Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef starla het volgende:
[..]
We maken heel veel fouten, elk uur van elke dag, tot we in een stuk geen fouten meer maken en dát dan posten of laten zien tijdens een optreden.
Dit is internet, genuanceerde meningen komen hier doorgaans wat minder snel voor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. Maar de toon waarop het gemeld werd kan natuurlijk ook wat genuanceerder.
Net alsof Starla meteen zo`n fantastische muzikante was, had ook tijd nodig om te ontwikkelen.
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.
Anyways, filmpje:
Wat een ranzige tettenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 15:08:02 ]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?
Persoonlijk -en dan praat ik over mij dus neem het niet te persoonlijk- zou ík zo niet op YT willen staan.
Als jullie daar geen problemen mee hebben is dat prima. Maar verwacht niet dat iedereen jullie mening deelt.
Je kunt van mij veel zeggen, dat ik het subtieler moet brengen, maar waarom zeg jij gewoon nooit een keer: 'tering zeg die sax is mie kankervals'. Ik bedoel, je bent zo'n muzikale vent, je hóórt dat toch?
Die berichten daarna ook, wat een soapquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.
Volledige nummers komen op het kanaal van de band, repetities komen op mijn kanaal, zo simpel is het. Oh en kanker![]()
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef starla het volgende:
[..]
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggen
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Je haalt het nu ook gewoon uit context, het is niet alsof starla je aanbeveelt letterlijk haar citaat te gebruiken, maar ze oppert enkel om er eens iets van te zeggen (en dat mag uiteraard ook in je eigen woorden).quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Klopt, maar je eerste reactie was niet dat je vroeg of ik het K-woordquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Scherpe analyse @ 02-12-2016 15:38.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die berichten daarna ook, wat een soap
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet hahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed omgaan met kritiek hé
En dan na mijn vorige post zó reageren.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:52 schreef starla het volgende:
[..]
En dan na mijn vorige post zó reageren.
Dat zegt een heleboel over een persoon.
Gal zeg je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Laat maar zitten ook, die hele discussie haalt toch geen moer uit.
Laag trouwens van die ene FOK!ker om zich op het Autoweek forum te registreren puur om even z`n gal te spuwen.
Wat? Ik heb het tegen Bradley.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet haha
Ik kan iemand met de neus aanwijzen die idd heel slecht kritiek kan verdragen als je niet tot de echokamer behoort
Wil je een eerlijk antwoord? Om jou gitaar te zien spelen want de band en rest van je vlogs boeien mij niet zoveel. Omdat ik jou een goede gitarist vind. En aangezien ik hier kom voor de muziek,quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Letterlijk het eerste wat je post na een periode van afwezigheid is kritiek op m`n repetitie filmpje, kom op zeg.
Oh sorry, las het verkeerdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat? Ik heb het tegen Bradley.
Geen idee wie dat zou kunnen zijn, maar jezelf er speciaal voor registreren vind ik wel een beetje te.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Scherpe analyse @ 02-12-2016 15:38.
Wie van ons zou dat zijn?
Hij reageerde op Braddie he, niet op jouquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet haha
Ik kan iemand met de neus aanwijzen die idd heel slecht kritiek kan verdragen als je niet tot de echokamer behoort
Ben jij het?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:38 schreef DoubleDip het volgende:
Goeie discussie wel op Autoweek. Vraag me wel af wie dat is, al heb ik een sterk vermoeden.
Maar incasseren kun je leren. Echt hoor.
Weet ik toch joh, je kent me.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zou niet in me opkomen om zoiets te doen.
Bij jou wel dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een ranzige tetten
Ik hou van aandacht, positief, negatief, maakt niet uit.
Maar je edele delen zo publiekelijk op internet zetten? Sjongejongejonge
Als het nou een paar lekkere boobs waren oke, maar deze uiers?Dit kan best iets minder kritisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef Moira. het volgende:
Maar als ik zo eens naar de stuurvaardigheden van Braddie kijk heb ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Heeft die Monopoly wel de broek aan thuis?quote:
Moet sociaal doen vanavond, misschien daarna nog wel eventjes (als je nou om 10 uur begint met streamen of zo)quote:
Hoe laat?quote:
Ik begin om 20:00, weet nog niet tot hoelaat, maar ik denk wel dat ik zeker tot 10 uur half 11 aan't streamen ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet sociaal doen vanavond, misschien daarna nog wel eventjes (als je nou om 10 uur begint met streamen of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |