volgende keer mag je je post wel editen! ipv 4 keer achter elkaar te postenquote:Op zondag 11 december 2016 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
vooral josties die hun tas niet opmeten en dan gaan janken als ze moeten betalen.
das kut mobiel. Bovendien is het 2x + 3xquote:Op zondag 11 december 2016 11:08 schreef groggy het volgende:
[..]
volgende keer mag je je post wel editen! ipv 4 keer achter elkaar te posten
Is dat tegenwoordig normaal?quote:Op zondag 11 december 2016 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
formaat, door het op te meten, en de laatste paar keer is het niet gecheckt.
Bij mij is het 2 of 3 jaar geleden dat ze formaat en gewicht van de koffer checkten. Is niet meer zo streng als toen omdat ze nu ook cabin lugage in het ruim gooien.quote:
naja ik heb 4x wizz gevlogen nu, 3 checks. Ligt een beetje aan de locatie. Sommige crew is strikte, sommige niet.quote:
Ze moeten al die kleine toestellen inruilen met een 777-300ER. Dan ga je mij echt niet meer wijsmaken dat er geen ruimte is.quote:Op zondag 11 december 2016 11:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja ik heb 4x wizz gevlogen nu, 3 checks. Ligt een beetje aan de locatie. Sommige crew is strikte, sommige niet.
Ryanair heb ik al een eeeeeuwigheid geen controles gehad. Zolang je het niet te bont maakt boeit het ze allemaal geen fuck. Is het vliegtuig vol is het vol en gaat alles daarna in het ruim.
waarom geen airbus 380?quote:Op zondag 11 december 2016 11:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ze moeten al die kleine toestellen inruilen met een 777-300ER. Dan ga je mij echt niet meer wijsmaken dat er geen ruimte is.
Alle keren daqt ik met wizz ben gevlogen heb ik niet echt mensen actief gecheckt zien worden, wel kreeg ik een keer op eindhoven een tag met 'wizz air small cabin bag' op mn tas.quote:Op zondag 11 december 2016 11:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja ik heb 4x wizz gevlogen nu, 3 checks. Ligt een beetje aan de locatie. Sommige crew is strikte, sommige niet.
Ryanair heb ik al een eeeeeuwigheid geen controles gehad. Zolang je het niet te bont maakt boeit het ze allemaal geen fuck. Is het vliegtuig vol is het vol en gaat alles daarna in het ruim.
Op Eindhoven heeft men wel degelijk af en toe de manie om de tassen te controleren, men begint lekker vroeg met omroepen voor boarden en gaat dan eerst de rij af lopen om zogenaamd tickets en ID te controleren, maar men doet vooral kijken naar de grote van de bagage, en de verdachte gevallen mogen dan mee om gecontroleerd te worden of het allemaal past.quote:Op zondag 11 december 2016 13:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Alle keren daqt ik met wizz ben gevlogen heb ik niet echt mensen actief gecheckt zien worden, wel kreeg ik een keer op eindhoven een tag met 'wizz air small cabin bag' op mn tas.
Ja ik ga sowieso nooit in de rij staan maar ik board altijd als de rij bijna weg is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:27 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Op Eindhoven heeft men wel degelijk af en toe de manie om de tassen te controleren, men begint lekker vroeg met omroepen voor boarden en gaat dan eerst de rij af lopen om zogenaamd tickets en ID te controleren, maar men doet vooral kijken naar de grote van de bagage, en de verdachte gevallen mogen dan mee om gecontroleerd te worden of het allemaal past.
Op een basis zoals Budapest van Wizz Air worden bij de ingang van de 'shed' iedereen op grote van bagage gecontroleerd, maar op een kleinere basis zoals Timisoara daar is men wat minder strikt. Maar een Katowice daarintegen, ik heb altijd een kleine handbagage, maar ik mag altijd een regulier stuk handbagage meenemen, ik krijg dan een tag met large op mijn tas geplakt bij de ingang van de veiligheidscontrole.
Persoonlijk ben ik wel voor het beleid van Wizz Air. Er is altijd wel plek om je handbagage op te bergen, hoewel nu in de winter door de dikke winterjassen wel wat minder dan in de zomer maanden, maar geen gehannes zoals met KLM waar mijn 'kleine' bagage maar in de stoel onder mij moet omdat de buurman een hutkoffer meeneemt.
Dan liever Ryanair die na de eerste 90 hutkoffers de rest in het ruim stopt, voor dit laatste is ook wat te zeggen, hoewel dit het uiteindelijke boardproces niet sneller maakt.
de shed in budapest is welquote:Op maandag 12 december 2016 21:27 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Op Eindhoven heeft men wel degelijk af en toe de manie om de tassen te controleren, men begint lekker vroeg met omroepen voor boarden en gaat dan eerst de rij af lopen om zogenaamd tickets en ID te controleren, maar men doet vooral kijken naar de grote van de bagage, en de verdachte gevallen mogen dan mee om gecontroleerd te worden of het allemaal past.
Op een basis zoals Budapest van Wizz Air worden bij de ingang van de 'shed' iedereen op grote van bagage gecontroleerd, maar op een kleinere basis zoals Timisoara daar is men wat minder strikt. Maar een Katowice daarintegen, ik heb altijd een kleine handbagage, maar ik mag altijd een regulier stuk handbagage meenemen, ik krijg dan een tag met large op mijn tas geplakt bij de ingang van de veiligheidscontrole.
Persoonlijk ben ik wel voor het beleid van Wizz Air. Er is altijd wel plek om je handbagage op te bergen, hoewel nu in de winter door de dikke winterjassen wel wat minder dan in de zomer maanden, maar geen gehannes zoals met KLM waar mijn 'kleine' bagage maar in de stoel onder mij moet omdat de buurman een hutkoffer meeneemt.
Dan liever Ryanair die na de eerste 90 hutkoffers de rest in het ruim stopt, voor dit laatste is ook wat te zeggen, hoewel dit het uiteindelijke boardproces niet sneller maakt.
kijk ook nog effe naar goedkope transfers. De trein wil je vroeg boeken daar.quote:Op maandag 12 december 2016 21:46 schreef MagicIsland1 het volgende:
Voor 13 euro naar London Standsted komende woensdag!
Mijn treinkaartje naar Eindhoven centraal kost me meer. Blijf het bizar vinden
Ik dacht ooit wel eens gelezen te hebben dat die grond trolly dollies ook nog een commissie kregen over de extra verkochte incheck bagage. Dacht dat dat bij Wizz was. Nooit mee gevlogen overigens.quote:Op maandag 12 december 2016 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
de shed in budapest is weltrouwens.
Enige controle die ik heb gehad met wizz was ook eindhoven trouwens.
http://www.dailymail.co.u(...)ng-e-cigarettes.htmlquote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit wel eens gelezen te hebben dat die grond trolly dollies ook nog een commissie kregen over de extra verkochte incheck bagage. Dacht dat dat bij Wizz was. Nooit mee gevlogen overigens.
Tof! Waar ben je heen geweest? komt er nog een verslagje?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef 0906 het volgende:
Eerlijk gezegd best wel trots op Ryanair. Door hun had ik wel een korte vakantie kunnen hebben van iets meer dan 24 uur. Als je nooit eerder weg bent geweest is dat al heel wat. Kunnen veel maatschappijen nog van leren.
Bij de Ryanair basissen in Spanje en op Engelse luchthavens is dat het geval.quote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit wel eens gelezen te hebben dat die grond trolly dollies ook nog een commissie kregen over de extra verkochte incheck bagage. Dacht dat dat bij Wizz was. Nooit mee gevlogen overigens.
Dat was dan best een lange vlucht, 12 uur heen en 12 uur terug.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef 0906 het volgende:
Eerlijk gezegd best wel trots op Ryanair. Door hun had ik wel een korte vakantie kunnen hebben van iets meer dan 24 uur. Als je nooit eerder weg bent geweest is dat al heel wat. Kunnen veel maatschappijen nog van leren.
Poos terug in Dublin geweest. 24-uur is meer dan voldoende, helemaal als je alleen bent en geen aansluiting kunt vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef groggy het volgende:
[..]
Tof! Waar ben je heen geweest? komt er nog een verslagje?
anders had je ze wel even gehosseld?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef 0906 het volgende:
Wel irritant is dat je geen gratis stoel kunt kiezen. Op de terugweg wel naast 2 Ierse chicks gezeten maar die waren dusdanig moe dat ze met hun jassen aan, hoofd op tafeltje probeerde te slapen.
Dan heb je echt geen reet gedaan he. Waarschijnlijk een beetje autistisch zitten FOK!ken in een Starbucks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Poos terug in Dublin geweest. 24-uur is meer dan voldoende, helemaal als je alleen bent en geen aansluiting kunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |