Srs?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
Er is zelfs een banned Twingo commercial
Ach, maakt ook weinig verschil meer verder, ik ga ook niet meer lopen vegen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke opmerkingen? Ik heb helemaal niks teruggelezen maar ben eigenlijk direct aan het typen gegaan..
EDIT: Oepspost gewijzigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Laten we dat maar eens proberen danquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:11 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't verder oprecht kut voor je hoor, maar ben 't ook wel eens met de rest. It's up to you, misschien nu na zo'n wake-up-call eens tijd om te laten zien dat je wél met het internet kan omgaan.
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De tering ze worden ook steeds erger
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:19 schreef starla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Brad denkt soms te veel na. Ik ben jaloers op mannen omdat ze testosteron hebben. Tsja, ik ook wel, maar een heel klein beetje.
Ik zal nooit die primitieve zilverruggorilla geilheid kennen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik ga m`n bed in.
Paul, als je het zo nodig wil weten, morgen ben ik live vanaf ongeveer 21:00
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat hier andere motieven aan ten grondslag liggen.
Ik denk namelijk dat Braddie niet in de machtspositie verkeert om ''Nee.'' te zeggen tegen die tieten (sorry Braddie), daarnaast heb ik hem heel vaak (geforceerd) zien posten dat die tieten lelijk zijn terwijl ze dat (zeker voor hem) absoluut niet zijn, hopelijk komt de waarheid ooit naar boven.
Je kan een groepsgesprek voeren, zou in theorie moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]zullen we een keer doen dat mensen op skype kunnen bellen? Of is dat technisch niet mogelijk voor je. Als wel, laten we dat vanavond doen
middag al bijna hoorquote:
Morgen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, nu om 11:29 is het nog steeds ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |