quote:This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor
De impact hiervan kun je pas bepalen bij het volgende spel wat ze uitbrengen.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
Bedoel je niet 1 basis per planeet?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef endechaos het volgende:
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
HIer staat een kleine guide;quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.
Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.quote:
Dat laatste kan natuurlijk, het is wel veel menuutjes lezen en proberen te begrijpen ja, je word niet echt bij de hand genomen in het spel.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.
Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.
Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/quote:PATCH 1.12
Hello Games | December 7, 2016
First of all, thank you to everyone who’s been playing the Foundation Update. Your feedback has been incredibly helpful, keep it coming!
Following are the notes for our latest patch: 1.12, which addresses some of the main issues we’ve seen reported following the launch of 1.1 (Foundation).
Patch notes
[PC] Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A mouse click or button press will dismiss this screen. We have also introduced a new method for mod installation which should prevent player’s games from breaking when a new update is released. For details please see the ‘DISABLEMODS.TXT’ file in the \GAMEDATA\PCBANKS folder.
[PC] Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
[PC] We’ve enabled a temporary workaround for the SLI issues people are experiencing. If you are running in SLI, please disable TAA and the game should run. We are looking into a more permanent solution to this issue.
Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory.
Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
[PC] Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
[PC] Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.
Fixed an issue where underwater buildings could spawn without doors which in rare cases would mean the NPC missions could not be completed. (Note: If you are still being pointed to missing facilities during the NPC questlines, you can either claim a new base and re-build the NPC terminal, or if you have a Freighter, remove the NPC terminal from your base and rebuild it in the Freighter. The NPC should then give you new coordinates. We are still working on a more permanent fix for this issue).
This update is live on both PS4 and PC! If you continue to experience issues, be sure to let us know by submitting a bug report.
Enjoy!
Nice. Had zelf al om mijn 'onderwater gebouw zonder deuren' heen gewerkt maar mooi dat het officieel erkend is en opgelost word.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased
[..]
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
Naar de portal in een space station gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef Meeuwenbaas het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?
Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel.
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naar de portal in een space station gaan.
Volgens mij teleporteert je schip meequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |