SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:21 schreef Miezziej het volgende:
Als je afspraken maakt moet een ieder zich daar gewoon aan houden, anders kan je net zo goed geen afspraken maken.
Gaat M elke avond in bad Mies? Ik wil M ook in de avond in bad doen, maar man wil dat niet. Weer eens Vietnamees bijgeloof dat dat slecht voor je is.. (je zou dan het altijd koud hebben later wanneer je oud bent). Soms best een uitdaging al die cultuurdingen![]()
Bij het kdv maken ze soms foto's. Dit was gisterVerliefd op kerstboom.
Ahw wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kleintjes kunnen zo geīntrigeerd naar dingen kijken he.
Sinds kort gaat ze elke dag in bed, voorheen 1x in de 3 dagen. Sinds het ritueel doen we het dagelijks, ook omdat ze het fantastisch vindt
Moeilijk hoor, die cultuurdingen. Lukt het je man ook om zich aan jouw cultuur aan te passen?
Mijn ouders springen bij zodat man ook af en toe hier kan zijn, en gelukkig vrienden die ook willen helpen, maar t is gewoon klote zo.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:17 schreef Madivi het volgende:
Gewoonmezelf, wat vreselijk rot dat James het zo zwaar heeft... Hopelijk geeft de extra rust hem gauw de kracht om er weer bovenop te komen zodat jullie gauw weer allemaal samen zijn. Veel sterkte, het is een zware tijd! Heb je wel wat hulp van familie en vrienden?
Haha, het leven van een moederquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:37 schreef nectarientje het volgende:
Gosh, mijn kind ligt heerlijk op mij te slapen, man ligt heerlijk naast me te slapen en ik moet naar het toilet en heb trek
ik denk dat die vrouwen het alleen moeten doenquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:06 schreef Mies_poes het volgende:
Ik hoor vaker dat mensen het badje zo'n gedoe vinden, maar ik snap dat nietVriend kleedt haar uit terwijl ik het badje vul, tien minuutjes in bad en daarna droogt vriend haar af en kleedt haar aan terwijl ik een kruikje maak. Zijn we nog geen half uur mee bezig.
Wij douchen ook regelmatig met haar of gaan met z'n drieën in bad
Gm wat vreselijk
Ik loop ook nog ongewassen in pyjama en moet zelfs nog ontbijtenquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:04 schreef Mies_poes het volgende:
Haha, het leven van een moeder
Mijn kind ligt al 2.5 uur op schoot te slapen en ik moet plassen als een reiger. Nog een uurtje probeer ik het vol te houden, daarna moet ik me echt aankleden
Ik denk dat wij (zonder dat wij het echt door hadden) haar ook te lang wakker hebben "gehouden". Vivi kwam vandaag al terecht met de opmerking dat we meer tijd moeten besteden met haar in bed leggen, even rustig bij blijven zodat ze in slaap valt etc. Vandaag voor het eerst geprobeerd, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Kyran, wij hadden dat ook toen T heel klein was dat hij overdag niet wou gaan slapen. Toen zijn we heel strikt gaan letten op hoe llang hij wakker was, en afhankelijk van leeftijd maar heel kort wakker en dan weer naar bed. In het begin was dat 45 minuten wakker en dan weer slapen, geloof ik. Dat hielp echt hier...
Hier sluit ik me bij aan. Idd waren ze in het begin vaak maximaal een uur wakker (inclusief verzorging en voeding, dus maar een half uurtje "spelen"), op een gegeven moment werd dat een tijd 2 uur wakker en dan slapen en met het doorslapen werden het nog 2 slaapjes overdag.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Kyran, wij hadden dat ook toen T heel klein was dat hij overdag niet wou gaan slapen. Toen zijn we heel strikt gaan letten op hoe llang hij wakker was, en afhankelijk van leeftijd maar heel kort wakker en dan weer naar bed. In het begin was dat 45 minuten wakker en dan weer slapen, geloof ik. Dat hielp echt hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |