegetarische vleesvervangers.
Eens, kunnen ze niet gewoon hiermee doorgaanquote:
Oh daar ging het mij niet om. Enkel is z'n stem zo goed als verdwenen dus zat Stenders telkens als een malle te hoesten en te schrapen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi.
Die stem van Hendrik Haandrikman.. die 's pas superkut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |