SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mark deed buiten toch niks anders dan hoeren bezoeken ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Rianne: kom je hier slapen?
Row: nee, ik kom mijn meidje gedag zeggen. Ik kom net van een gesprek (?) Gefeliciteerd, schatje. Je bent hier nu een jaar. Weet je wie ik mis hier? Ramona: Ivan en Mark ook. Die zouden nooit over hoeren beginnen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel 1 van de fittie is nu aan het uploaden.
wat een bullshitquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Rianne: kom je hier slapen?
Row: nee, ik kom mijn meidje gedag zeggen. Ik kom net van een gesprek (?) Gefeliciteerd, schatje. Je bent hier nu een jaar. Weet je wie ik mis hier? Ramona: Ivan en Mark ook. Die zouden nooit over hoeren beginnen.
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:31 schreef kkka3 het volgende:
Sjemig COS kaput #stress #paniek
Vic gaat ging maar door en door en door en door
Row in zielige modus: ze moet dinguh un plekjuh geefuh, dinguh die gusegt sijhijn
Nu loopt mijn stream weer vast
Sweet dreams, nieuwe poging
Nu weer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mark deed buiten toch niks anders dan hoeren bezoeken ?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat een bullshit
Ze vergeten larissa
Ahh de daderquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]Danku, dat krijg je er nu van, bezemen vlak voor ie dichtgaat.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]Danku, dat krijg je er nu van, bezemen vlak voor ie dichtgaat.
Ja was wel die van mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Kan gebeuren, ik weet niet of je hem weer in de reeks moeten zetten of zo, en misschien een andere TT.
Ruud is nogal gefrustreerdquote:
Su is een strijdurquote:
Nou als je Ruud doet dan ben je idd nergens meer vies van...roast!!!..quote:
Beter dat zij dat zegt dan Ramona, dan ben je nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:37 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze moeten haar morgen vroeg haar reet likken zegt ze
Doe dan wel de blauwe bezem...quote:
Ow.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe dan wel de blauwe bezem...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:38 schreef DeKenau het volgende:
Ruud loopt even flink wat water te verspillen alles af te luisteren..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:39 schreef Urb het volgende:
Genoeg over de tt hier maar weer, als ie niet goed is maar via dm, nogmaals excuus voor mn slechte timing enzo.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:39 schreef Urb het volgende:
Genoeg over de tt hier maar weer, als ie niet goed is maar via dm, nogmaals excuus voor mn slechte timing enzo.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik dacht met wie staat Row nou te praten, maar ze stond voor zich uit te staren voor een kapstok.
Oh geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
B&B kussen die ze daar gebruiken ?
Hij heeft het 2 keer gezegd. Een keer tijdens de fitty, en nog een keer later, buiten samen met Bas.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ivm. met het monteren, heeft iemand een exact tijdstip van die opmerking
van Boyd dat hoeren schoner zijn dan een stier in de loods ?
En beide een ruitjesshirt.How kjoet.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Euh na 22.00 iig..quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oef na de sinterklaas gedoe en roast van Boyd (die was ok wel leuk)quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:46 schreef snetje het volgende:
Billy nog steeds Jessie aan het pijpen? In de hoop dat hij niet terug loopt naar de loods voor een verdere discussie?...
Volgens mij na deel 2 maar zeker weet ik het nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
O Ohw....quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.
Werden toch geen namen genoemd, alleen 'Zijn ze nu nog bezig?' .quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.
23:18 zie ik de eerste opmerking in de COS.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het woord ruzie is nooit gevallen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werden toch geen namen genoemd, alleen 'Zijn ze nu nog bezig?' .
Kan natuurlijk over heel andere mensen en heel andere dingen gaan.
Erg verrassend is het niet maar ik wil het wel wetenquote:
Nee, Cemal zei dat Billy en Jessie en discussie op de boot hadden wat niet zo goed ging.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oké.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, Cemal zei dat Billy en Jessie en discussie op de boot hadden wat niet zo goed ging.
00.08 uur ongeveer denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy en Jessie zijn de hele dag al bezig ...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar wiebelen konijntje...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy en Jessie zijn de hele dag al bezig ...
[ afbeelding ]
Vanmorgen ....
Nee joh veel eerder. Rond elf uur klopt welquote:
Het is 2 keer gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh veel eerder. Rond elf uur klopt wel
Hij heeft het twee keer gezegd, ook tegen Bas later nog.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Bas buiten was 00.08 u. in mijn eigen opnamequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het leukste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij heeft het twee keer gezegd, ook tegen Bas later nog.
Dat zou inderdaad rond 0.00 uur geweest kunnen zijn.
Ik hoer maar opquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met Bas buiten was 00.08 u. in mijn eigen opname
Klopt dat zei hij in Ruud zijn gezicht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het leukste.
quote:
Ach kom op ik maak een geintjequote:
Ik snap hem nietquote:
Dank je dit helpt, gevonden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
23:18 zie ik de eerste opmerking in de COS.
Niet grappig ... hoer... met je kaviaar op toastjes!!quote:
Geen dank.quote:
Zowiezo eet je geen kaviaar op toastjes...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet grappig ... hoer... met je kaviaar op toastjes!!
Zowiezo?quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zowiezo eet je geen kaviaar op toastjes...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ook gevonden, tweede gesprek met Bas, dank je.
Is oud Fries.quote:
Pff ik zit een uur al te bedenken wat ik daar op moet zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het een verwijzing is naar de discussie van vanavond, over hoeren laten komen.
Gaan we punniken in taalfouten? .Het is STuntman hé ipv van Punkman... punnik jij of zo??..quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Gaan we punniken in taalfouten? .Het is STuntman hé ipv van Punkman... punnik jij of zo??..
Oh heerlijk dat roosteren...
UTO / [UTO SC #2084] Classic African country happyhardcore funkmetaljazz.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom hebben we al een hele tijd een sl, iedereen lag toch braaf in bed?
Voor zover ik weet lagen ze allemaal braaf in bed inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom hebben we al een hele tijd een sl, iedereen lag toch braaf in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een simpel figuur is dat ook zeg......ze vind zichzelf zo stoer......quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een heerlijk fragment, Rowena: geen fakking bitches in mijn huis .....
Echt hoor,een grote bek opzetten en ze wist niet eens precies waar het over ging...quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Wat een simpel figuur is dat ook zeg......ze vind zichzelf zo stoer......
SL.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:24 schreef AnneLo het volgende:
Maar wat gebeurde er na de vraag van Romy wat Ruud tegen Cemal had gezegd?
Volgens mij kwam er toen een SL.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:24 schreef AnneLo het volgende:
Maar wat gebeurde er na de vraag van Romy wat Ruud tegen Cemal had gezegd?
Was vanavond weer bar en boos met die SL's .quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:27 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Belacheljk, gebeurt er eindelijk eens wat en dan een SL....
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, maar is al een aardig tijdje bezig.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk.
Moeten we zeker weer de tv uitzending voor kijken.
Best een beetje sneuquote:
Tsss ,echt niet...quote:
Nee, dit is toch anders.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Punk kijk.knietjes...
Ik ben daar nog niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:48 schreef snetje het volgende:
En morgen ..overmorgen gaat meer dan de helft braaf op Tess stemmen...![]()
![]()
Als de Febo voor dat mokkel kiest ..kijk ik nog liever naar de teletubbies...quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet zo zeker van.
Boyd maakt veel meer tv, kan me voorstellen dat de Febo hem wil houden.
Maar we zullen zien...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Als de Febo voor dat mokkel kiest ..kijk ik nog liever naar de teletubbies...
Maar is ze wel veel op de streams te zien dan, want als ik kijk zie ik alleen Boyd op de streams....quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je ziet haar niet, hoort haar amper wat zeggen, als die er in komt heb je weer zo'n niets zeggend persoon erbij.
Gister was ze aardig vaak in beeld, maar echt een grijs muisje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar is ze wel veel op de streams te zien dan, want als ik kijk zie ik alleen Boyd op de streams....
20 Jaar en weet niet eens wat impotentie is ...nou ja met 20 kan ik het me wel voorstellen ... maar niet weten??...quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je ziet haar niet, hoort haar amper wat zeggen, als die er in komt heb je weer zo'n niets zeggend persoon erbij.
Als je 20 bent dan hoor je dat gewoon te weten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:57 schreef snetje het volgende:
[..]
20 Jaar en weet niet eens wat impotentie is ...nou ja met 20 kan ik het me wel voorstellen ... maar niet weten??...
Het ging over potentie.Ik weet dat het laat is .quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:57 schreef snetje het volgende:
[..]
20 Jaar en weet niet eens wat impotentie is ...nou ja met 20 kan ik het me wel voorstellen ... maar niet weten??...
Dat ze daar het woord potentie niet kennen dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het ging over potentie.Ik weet dat het laat is .
Ik verstond echt Impotentie..en dat ze daar over zaten te grappen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het ging over potentie.Ik weet dat het laat is .
En ze snapte de uitleg op internet ook niet,dat was nog het mooiste.En zo iemand heeft dan een studie marketing&communicatie gedaan...quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat ze daar het woord potentie niet kennen dat snap ik wel.
Dat zie je zo wel.
Echt, waar haalt Talpa ze toch iedere keer weer vandaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze snapte de uitleg op internet ook niet,dat was nog het mooiste.En zo iemand heeft dan een studie marketing&communicatie gedaan...
Iemand had tegen haar gezegd dat ze wel de potentie had om in Utopia te zijn.Daar begon het verhaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik verstond echt Impotentie..en dat ze daar over zaten te grappen...
Raar, er moeten er al genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:08 schreef puzziepie het volgende:
Ik wou filmpjes terug kijken van gisteravond , maar dat kan nog niet
Echt wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:08 schreef puzziepie het volgende:
Ik wou filmpjes terug kijken van gisteravond , maar dat kan nog niet
Ok, vind Boyd maar een patsertje, maar er valt nu wel wat te beleven in de loods!quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gister was ze aardig vaak in beeld, maar echt een grijs muisje.
Whut? Aangemeld bij de LOI zeker en 1 bladzijde gelezen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze snapte de uitleg op internet ook niet,dat was nog het mooiste.En zo iemand heeft dan een studie marketing&communicatie gedaan...
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 03:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staan volgens mij wel een paar in deze cos ook.
Boyd zal vast weer moeten verdwijnen..quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ok, vind Boyd maar een patsertje, maar er valt nu wel wat te beleven in de loods!
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beste fragment van vanavond denk ik .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstublieft, deze kon ik nog vinden in deze cos.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste ruzie: Ruzie deel 1 - 1 december 2016.![]()
Snelle Jelle.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Alstublieft, deze kon ik nog vinden in deze cos.
Vanwege zijn overtrainde lichaam?quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:26 schreef AnneLo het volgende:
Maar wat bedoelt Ruud nu steeds met "je weet toch waarom ik hier ben".... dat zei hij vanavond ook weer tegen Jessie.....
Volgens mij is het tijd voor jou om op bed te gaan......quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo apart,zit ik centraal terug te kijken,wil ik steeds caps maken.
En voor de dieren natuurlijk.Dat is het volledige excuus...quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanwege zijn overtrainde lichaam?
Weer op kracht komen?
Vermoed ik hoor, weet niet of het waar is, maar daar heeft hij het ook vaak over.
Giz zit ook wel eens filmpjes terug te kijken, zonder dat ik dat in de gaten heb.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo apart,zit ik centraal terug te kijken,wil ik steeds caps maken.
Ik weet het ook niet, maar hij zegt het heel vaak.....quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanwege zijn overtrainde lichaam?
Weer op kracht komen?
Vermoed ik hoor, weet niet of het waar is, maar daar heeft hij het ook vaak over.
Ik weet nog dat Ruud opnieuw binnenkwam en dat je toen dacht dat Giz een filmpje zat te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Giz zit ook wel eens filmpjes terug te kijken, zonder dat ik dat in de gaten heb.
En ik zit dan braaf te typen wat ik hoor op die filmpjes.![]()
![]()
Ja, dat weet ik nog ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ruud opnieuw binnenkwam en dat je toen dacht dat Giz een filmpje zat te kijken.![]()
![]()
Heeft me een kwartier gekost om Punkie te overtuigen dat het echt was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ruud opnieuw binnenkwam en dat je toen dacht dat Giz een filmpje zat te kijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft me een kwartier gekost om Punkie te overtuigen dat het echt was.![]()
![]()
Ik zat zelf verbaast naar de stream te staren, en moest ook nog een Punkie uit gaan leggen dat het echt was, terwijl ik het zelf niet kon geloven.quote:
Do was toen ook grappig: "Hallo,wie ben jij dan? "quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zat zelf verbaast naar de stream te staren, en moest ook nog een Punkie uit gaan leggen dat het echt was, terwijl ik het zelf niet kon geloven.
Best moeilijk.![]()
![]()
Ja die herkende hem niet eens.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Do was toen ook grappig: "Hallo,wie ben jij dan? "
ik heb net het filmpje gezien en heb jessie er niks over horen zeggen,en dat mensen niet begrijpen dat het een grapje is is hun eigen probleem,het werd groter gemaakt door de anderen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:40 schreef Paule33 het volgende:
Ramona naar ze van hoeren hoort naar Row gegaan,Row was geschrokt van omdat ze is voor Nepal om tegen prostitutie gegaan en hoort dat hoeren in Utopia zullen komen,dus ik begrijpt hier Row.
Toen Boyd naar Ruud zegt dat een grapjes was,Jessie zegt anders dat in de toekomst als hij een ton in kassa heeft,zal hij bestellen caviar,sushi en hoeren..
Het is zo gegaan
klopt.maar ze horen over grapjes toen ruzie was,niet direct gezegd dat een graap was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:42 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb net het filmpje gezien en heb jessie er niks over horen zeggen,en dat mensen niet begrijpen dat het een grapje is is hun eigen probleem,het werd groter gemaakt door de anderen.
Hoorde Ruud ook zijn stem verheffen, maar Row vecht zijn battles uit!quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:46 schreef Paule33 het volgende:
[..]
klopt.maar ze horen over grapjes toen ruzie was,niet direct gezegd dat een graap was.
Ik heb echt alles gezien,Ruud was rustig maar Boyd was schreeuwen en Jessie ook...
Zij heeft er een levenslange Jetlag aan over gehoudenquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Rowze wist niet eens meer wanneer ze naar Nepal was geweest, zoveel indruk had het gemaakt
![]()
Wat een dom en walgelijk wijf
Ik zag Boyd en Jessie niet schreeuwen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:46 schreef Paule33 het volgende:
[..]
klopt.maar ze horen over grapjes toen ruzie was,niet direct gezegd dat een graap was.
Ik heb echt alles gezien,Ruud was rustig maar Boyd was schreeuwen en Jessie ook...
Het was een discussie en er werd helemaal niet geschreeuwd vond ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoorde Ruud ook zijn stem verheffen, maar Row vecht zijn battles uit!
oh ja,niet schreeuwen maar hard praten,ik schrok vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zag Boyd en Jessie niet schreeuwen hoor.
je schrok van mensen die aan het praten waren?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:58 schreef Paule33 het volgende:
[..]
oh ja,niet schreeuwen maar hard praten,ik schrok van
ja van boyd,ik dacht dat hij aan Ruud een klap zal gevenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
je schrok van mensen die aan het praten waren?
Dan weet ik niet welk filmpje jij gezien hebt maar er was van agressie helemaal geen sprake.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:02 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja van boyd,ik dacht dat hij aan Ruud een klap zal geven
Ruud verdiend een pak slaag achterlijke vent is het!quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:02 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja van boyd,ik dacht dat hij aan Ruud een klap zal geven
ik was direct aan kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welk filmpje jij gezien hebt maar er was van agressie helemaal geen sprake.
Het was niet dreigend of aanvallend, het was een discussie.
ik heb niks met Ruud maar de waarheit is echt zo,Ruud was heel rustig aan antwoorden en zegt oh grapje,soryy dan,Ruud was echt bangquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan was er bij het direct kijken dus wel agressie.
Dat is er in het filmpje vast uitgeknipt
Okequote:Op vrijdag 2 december 2016 09:07 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik heb niks met Ruud maar de waarheit is echt zo,Ruud was heel rustig aan antwoorden en zegt oh grapje,soryy dan,Ruud was echt bang
Heerlijk dat Boyd gewoon zijn zegje deed en zich niets aantrok van Ruudje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:08 schreef Gooddeal het volgende:
G.m.Streams werken weer perfect hier.
Boyd heeft zijn kuif flink omhoog staan.
Ik juich nog niet te hard, maar als hij zo doorgaat is hij meer dan oke voor daar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heerlijk dat Boyd gewoon zijn zegje deed en zich niets aantrok van Ruudje.
Hij is nodig in de loods
Hij heeft een overdosis testosteron, hij is mannelijker dan alle andere kerels in Utopia bij elkaarquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik juich nog niet te hard, maar als hij zo doorgaat is hij meer dan oke voor daar.
in echt van Ramona die naar Row gaat en verkeerd het verteld,niet dat een grap wasquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:10 schreef formule het volgende:
Ik heb alles gemist, maar het is de schuld van Jessie
Ja die mag van mij ook wel blijven, en ik hoop dat die Ruud nog vaak over de pis krijgtquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:30 schreef krabje het volgende:
ik hoop dat boyd echt blijft,lekker wat ruring
Al heeft hij geen schuld, dan krijgt hij het toch, altijd makkelijk een zondebok.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:10 schreef formule het volgende:
Ik heb alles gemist, maar het is de schuld van Jessie
Vond gisteravond voor al 'n Vic en Gina heel vals bezig door Jessie door het slijk te halenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Al heeft hij geen schuld, dan krijgt hij het toch, altijd makkelijk een zondebok.
Zit net te denken eigenlijk heb ik een hekel aan Ruud met zijn ingebeelde ziekte, het is eigenlijk gewoon een zielige stumper. Dit tweede bezoek aan Utopia doet hem geen goed, hij ging als Held er de eerste keer uit, en nu is hij een triest figuur, met zijn denkbeeldige mannelijkheid.
Die mag ook wegquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:24 schreef Gooddeal het volgende:
Kevin heeft zijn bestemming daar ook gevonden. Schuren, schuren, schuren.
Misschien kan hij die nagelstudio overnemen van Romy, kan die ook de hele dag schurenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:24 schreef Gooddeal het volgende:
haha,u bent echt slim in uw humor !!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien kan hij die nagelstudio overnemen van Romy, kan die ook de hele dag schuren![]()
en maakt minder herrie
ze waren op de bank,niks van gehoort maar door Ramona die boos wasquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:27 schreef puzziepie het volgende:
Heeft iemand hier wel gezien dat Jessie en Boyd het over hoeren halen?
Want ik snap nog steeds niet wat Ruud daar mee te maken had
Geen moment gemistquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:28 schreef schizolientje het volgende:
Dan mis je cees wel toch, die had al vanaf 6 uur bij iedereen over de vorige avond lopen oh'en
Vic is gemeen, draait om de werkelijke zaken heen, blijft ratelen zodat je geen weerwoord kan geven.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vond gisteravond voor al 'n Vic en Gina heel vals bezig door Jessie door het slijk te halen
dat te blijven hameren dat hij alcoholist is.... die 2 spelen 'n heel vies spelletje
Ik was al om 5:30 wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:27 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha,u bent echt slim in uw humor !!!
bonjour cher Fritsie,haha leuke humor van zo vroeg tijd,bravo !quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik was al om 5:30 wakker![]()
Bonjour Paule
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:24 schreef Gooddeal het volgende:
Schijnt een grapje geweest te zijn als ze boven de 10 of 100 duizend euro zouden komen, dat ze dan kaviaar zouden eten loods vernielen en er wat anders neer zouden zetten, en hoeren bestellen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:27 schreef puzziepie het volgende:
Heeft iemand hier wel gezien dat Jessie en Boyd het over hoeren hadden?
Het was 'n mannengrapje tussen Boyd en Jessie die het hadden dat als ze veel geld in kas hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:27 schreef puzziepie het volgende:
Heeft iemand hier wel gezien dat Jessie en Boyd het over hoeren hadden?
nee in echt Ramonaquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Schijnt een grapje geweest te zijn als ze boven de 10 of 100 duizend euro zouden komen, dat ze dan kaviaar zouden eten loods vernielen en er wat anders neer zouden zetten, en hoeren bestellen.
Was gewoon een grapje, waar die bolle Ruud en Row wat anders van gemaakt hebben.
Ik weet dat het een grap was , en dat weten we allemaalquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Schijnt een grapje geweest te zijn als ze boven de 10 of 100 duizend euro zouden komen, dat ze dan kaviaar zouden eten loods vernielen en er wat anders neer zouden zetten, en hoeren bestellen.
Was gewoon een grapje, waar die bolle Ruud en Row wat anders van gemaakt hebben.
Verschrikkelijk mens met grote smoel!quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt van alles een drama en het is altijd de schuld van een ander.
Ik weetquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het was 'n mannengrapje tussen Boyd en Jessie die het hadden dat als ze veel geld in kas hebben
ze 'n keer hoeren gaan huren, en kaviaar, en Crystal champagne. En Iemand ving alleen het woordje
hoeren op en het door geluld. En zo werd dus van 'n zandkorrel 'n amersfoortse kei gemaakt. En Ram en Row hadden de grootste smoel.
nee,echt niet,ze is naar Row in de keuken en heeft duidelijk verteld dat ze willen hier laten hoeren komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet dat het een grap was , en dat weten we allemaal
Maar zat Ruud erbij toen ze het daar over hadden?
Volgens mij neemt Jessie nu paracetamolquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
Dat die lui geen kater hebben, nadat gezuip, dan hebben ze toch wel goed geoefdend met drank.
De stomheid ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
De valsigheid van de Utopianen, was goed te zien gisteravond!
Ik hoor Boyd net in een filmpje vragen aan Ruud of Ruud het heeft gehoord en Ruud bevestigde datquote:
Er zijn spontaan minder hoeren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja Row gaat strijdun door middel van een Rap
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja Row gaat strijdun door middel van een Rap
Ramen openstaan al zodat iedereen van dit hoogstandje kan meegenietenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat het ook op CD uitgebracht word
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat het ook op CD uitgebracht word
Dat gaat weer een beetje te verquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ramen openstaan al zodat iedereen van dit hoogstandje kan meegenieten
Poolse burenquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat gaat weer een beetje te ver![]()
Ik wil geen bakstenen door de ruiten
Prive optreden dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:49 schreef kkka3 het volgende:
Gina moeilijk kijken, druk naar buiten kijken
Trek je kleutersmoel eens open tegen Jessie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |