Nee niet echt. Helpt ook niet dat ik nu alleen zitquote:Op donderdag 1 december 2016 15:43 schreef ikke_84 het volgende:
Ik vertrouw mezelf niet met hete drank. Juist als ik denken 'niet knoeien, niet knoeien' dan gebeurt het. Of mijn baby besluit een ninja move te maken waardoor ik knoei.
En ik laat bezoek ook lopen naar hete drank of ze moeten het achter de bank op een speciaal hiervoor gemaakt schapje zetten.
Hoe voel je je miez? Kan je je ogen een beetje open houden?
Wij gaan de collectie rap door met meerdere verkleedpartijen per dagquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het gespuug wat minder gaat wordenHeb hele leuke kleertjes voor M., maar zo'n grote slabber maakt het geheel niet echt af zeg maar
Maar zieliger is dat bij z'n nekje/keel/borst er rode vlekjes komen. De melk druipt natuurlijk daar heen. Probeer het altijd wel netjes te houden en droog te deppen en het in te smeren met vaseline.
2 pakken billendoekjes (etos en water wipes), klein potje sudocrem, gillette scheermes voor man en tijdschriften en reclame. Mwah het is dat de etos bij ons in het dorp is gekomen en ik er langs kwam, anders denk ik niet dat ik m opgehaald had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:26 schreef Fieder het volgende:
R heeft 2 tandjeszn broer was vroeg met 4,5 maand maar dit is wel heel vroeg... mijn baby!!
Ik kreeg de ophaalbon van de Ouders van nu babybox. Kan iemand mij vertellen of het de moeite is om hiervoor de stad in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goed om te weten dat ik niet voor die doos naar Gouda hoef.
Wat gaan ze hard Madivileuk!
Wauw Fieder, nu al aan de tandjes...
Hier gaat alles zn gangetje, druk met peuter en baby, maar James is een heerlijk ventje, tevreden en groeit goed. En gek op zn zus, die krijgt zn lachjes vaak cadeau.Liefffff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens krijg je mail en na 3 maanden een brief over dat je de doos nog kan ophalen. Toen ben ik hem eindelijk op gaan halen want anders moest de printer naar beneden om de bon te printen en daar had ik geen zin inen de moeite ook niet waard achteraf.
(alleen mn man zei: komt goed uit dat scheermes, ik wilde er net een nieuw mesje op doen maar nu kan ik mij die 'moeite' ook besparen. Die was er dus wel blij mee.)
Ik heb echt nog geen idee, ben er nog niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:35 schreef ikke_84 het volgende:
6 maanden alweer![]()
Hoe zat t ook al weer? mogen ze dan brood? Of is dat pas laterik zit er echt niet meer in.
Een peuter is zo makkelijk die zegt gewoon wanneer die wil eten en wat hij wil hebben![]()
Ik hoop ook dat je morgen een hele volle poepluier mag gaan verschonen![]()
Heeft ze er ook last van of poept ze gewoon niet zo vaak?
Die nieuwe Dr Brown's (met groen ventiel) kun je ook zonder ventiel gebruiken. Tegen de tijd dat papflessen eventueel aan de orde zijn, zijn krampjes vanwege lucht bij de voeding dat niet meer. Zie https://www.drbrowns.nl/veelgestelde-vragen/quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee door de spenen kan het allemaal wel, maar dr brown heeft zo'n ventiel in de fles tegen de lucht... daar krijg je dikkere voeding niet door denk ik. Maar goed dat zie ik dan wel. Kan dan idd altijd nog een difrax kopen.
Hier vanwege sterke zuigkracht ook veel gedoe om een goede fles/speen te vinden. Voorlopig zijn we uitgekomen bij de brede halsflessen van Dr Brown's met de prematurenspeen, daar doet ze - als je geluk hebt - een kwartier over.quote:De vernieuwde fles met groen ventielsysteem kan zowel met – als zonder het ventilatiesysteem gebruikt kan worden. Dit is vooral handig als de baby wat ouder is en over de probleemfase die lucht in de voeding veroorzaakt is heen gegroeid. Ook bij het geven van een wat dikkere voeding is dit prettiger.
Bedankt, daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:06 schreef Nazil het volgende:
[..]
2 pakken billendoekjes (etos en water wipes), klein potje sudocrem, gillette scheermes voor man en tijdschriften en reclame. Mwah het is dat de etos bij ons in het dorp is gekomen en ik er langs kwam, anders denk ik niet dat ik m opgehaald had.
Ik ook hoor. Even niet dat gezeul met die wagen, in en uit de auto (ik kan lopend geen boodschappen doen helaas).quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb jij het ook naar je zin gehad Mies?
Ik vind het heerlijk om even zonder kind een boodschap te doen![]()
Onze druif slaapt en drinkt ineens veel meer vandaag. Ben benieuwd wat ze morgen ineens kan
Oh heerlijk Mies! Heb zelf gisteren Sint gevierd met mijn elftal, dat was ook super.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:30 schreef Mies_poes het volgende:
Ja niet echt een succes meer dit
Maar ik ben dol op mijn M.en dat is het melden wel waard
Gisteren ben ik voor het eerst weer een avondje zonder man en kind op stap geweest en heb eindelijk weer een biertje gedronken (en gekolfd op de wc vanwege stuwing) het was wel even goed om man het met kind uit te laten zoeken en ze hebben het super gehad.
Ja heerlijk! Heb er zo van genoten. En dan thuis komen en zo'n heerlijk meisje in haar wiegje zien liggenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb jij het ook naar je zin gehad Mies?
Ik vind het heerlijk om even zonder kind een boodschap te doen![]()
Onze druif slaapt en drinkt ineens veel meer vandaag. Ben benieuwd wat ze morgen ineens kan
Wat denk je van een lekkere beautybehandeling?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef Arja het volgende:
Ik moet een verlanglijstje voor kerstcadeaus maken, maar ik kan alleen maar dingen voor Emmy of mijn man verzinnen.
Oh my, ik ben zo'n moeder geworden.
(of ik verzin veel te dure dingen, zoals een dakkapel, of openslaande deuren
Vind ik al te veel gedoe om te plannen naast mijn werk en Emmy. Ik wil al tijden weer mijn wenkbrauwen laten epileren en verven en naar de mondhygieniste en de kapper is ook wel weer eens tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat denk je van een lekkere beautybehandeling?
Dan ging ik de hele dag shoppen met mijn moeder (nu geen tijd voor of zin in) en dan kochten we cadeaus voor iedereen en koos ik kleding uit voor mezelf (kreeg ik dan voor kerst). Maar ben ook niet zo blij met mijn lijf en maat nu en wil nog afvallen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:14 schreef nectarientje het volgende:
Ja, zijn dure grapjes inderdaad. Wat vroeg je andere jaren? Kun je daar nog iets mee?
Ja, dat weet ie. Maar eigenlijk is het een schatje hoorquote:Op zondag 4 december 2016 00:19 schreef Arja het volgende:
[..]
Dan ging ik de hele dag shoppen met mijn moeder (nu geen tijd voor of zin in) en dan kochten we cadeaus voor iedereen en koos ik kleding uit voor mezelf (kreeg ik dan voor kerst). Maar ben ook niet zo blij met mijn lijf en maat nu en wil nog afvallen.
Ik heb nu gevraagd: goede olijfolie, braadslee voor in de oven, kaarsen in aardetinten, handcreme van rituals, sloffen, badbruisballen, cadeaubon voor ici paris
Lesage wat jouw man dat hij wel wat van jou krijgt? Zo ja dan mag hij wel wat beter zijn best doen. Of ik hoop dat hij je in de zeik neemt als ie zegt dat hij niks heeft voor jou
Wat heb je gekocht? Ik zoek nog inspiratiequote:Op zondag 4 december 2016 00:24 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, dat weet ie. Maar eigenlijk is het een schatje hoorhij doet super veel in huis, zorgt altijd voor me. Alleen in cadeautjes is ie heel slecht. Naja, dat overleef ik dan ook wel weer
F1 voor op de xbox. Die wilde hij al een tijdjequote:Op zondag 4 december 2016 02:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Ik zoek nog inspiratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderen krijgen wel veel!
Haha, herkenbaar! Hier is het ook altijd even gemopper en dan.. 'snurk'quote:Op zondag 4 december 2016 11:38 schreef Arja het volgende:
Kan een baby van 5 maanden huilen al "bewust inzetten"?
Ik breng emmy net naar bed, zing voor haar, ze lacht naar me. Zeg weltrusten en loop weg. Ik hoor 3 snikken en doe dan de deur dicht. En het is stil
Razz, onze baby whisperer ❤quote:Op zondag 4 december 2016 11:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar! Hier is het ook altijd even gemopper en dan.. 'snurk'.
Is niet bewust denk ik. Volgens mij gaat het zo:
'Hey, mama is weg! WAT IS DEZE! MAM! .. hey.. oh fijn, m'n bed, oh m'n knuffels
! Goh ik ben eigenlijk best moe, hmm.. fijne speen.. ohja wacht, MAM! WAAR B.. zzZzzZzzz
'
Hoe bedoel je bewust? er voor kiezen anders dan ervaren?quote:Op zondag 4 december 2016 11:38 schreef Arja het volgende:
Kan een baby van 5 maanden huilen al "bewust inzetten"?
Semi-bewust ze heeft nog geen bewust keuze. Dat ze misschien al heeft geleerd dat ik kom als ze huilt.quote:Op zondag 4 december 2016 13:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bewust? er voor kiezen anders dan ervaren?
Ja dat is ook een idee ja. Die flessenwarmer van Difrax gaat retour.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:01 schreef Arja het volgende:
je maakt toch net zo makkelijk een flesje warm door het even in een glas heet water te zetten?
Emmy is weer heerlijk vrolijk en ze lacht zo vaak met geluidjes en dan wil ik zo graag een paar hapjes uit haar nemen, zo lief en om op te vreten vind ik haar.
Ze heeft trouwens echt mollige, spekbeentjes
Dat heet toch gewoon communiceren? Baby kan niet veel anders dan huilen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:47 schreef Arja het volgende:
[..]
Semi-bewust ze heeft nog geen bewust keuze. Dat ze misschien al heeft geleerd dat ik kom als ze huilt.
Maar de verklaring van razz klinkt ook aannemelijk.
Ik vond het gewoon wel grappig
Ik heb m zelf ook gebruikt (zeer intensief met twee tegelijk haha). Het piepen doet hij als het warmte element vochtig is. Is een bescherming tegen kortsluiting. Meestal te verhelpen door de ijzeren ringen van het element goed te drogen met een tissue (met haast zette ik wel eens de föhn erop). Voor het rubber gold bij mij ook dat dat alleen in één keer goed zat als alles kurkdroog was (dus element, rubber ring en rand van de fles). Maar kan me voorstellen dat t vervelend is!quote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een idee ja. Die flessenwarmer van Difrax gaat retour.
Madivi het probleem was eerst dat die lekte. Nu zit er dus ergens een rubbertje om dat verwarmingselement en dat ding moet niet te strak om de fles worden gedraaid, anders gaat het rubbertje ombuigen. Maar dan ook weer niet te los.
En nu van de week begon dat ding ineens te piepen toen ik de fles er op zette.
Terug naar Prénatal er mee.
Maar dan blijft de vraag of het bewust is nog wel overeind. Is het een nieuwe feature (en snapt ze wat ze doet) of is het instinctquote:Op zondag 4 december 2016 17:58 schreef Unihipili het volgende:
Dat heet toch gewoon communiceren? Baby kan niet veel anders dan huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |