abonnement Unibet Coolblue
pi_167008155
Topshow _O_
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 20:23:12 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167008929
Goed stuk van Derksen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 november 2016 @ 20:31:21 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_167009246
Het blijft grappig. Een voetballer wordt zonder enig talent, buiten tegenstanders uit de wedstrijd schoppen, profvoetballer. Hij zegt tegenwoordig gehecht te zijn aan huis en haard, terwijl ie 25 jaar lang alle windstreken heeft gezien. Zonder een relevante scheet in de afgelegen streek achter te hebben gelaten. Jammer dat angstschreeuw niet meer kan. Is boegeroep geen mooie vervanger ?

Het roeptoeteren kan ie irrelevant doen met zijn grootste vijand. Daar kom ik later op terug. Zegt en pocht dat ie met Willie Brokamp heeft gespeeld. Net zoals de Pirlo Pierlala, Hans Kraaij Jr. zonder enig talent, met George Best heeft samen gespeeld. Ik zou graag met een speler als Pierlo hebben samen gespeeld. Derksen en Kraaij zouden me echter uit de wedstrijd hebben geschopt. Zoals op mijn niveau dertig/Derksen jaren geleden erg gemakkelijk was. Ik kan je vertellen. Ik heb met Wout Blanken samengespeeld, met Joop Bekker en Boudewijn Rensen. Peter Schultes ontgroende me op de training en Herman van Diejen was een geweldenaar op doel.

Johan werd na zijn desolate voetbalcarierre een dollemans schrijver van niks. Op dorpsniveau, NIVO-Sparta onwaardig het sukkeltje van het dagblad. Bleef echter ambities hebben en werd plots journalist in de Voetbal International. Ik kon geen touw aan zijn woordenbrij vastknopen, zouden Anthonie Harmeling en Gordon Ramsey hebben gezegd. Het was 1977, ik schreef een geniale ingezonden brief. Hij werd geplaatst. Op mijn brief of ik er meer zou moeten plaatsen kwam geen bericht terug. Het ging dan ook over Scheidsrechter Severeins tijdens een wedstrijd van FC Den Bosch in de eerste Divisie. Frits de Wette, toen mijn trainer in het eerste van NIVO, vroeg nog waar ik me druk om maakte. Hij werd zelfs hoofdredacteur. Je moet de luiste lijntjes maar kennen. 'Dit is de redding voor de blues in Nederland.' Ha ha ha

Ik ben een die hard Fan. Zou een moord doen om met The Stones op de foto te mogen. Heb alle albums en kan niet wachten op hun nieuwste. Zelfs Keith Richards heeft Iggy Pop overleefd.

Nu zit Johan Derksen, net zoals Mart Smeets een snob, bij De Wereld Draait door. Als Muziekkenner om laatste album van de Stones te beoordelen. Hij wilde laatst niet met The Rolling Stones op de foto na een gesponsorde reis naar hun concert in Cuba. Hij vond ze te oud.

Hij verwijt de mediageile Hilversummers dat ze in alle programma's verschijnen. Je zit overal mannetje. Word sportjournalist. Je kostje is gekocht in de muziekwereld.
Dat er geen soul en Blues wordt gedraaid op de nationale omroepen. :D

Beste Johan, ga tegen echte heilige huisjes aanschoppen.
Sylvana had 10 jaar lang een Soulprogramma op Radio-5.

PS: 'Tom Waits is niet aan mij besteed.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167009587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het blijft grappig. Een voetballer wordt zonder enig talent, buiten tegenstanders uit de wedstrijd schoppen, profvoetballer. Hij zegt tegenwoordig gehecht te zijn aan huis en haard, terwijl ie 25 jaar lang alle windstreken heeft gezien. Zonder een relevante scheet in de afgelegen streek achter te hebben gelaten. Jammer dat angstschreeuw niet meer kan. Is boegeroep geen mooie vervanger ?

Het roeptoeteren kan ie irrelevant doen met zijn grootste vijand. Daar kom ik later op terug. Zegt en pocht dat ie met Willie Brokamp heeft gespeeld. Net zoals de Pirlo Pierlala, Hans Kraaij Jr. zonder enig talent, met George Best heeft samen gespeeld. Ik zou graag met een speler als Pierlo hebben samen gespeeld. Derksen en Kraaij zouden me echter uit de wedstrijd hebben geschopt. Zoals op mijn niveau dertig/Derksen jaren geleden erg gemakkelijk was. Ik kan je vertellen. Ik heb met Wout Blanken samengespeeld, met Joop Bekker en Boudewijn Rensen. Peter Schultes ontgroende me op de training en Herman van Diejen was een geweldenaar op doel.

Johan werd na zijn desolate voetbalcarierre een dollemans schrijver van niks. Op dorpsniveau, NIVO-Sparta onwaardig het sukkeltje van het dagblad. Bleef echter ambities hebben en werd plots journalist in de Voetbal International. Ik kon geen touw aan zijn woordenbrij vastknopen, zouden Anthonie Harmeling en Gordon Ramsey hebben gezegd. Het was 1977, ik schreef een geniale ingezonden brief. Hij werd geplaatst. Op mijn brief of ik er meer zou moeten plaatsen kwam geen bericht terug. Het ging dan ook over Scheidsrechter Severeins tijdens een wedstrijd van FC Den Bosch in de eerste Divisie. Frits de Wette, toen mijn trainer in het eerste van NIVO, vroeg nog waar ik me druk om maakte. Hij werd zelfs hoofdredacteur. Je moet de luiste lijntjes maar kennen. 'Dit is de redding voor de blues in Nederland.' Ha ha ha

Ik ben een die hard Fan. Zou een moord doen om met The Stones op de foto te mogen. Heb alle albums en kan niet wachten op hun nieuwste. Zelfs Keith Richards heeft Iggy Pop overleefd.

Nu zit Johan Derksen, net zoals Mart Smeets een snob, bij De Wereld Draait door. Als Muziekkenner om laatste album van de Stones te beoordelen. Hij wilde laatst niet met The Rolling Stones op de foto na een gesponsorde reis naar hun concert in Cuba. Hij vond ze te oud.

Hij verwijt de mediageile Hilversummers dat ze in alle programma's verschijnen. Je zit overal mannetje. Word sportjournalist. Je kostje is gekocht in de muziekwereld.
Dat er geen soul en Blues wordt gedraaid op de nationale omroepen. :D

Beste Johan, ga tegen echte heilige huisjes aanschoppen.
Sylvana had 10 jaar lang een Soulprogramma op Radio-5.

PS: 'Tom Waits is niet aan mij besteed.'

:P
Zo jaloers
pi_167009953
JohanGod.
  donderdag 1 december 2016 @ 11:37:39 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_167019584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het blijft grappig. Een voetballer wordt zonder enig talent, buiten tegenstanders uit de wedstrijd schoppen, profvoetballer. Hij zegt tegenwoordig gehecht te zijn aan huis en haard, terwijl ie 25 jaar lang alle windstreken heeft gezien. Zonder een relevante scheet in de afgelegen streek achter te hebben gelaten. Jammer dat angstschreeuw niet meer kan. Is boegeroep geen mooie vervanger ?

Het roeptoeteren kan ie irrelevant doen met zijn grootste vijand. Daar kom ik later op terug. Zegt en pocht dat ie met Willie Brokamp heeft gespeeld. Net zoals de Pirlo Pierlala, Hans Kraaij Jr. zonder enig talent, met George Best heeft samen gespeeld. Ik zou graag met een speler als Pierlo hebben samen gespeeld. Derksen en Kraaij zouden me echter uit de wedstrijd hebben geschopt. Zoals op mijn niveau dertig/Derksen jaren geleden erg gemakkelijk was. Ik kan je vertellen. Ik heb met Wout Blanken samengespeeld, met Joop Bekker en Boudewijn Rensen. Peter Schultes ontgroende me op de training en Herman van Diejen was een geweldenaar op doel.

Johan werd na zijn desolate voetbalcarierre een dollemans schrijver van niks. Op dorpsniveau, NIVO-Sparta onwaardig het sukkeltje van het dagblad. Bleef echter ambities hebben en werd plots journalist in de Voetbal International. Ik kon geen touw aan zijn woordenbrij vastknopen, zouden Anthonie Harmeling en Gordon Ramsey hebben gezegd. Het was 1977, ik schreef een geniale ingezonden brief. Hij werd geplaatst. Op mijn brief of ik er meer zou moeten plaatsen kwam geen bericht terug. Het ging dan ook over Scheidsrechter Severeins tijdens een wedstrijd van FC Den Bosch in de eerste Divisie. Frits de Wette, toen mijn trainer in het eerste van NIVO, vroeg nog waar ik me druk om maakte. Hij werd zelfs hoofdredacteur. Je moet de luiste lijntjes maar kennen. 'Dit is de redding voor de blues in Nederland.' Ha ha ha

Ik ben een die hard Fan. Zou een moord doen om met The Stones op de foto te mogen. Heb alle albums en kan niet wachten op hun nieuwste. Zelfs Keith Richards heeft Iggy Pop overleefd.

Nu zit Johan Derksen, net zoals Mart Smeets een snob, bij De Wereld Draait door. Als Muziekkenner om laatste album van de Stones te beoordelen. Hij wilde laatst niet met The Rolling Stones op de foto na een gesponsorde reis naar hun concert in Cuba. Hij vond ze te oud.

Hij verwijt de mediageile Hilversummers dat ze in alle programma's verschijnen. Je zit overal mannetje. Word sportjournalist. Je kostje is gekocht in de muziekwereld.
Dat er geen soul en Blues wordt gedraaid op de nationale omroepen. :D

Beste Johan, ga tegen echte heilige huisjes aanschoppen.
Sylvana had 10 jaar lang een Soulprogramma op Radio-5.

PS: 'Tom Waits is niet aan mij besteed.'

:P
Wat heeft Johan u misdaan?

Ik mag trouwens Johan zeggen. Het zou u sieren als u Johan gewoon dhr. Derksen noemt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 13:02:23 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167021106
O+ Tom Waits O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167028054
Doooorrrrrr
pi_167028065
Dijkgraaf, Chabot, Evi

topshow
  Redactie Sport donderdag 1 december 2016 @ 19:03:33 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167028073
oja, serious riekoost. dat is er ook nog
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 1 december 2016 @ 19:04:37 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167028102
GGMM komt graag op de site van de Waterboys heb ik mij laten vertellen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 1 december 2016 @ 19:06:42 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028154
Domme Belg
pi_167028159
Evigodin.
  donderdag 1 december 2016 @ 19:07:01 #114
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028162
Tis gvd 2016 dit weet iedereen
  donderdag 1 december 2016 @ 19:07:12 #115
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167028166
Wat een kutgasten!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 december 2016 @ 19:07:28 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167028172
Evi is lekker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 december 2016 @ 19:07:50 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028182
Gemaakt om wijven te neuken en ruzie te zoeken
pi_167028185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Evi is lekker.
Evi is cute! CUTE!
  donderdag 1 december 2016 @ 19:08:09 #119
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_167028187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:06 schreef BeamofLight het volgende:
Domme Belg
Bietekwiet
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 1 december 2016 @ 19:08:33 #120
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028198
Te jong voor mij
  donderdag 1 december 2016 @ 19:08:59 #121
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028207
Koud
pi_167028219
Zou haar doen
pi_167028225
Klimaatverandering is een hoax
pi_167028235
Laten we alle vrouwen wereldwijd steriliseren tegen de overbevolking en tegen de opwarming van de aarde.
standaarddrinker
  donderdag 1 december 2016 @ 19:10:10 #125
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167028239
Antarctica en dan een ijsbeer laten zien mkay
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')