SPOILER: Loting mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Loting vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale jeugd (12 januari):
Nathan Girvan - Justin Van Tergouw (Zanger Bob)
[ Bericht 52% gewijzigd door Tagliano op 06-01-2017 21:30:02 ]![]()
Ze deed niet mee. Weet eigenlijk niet zeker of ze wel of niet mee mocht doen.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Doet dat meisje van 12 of 13 eigenlijk al mee aan de qualifiers of mag dat nog niet?![]()
Jammer. Zou leuk zijn geweest als zo'n meid die nog niet eens aan het puberen is even de gevestigde orde van de troon kwam stotenquote:Op woensdag 30 november 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze deed niet mee. Weet eigenlijk niet zeker of ze wel of niet mee mocht doen.![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze deed niet mee. Weet eigenlijk niet zeker of ze wel of niet mee mocht doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Justin van Tergouw staat in de jeugdfinale.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2016 17:33 schreef wimderon het volgende:
De Canadese qualifier bij de vrouwen schijnt zo klein te zijn dat ze niet bij de dubbel 20 kan
Geeft het niveau wel aardig weer ban de Lakeside![]()
![]()
Peter Sajwani gelijk in de eerste ronde exit.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gary Robson ook exit. Prima tot dusver.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ted heeft lopen schroeien; Nagy is met 2-0 aan de zegekar gebonden.
Met ONZE jongens gaat het wat minder:
Brian Lokken - GEERT NENTJES 2-0
MARTIJN KLEERMAKER - Dale Masterman 1-2
TIMO VAN WANROOY - Bryn Suckley 1-2
JAIMY VAN BAVEL - Ryan Hogarth 1-2
MIKEY VAN BEMMEL - Martin Schindler 1-2![]()
Chris Mason wint z'n eerste potje.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Gary Robson ook exit. Prima tot dusver.![]()
Wat een scalp jongens.
Toon Greebe-NL 2 Craig Quemard-JER 0Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben dit.quote:
https://www.bdodarts.com/(...)0thNovember20164.pdf
En het BDO twitter account voor zover ik weet.
https://twitter.com/bdodartsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dank u welquote:Op woensdag 30 november 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben dit.
https://www.bdodarts.com/(...)0thNovember20164.pdf
En het BDO twitter account voor zover ik weet.
https://twitter.com/bdodarts
HUP @Viking180![]()
Viking naar laatste 128 in ieder geval.
Hoeveel krijgen er eigenlijk een ticket ? Dacht in eerste instantie alle groepswinnaars, totdat ik bleef scrollen
U MAD?![]()
4quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel krijgen er eigenlijk een ticket ? Dacht in eerste instantie alle groepswinnaars, totdat ik bleef scrollenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
2 of 4 spelers dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel krijgen er eigenlijk een ticket ? Dacht in eerste instantie alle groepswinnaars, totdat ik bleef scrollen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2016 19:51 schreef Tagliano het volgende:
Doet Anca Zijlstragodin eigenlijk mee?![]()
![]()
Wimderon's omschrijving past er redelijk bij.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit de Patricia Farrell die meedoet met Lakeside?![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2016 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wimderon's omschrijving past er redelijk bij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En deze typische dartster niet te vergetenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverdommequote:Op woensdag 30 november 2016 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wimderon's omschrijving past er redelijk bij.
[ afbeelding ]![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wow ze hebben Deta Hedman haar verloren zus gevondenquote:Op woensdag 30 november 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En deze typische dartster niet te vergeten
[ afbeelding ]![]()
Alleen omdat ze zwart is.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow ze hebben Deta Hedman haar verloren zus gevondenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |