Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef starla het volgende:
[..]
We maken heel veel fouten, elk uur van elke dag, tot we in een stuk geen fouten meer maken en dát dan posten of laten zien tijdens een optreden.
Dit is internet, genuanceerde meningen komen hier doorgaans wat minder snel voor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. Maar de toon waarop het gemeld werd kan natuurlijk ook wat genuanceerder.
Net alsof Starla meteen zo`n fantastische muzikante was, had ook tijd nodig om te ontwikkelen.
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.
Anyways, filmpje:
Wat een ranzige tettenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 15:08:02 ]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?
Persoonlijk -en dan praat ik over mij dus neem het niet te persoonlijk- zou ík zo niet op YT willen staan.
Als jullie daar geen problemen mee hebben is dat prima. Maar verwacht niet dat iedereen jullie mening deelt.
Je kunt van mij veel zeggen, dat ik het subtieler moet brengen, maar waarom zeg jij gewoon nooit een keer: 'tering zeg die sax is mie kankervals'. Ik bedoel, je bent zo'n muzikale vent, je hóórt dat toch?
Die berichten daarna ook, wat een soapquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.
Volledige nummers komen op het kanaal van de band, repetities komen op mijn kanaal, zo simpel is het. Oh en kanker![]()
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef starla het volgende:
[..]
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggen
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Je haalt het nu ook gewoon uit context, het is niet alsof starla je aanbeveelt letterlijk haar citaat te gebruiken, maar ze oppert enkel om er eens iets van te zeggen (en dat mag uiteraard ook in je eigen woorden).quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Klopt, maar je eerste reactie was niet dat je vroeg of ik het K-woordquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Scherpe analyse @ 02-12-2016 15:38.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die berichten daarna ook, wat een soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |