Darts is blijkbaar niet zo,n dames bezigheid. Ik heb nog nooit een dame aan het gooien gezien in het echt. (ja, ik kom wel eens van m,n zolderkamerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik snap niet waarom de vrouwen dit zoveel slechter doen dan mannen. Als het om krachtsport gaat kan ik het mij nog enigszins indenken. Maar dit...
Dit vraagt om een 'je moeder'-grapquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrouwelijke Dennis Smith gooit zijn pijlen in Leiden.
Ik verberg die chat lekker. Daar zitten allemaal stomme figuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:26 schreef Grifte het volgende:
Al die lui die in de YT comments klagen over het niveauGelukkig waren de qualifiers op het PDC WK zo briljant
En het dan raar vinden als wij ons fixeren op een 13-jarige.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mani geniet van minimaal 3 lekkere wijven op deze foto.
Dit zou bij de PDC niet mogenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn de betere opkomstnummers mensen.
quote:
quote:die vaes heeft ook rare struik op zen kop
Kwaliteit chatquote:FlipperIk zal jou is even een kopstoot geven Gerard gladjanus
Gerardhou je bek jo borne downie
Gerardga weg
TheGekuutBornehoor hem..downie zegt ie kerel ziet er uit alsof die nooit aan een paar tietjes gevoeld heeft
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier heb je een negendarter.
[ afbeelding ]
JelleGenottwitter:JelleK180 twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 23:58:24Everyone at lakeside good luck!! @LittleRichard reageer retweet
Vaes wordt gebrokenquote:
Vanavond twee voorrondes (met Asada v J. Smith o.a), vrouwenpot en Jim Williams v Tony O'Shea.quote:
20:00 gaan we weer verder als ik mijn grote vriend Zipportal mag gelovenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er is nog darts ergens. Even die youtiubestream in de gaten houden. Gebeurt momenteel niet veel.
wat een kamperquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
O'shea heb ik ook altijd wel een fraaie darter gevonden
Jawel, gaat wel aardig. Maar niet het BIEM! niveau van een week terugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef komrad het volgende:
[..]
wat een kamper
hoe is het niveau ? halen ze de 85 gemiddeld?
Is alweer bezig. Kennelijk zenden ze bij de BDO ook het bullen uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
20:00 gaan we weer verder als ik mijn grote vriend Zipportal mag geloven
Welk potje kijk je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het halve publiek staat zelf te spelen tegen de achterwandEn HOE ROOD??
Wat is dit joh
Met de opvolger van John Partquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
20:00 gaan we weer verder als ik mijn grote vriend Zipportal mag geloven
Dat was vanmiddag rond een uurtje of twee alquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met de opvolger van John Part
Anthony Evans dacht ik verstaan te hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duzza - Kenny? Raar, dat was een wedstrijd met 96 om 92 gemiddeld.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anthony Evans dacht ik verstaan te hebben
Oh, het ligt nog aan mij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet het BDO WK, slimmen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, het ligt nog aan mij ookFraai is dat
Nou sorry hoor, die wijvenpot is ook niet om aan te gluren. Ik zie jullie bij de Premmeliek wel weer of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is de registratie van vanmiddag.
Heerlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is de registratie van vanmiddag.
Via de link in de topic pointer of een andere streamquote:
Dronken darts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat legt die Jap die pijl debiel weg zeg
Waarom is 2015 alweer twee jaar geleden?quote:
Niet gek he.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Smith komt gewoon elk jaar lekker vanuit qualifier naar halve finale
Ik ga zo ook even die worp oefenenquote:
Ik ben het daar inderdaad niet mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is 2015 alweer twee jaar geleden?
Voor je het weet zit je in het bejaardentehuis je schijt op de muur te smeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is 2015 alweer twee jaar geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |