abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167228143
Lekker Burdie O+

Nazil, fijn dat hij weer een stuk beter is :)

Bij ons werkt het niet om M. wakker te maken voor een voeding. Ook al verschonen we van te voren een luier, ze drinkt maar een paar minuten dus dat schiet niet op. Vind het ook helemaal prima zo :)
pi_167228400
Als je afspraken maakt moet een ieder zich daar gewoon aan houden, anders kan je net zo goed geen afspraken maken.
Gaat M elke avond in bad Mies? Ik wil M ook in de avond in bad doen, maar man wil dat niet. Weer eens Vietnamees bijgeloof dat dat slecht voor je is.. (je zou dan het altijd koud hebben later wanneer je oud bent). Soms best een uitdaging al die cultuurdingen :+

Bij het kdv maken ze soms foto's. Dit was gister O+ Verliefd op kerstboom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167228850
Goedemorgen allen!

GM, wat zwaar dat je kleine man in het ziekenhuis ligt. Heel veel sterkte daarmee.

Geen bijzonderheden hier. Ik heb het zwaar met mezelf, maar dat is elk jaar zo in december, dus we bikkelen door tot de vakantie, om dan neer te storten en lekker uit te rusten. Graag fiets ik opgewekt en dankbaar door het leven, maar deze maand heeft zeg maar teveel uitdagingen op elk front om dat vol te kunnen houden :') , dus dan wordt het meer een soort overleven en er in elk geval voor zorgen dat de kinderen een heerlijke decembermaand hebben. :P

Verder zijn hier de nachten slecht, soms door C, soms door mijn eigen stress, en dat maakt het helaas niet minder zwaar. Maar ook dat zal goedkomen.

Anyways, C is de meest vrolijke, grappige baby die ik ken en iedereen is gek op haar. Dat alleen al trekt me wel door deze maand heen, en de groten doen het ook erg goed! Volgende week 10minutengesprekjes, maar volgens mij zit dat allemaal helemaal snor. Ze zitten lekker in hun vel en genieten van alle cadeaus en gedoe.
pi_167228862
Dus, tot over een week of wat maar weer. Laters! :W :*
pi_167229108
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:21 schreef Miezziej het volgende:
Als je afspraken maakt moet een ieder zich daar gewoon aan houden, anders kan je net zo goed geen afspraken maken.
Gaat M elke avond in bad Mies? Ik wil M ook in de avond in bad doen, maar man wil dat niet. Weer eens Vietnamees bijgeloof dat dat slecht voor je is.. (je zou dan het altijd koud hebben later wanneer je oud bent). Soms best een uitdaging al die cultuurdingen :+

Bij het kdv maken ze soms foto's. Dit was gister O+ Verliefd op kerstboom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw wat lief O+ die kleintjes kunnen zo geīntrigeerd naar dingen kijken he.

Sinds kort gaat ze elke dag in bed, voorheen 1x in de 3 dagen. Sinds het ritueel doen we het dagelijks, ook omdat ze het fantastisch vindt :D
Moeilijk hoor, die cultuurdingen. Lukt het je man ook om zich aan jouw cultuur aan te passen?
pi_167229186
Sterkte groof :*

Miezziej wat lief O+

James heeft een onrustige nacht gehad, erg benauwd en zn ondersteuning is weer iets opgeschroefd.
Vandaag ook alle voedingen via de sonde zodat hem dat geen energie kost.
Mijn kleine dappere ventje. ;(
S. 2014
J. 2016
pi_167229463
Ah gm wat naar ;(

Groofs leuk om van je te horen. Sterkte met december.

Miez in nederland zeggen ze tegenwoordig ook dat elke dag in bad niet goed zou zijn voor de huid. Gezien emmys gevoelige huid doen wij dat ook niet. Woensdag weer naar de kinderarts.
Verder is zo vrolijkvrolijkvrolijk O+
pi_167229796
Gewoonmezelf, wat vreselijk rot dat James het zo zwaar heeft... Hopelijk geeft de extra rust hem gauw de kracht om er weer bovenop te komen zodat jullie gauw weer allemaal samen zijn. Veel sterkte, het is een zware tijd! Heb je wel wat hulp van familie en vrienden?
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:42:05 #284
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167230168
Sterkte GM! Heel sneu ;(
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:43:37 #285
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167230188
Hier om de dag in bad. Ze slaapt er wel goed door, maar ik vind het een enorm gedoe en niet nodig. Soms door tijdgebrek slaan we nog wel eens een extra dagje over..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167230215
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:17 schreef Madivi het volgende:
Gewoonmezelf, wat vreselijk rot dat James het zo zwaar heeft... Hopelijk geeft de extra rust hem gauw de kracht om er weer bovenop te komen zodat jullie gauw weer allemaal samen zijn. Veel sterkte, het is een zware tijd! Heb je wel wat hulp van familie en vrienden?
Mijn ouders springen bij zodat man ook af en toe hier kan zijn, en gelukkig vrienden die ook willen helpen, maar t is gewoon klote zo.
S. 2014
J. 2016
pi_167230391
@Mies, ja dat lukt wel. Ik denk dat we op dit moment wel een goede balans hebben :P Soms is ze onrustig in de avond en zou ik haar graag in bad willen doen omdat ze daar altijd rustig van wordt. Maar nu dragen we haar in de draagzak als ze onrustig is en dat werkt ook wel prima.

@Arja, ik bedoelde ook niet elke dag hoor, maar gewoon af en toe in de avond. We doen haar 2-3 keer per week in bad. Overdag ;) :P

Sterkte GM! ;( Zo sneu ;(
pi_167230511
Groofs :*
GM, je kleine menneke..

Miezz wat schattig O+

Uk gaat om de dag onder de douche met een van ons beiden. Gebruiken jullie iets van olie/wasgel? Wij smeren haar na het afdrogen in met olie, maar gebruiken niets tijdens het douchen.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167230608
Ik hoor vaker dat mensen het badje zo'n gedoe vinden, maar ik snap dat niet :? Vriend kleedt haar uit terwijl ik het badje vul, tien minuutjes in bad en daarna droogt vriend haar af en kleedt haar aan terwijl ik een kruikje maak. Zijn we nog geen half uur mee bezig.
Wij douchen ook regelmatig met haar of gaan met z'n drieën in bad O+

Gm wat vreselijk ;(
pi_167230763
Het was bij ons ook nooit zo'n gedoe Mies, tot S. besloot dat liggen voor baby's is. Hij gaat nu alle kanten op en afdrogen/aankleden is een gevecht. Ach ja, het is wel een komisch gezicht, zo'n mannetje in zijn blote billen die van de commode af zou willen springen :')

GM, wat rot zeg, dat het nog steeds niet beter gaat ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167231362
Gosh, mijn kind ligt heerlijk op mij te slapen, man ligt heerlijk naast me te slapen en ik moet naar het toilet en heb trek :P
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_167231959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:37 schreef nectarientje het volgende:
Gosh, mijn kind ligt heerlijk op mij te slapen, man ligt heerlijk naast me te slapen en ik moet naar het toilet en heb trek :P
Haha, het leven van een moeder :D
Mijn kind ligt al 2.5 uur op schoot te slapen en ik moet plassen als een reiger. Nog een uurtje probeer ik het vol te houden, daarna moet ik me echt aankleden :P
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:33:17 #293
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167232375
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:06 schreef Mies_poes het volgende:
Ik hoor vaker dat mensen het badje zo'n gedoe vinden, maar ik snap dat niet :? Vriend kleedt haar uit terwijl ik het badje vul, tien minuutjes in bad en daarna droogt vriend haar af en kleedt haar aan terwijl ik een kruikje maak. Zijn we nog geen half uur mee bezig.
Wij douchen ook regelmatig met haar of gaan met z'n drieën in bad O+

Gm wat vreselijk ;(
ik denk dat die vrouwen het alleen moeten doen :) samen is het zo gedaan met 1 baby.
Maar ik zie mijzelf niet F elke dag badderen met alles wat er nog meer gedaan moet worden in de avond.
pi_167232593
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:04 schreef Mies_poes het volgende:
Haha, het leven van een moeder :D
Mijn kind ligt al 2.5 uur op schoot te slapen en ik moet plassen als een reiger. Nog een uurtje probeer ik het vol te houden, daarna moet ik me echt aankleden :P
Ik loop ook nog ongewassen in pyjama en moet zelfs nog ontbijten :@
Omdat uk gisteren overdag amper geslapen heeft, was elke voeding ook vrij kort omdat ze in slaap viel (om dan na tien minuten weer blij wakker te worden maar verder drinken ho maar). Dat haalt ze vandaag weer in. Had heel wat op mijn planning staan maar tot nu toe is het melkbar en bed spelen en douchen voor uk en paps. Oh well, is de meerderheid in huis tenminste fris en gevoed.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_167232627
GM ;( arme James. Heel veel sterkte :*

Baby's die op schoot slapen O+
Er bestaan ook grote luiers hč ;) misschien een idee die aan te doen voor je met je baby gaat zitten :P

Mats had eczeem dus die ging niet zo vaak in bad. Maar daarom doe ik Stijn nu maar 1x of 2x in de week in bad ook al heeft hij helemaal geen gevoelige huid. Hij vindt het wel heel lekker net als douchen. Sws vindt hij aan en uitkleden leuk :? Hij moet kei hard lachen als zijn armen uit de mouwen gaan of als de trui over zijn hoofd gaat. Kleine vrolijkerd O+

Wij gebruiken aldi luiers. Die zijn zo fijn. Alleen zijn die er pas vanaf maat 4. Daarvoor hadden we pampers en kruidvat. 1 pakketje etos (woezel en pip) luiers geprobeerd maar dat vond ik niks.

Nazil Beterschap met je mannetje. Fijn dat de assistente de arts erbij haalde. Hier zouden ze je gewoon weg sturen }:|
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 14:35:58 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167233463
Bedankt voor de reacties allemaal :)

Blijft lastig. ZZ sliep hier 's nachts best goed door, maar de laatste paar dagen is ze onrustig en slaapt ze 's nachts niet meer door.

Overdag wil ze nauwelijks slapen, rond 16:00/17:00 is ze dan zo moe dat ze in slaap valt en dan wel 5-6 uurtjes weg is. Niet heel gek dat ze dan 's nachts niet meer 6-7 uur slaapt natuurlijk.

Vandaag is het ons (vooral door extra inspanning van Vivi) wel gelukt om haar rond 13:30 in bed te leggen en te laten slapen. Werd net met wat krampjes wakker, maar nu toch dik een uur in bed / aan het slapen, dus een kleine "win"voor ons :P Hopen dat ze nu tussen de slaapjes en voedingen door toch iets vrolijker wordt, want soms lijkt het alsof ze niet echt te genieten is.

Het gaat verder goed hoor, ze groeit goed, ze drinkt goed, ze laat aardig wat glimlachjes zien, maar soms hebben wij het idee dat ze toch niet helemaal vrolijk/tevreden is, maar denk dat dat een kwestie van een ritme vinden is.

Sterkte GM!
pi_167233563
Kyran, wij hadden dat ook toen T heel klein was dat hij overdag niet wou gaan slapen. Toen zijn we heel strikt gaan letten op hoe llang hij wakker was, en afhankelijk van leeftijd maar heel kort wakker en dan weer naar bed. In het begin was dat 45 minuten wakker en dan weer slapen, geloof ik. Dat hielp echt hier...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 14:47:44 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167233664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Kyran, wij hadden dat ook toen T heel klein was dat hij overdag niet wou gaan slapen. Toen zijn we heel strikt gaan letten op hoe llang hij wakker was, en afhankelijk van leeftijd maar heel kort wakker en dan weer naar bed. In het begin was dat 45 minuten wakker en dan weer slapen, geloof ik. Dat hielp echt hier...
Ik denk dat wij (zonder dat wij het echt door hadden) haar ook te lang wakker hebben "gehouden". Vivi kwam vandaag al terecht met de opmerking dat we meer tijd moeten besteden met haar in bed leggen, even rustig bij blijven zodat ze in slaap valt etc. Vandaag voor het eerst geprobeerd, ben benieuwd.

Het is soms erg makkelijk om te denken "oh ze slaapt niet, neem haar maar mee naar beneden". We leggen haar dan in de box, doen mobieltje aan of zetten een muziekje op en dan is ze even rustig, maar slapen doet ze niet. Ongemerkt is ze dan toch best lang wakker en gaat ze al weer snel hongersignalen laten zien, zodat je dan eigenlijk weer helemaal opnieuw begint met het riedeltje zonder dat ze ooit heeft geslapen ....

Goed, we leren iedere dag weer wat :P
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:48:42 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167233679
Ik laat Guppy overdag ook niet zo lang slapen, dat doet 'ie 's nachts maar ;). Sowieso maak ik hem overdag wakker als het 3 uur na de vorige voeding is.
KuikenGuppy
pi_167234077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier sluit ik me bij aan. Idd waren ze in het begin vaak maximaal een uur wakker (inclusief verzorging en voeding, dus maar een half uurtje "spelen"), op een gegeven moment werd dat een tijd 2 uur wakker en dan slapen en met het doorslapen werden het nog 2 slaapjes overdag.

Het heeft echt wat tijd nodig om de kleine signalen van je kind te leren herkennen zodat je voorkomt dat ze over hun slaap heen "hyperen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')