Zou graag een meer ‘aardse’ verdeling van land en zee willen zien. Meer continenten idee, groot stuk land, groot stuk zee/oceaan. Het is nu heel erg random, misschien wel te random hoe landschappen eruit zien. En grotere bergen ofzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:04 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop eigenlijk op:
-Bossen/regenwoud
-Rivieren, meren en betere watereffecten
-Meer verschillende "dieren" met betere inteligentie.
-Stranden en woestijnen
-Meer missies
Hij is nog geen jaar uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dit spel nog steeds, al een jaar niet aangeraakt.
Daarom speel ik dit hele spel niet meer. De gedachte "er is vast een nóg betere en mooiere planeet" belemmerde me zoquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Zoeken naar een planeet voor je base is kut.
Niets. Is. Goed. Genoeg.
Ja, dat laatste klopt helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom speel ik dit hele spel niet meer. De gedachte "er is vast een nóg betere en mooiere planeet" belemmerde me zo
gewoon realistisch: een droomplaneet bestaat nietquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat laatste klopt helemaal. Ik ben meer op zoek naar spul voor warp cells zodat ik naar het volgende system kan 'want daar vind ik vast mijn droom planeet'.
Gewoon neerplempen en als je een betere vind kan je die basis gewoon verkassen. No problem.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Zoeken naar een planeet voor je base is kut.
Niets. Is. Goed. Genoeg.
Goeie tipquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon neerplempen en als je een betere vind kan je die basis gewoon verkassen. No problem.
Volgende maand waarschijnlijk een grote update en het spel is de ¤10,- van de afgelopen tijd zekerd waard.quote:
10 euro???quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk een grote update en het spel is de ¤10,- van de afgelopen tijd zekerd waard.
Bij de Game Mania was het spel ¤10,-.quote:
10,- EUR?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk een grote update en het spel is de ¤10,- van de afgelopen tijd zekerd waard.
Ik loop morgen wel ff naar de MM in Eindhoven (om de hoek).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:39 schreef DKUp het volgende:
Rotterdam Centrum schijnt ¤10,- te zijn in ieder geval.
En daar was ie 29,-quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop morgen wel ff naar de MM in Eindhoven (om de hoek).
Maar online is ie iig 39,- EUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |