je weet best wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kent
Ik ken het door de extra aandacht. Maar toen zag ik dat Bart het vorig jaar ook al in zijn lijstje had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kent
En Ekdom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ken het door de extra aandacht. Maar toen zag ik dat Bart het vorig jaar ook al in zijn lijstje had.
En bedankt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stemmen te weinig vrouwen volgens Jeroen...
Die heeft het dus echt niet begrepen. Al maak ik uitzonderingen voor het lijstje van Cee.
Nouja, het kán wel.quote:
Mannen die alleen maar op Metallica en Rammstein stemmen hoeven van mij dan weer niet. Dus ik zie graag een mooie mix van stemmen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Alleen die vrouwen die op Claudia en Racoon stemmen enzo hoeven van mij niet zo...
Hoeft van mij ook niet zo. (Al vind ik One wel een erg mooi liedje)quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mannen die alleen maar op Metallica en Rammstein stemmen hoeven van mij dan weer niet. Dus ik zie graag een mooie mix van stemmen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stemmen te weinig vrouwen volgens Jeroen...
Die heeft het dus echt niet begrepen. Al maak ik uitzonderingen voor het lijstje van Cee.
Je vergeet Ilse De Lange en Marco Borsato. Zonder vrouwen hadden we een Top 2000 zonder Marco Borsato.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Alleen die vrouwen die op Claudia en Racoon stemmen enzo hoeven van mij niet zo...
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vergeet Ilse De Lange en Marco Borsato. Zonder vrouwen hadden we een Top 2000 zonder Marco Borsato.
Veel wilden graag op We Used To Wait stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Zou lache zijn als Arcade Fire met Reflektor in de top 500 komt.
En Adele niet te vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Ik denk Purple Rain op nummertje één. Pure gok.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:19 schreef richolio het volgende:
Ik denk gewoon weer Bohemian Rhapsody op 1
Ik kan dat echt niet hebben, oprotten met Adele, schijtmuziek.quote:
heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Veel wilden graag op We Used To Wait stemmenDus denk het helaas niet
t is niet te hopen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Afgaande op de lijstjes die ik heb gezien zal het mij niks verbazen dat Fix You zomaar eens de top 3 binnen kan komen
We Used To Wait of Reflektor? Die eerste toch, dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- Hello van Adele keldert als een malle
- gemiddelde bouwjaar van nummers uit de keuzelijst is 1994
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs en Typhoon
- de recente doden doen het goed in de lijst en degene die het beste doodgegaan is qua Top 2000 is Bowie.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |