SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 30-11-2016 14:19:32 ]
Dankje. Fijn om weer te doenquote:Op woensdag 30 november 2016 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk dat je weer mod bent.
1300 uurquote:Op woensdag 30 november 2016 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
Samzz, hoe laat ga je onder het mes? Kunnen we
Succes & sterktequote:
Haterquote:Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Succes & sterkte
Ik ga even een lekker japans kippensoepje verorberen
Loverquote:
Loverquote:Op woensdag 30 november 2016 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Loverzul je bedoelen
Maakt niet uit! Soms zeg je rare dingen als je lang niks gegeten hebt
Verre vanquote:Op woensdag 30 november 2016 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen kippenborst(en).
Jajajaquote:Op woensdag 30 november 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verre van.
Ik doelde op je kippensoep.
Nee hoor. Maar na je operatie verdien je heel veel lekker eten en ik geef alvast wat ideetjesquote:
Oh dat is wel liefquote:Op woensdag 30 november 2016 11:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar na je operatie verdien je heel veel lekker eten en ik geef alvast wat ideetjes
quote:Op woensdag 30 november 2016 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Div en Sam, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.
Ja, vreselijkquote:
Wel eens... 2x in m'n leven geweestquote:Op woensdag 30 november 2016 12:06 schreef Blaadjes het volgende:
Div...jij komt wel eens in zeeland toch? Beter rij je volgende x door naar Belgie
Ojaaa jij gaat alles bekijken he.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Zou je een kopje thee aanbiedenquote:Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel eens... 2x in m'n leven geweest
Maar als ik nou eerder had geweten dat daar een Samzz woont.
[..]
Ojaaa jij gaat alles bekijken he.![]()
Theequote:Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je een kopje thee aanbieden.
Ja, meekijken, heb ik er nog iets aan.
Die gekke Scrummie toch.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
Wat leuk. ik kom ineens een foto tegen op pc van een jong ventje in een gebreide ajax trui
Ik drink geen koffiequote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie.
Nu wachten tot ik opgehaald word.
Zo waar dit!!!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
Kunnen we niet vaker een nieuwe vrouwelijke mod naar bnw sturen?
Div is dan namelijk weer vol op aanwezig
Divje toch
No you didn'tquote:
Nou zeg. Was er ook voordat Samzz kwam!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
Kunnen we niet vaker een nieuwe vrouwelijke mod naar bnw sturen?
Div is dan namelijk weer vol op aanwezig
Divje toch
Er stond geen "Minpuntje voor jouquote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
No you didn't.
Zo, ik ben op de kamer. Nu wachten.
Nauwelijksquote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou zeg. Was er ook voordat Samzz kwam!
Wees gewoon duidelijkquote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Er stond geen "Minpuntje voor jou"
Dus dan laat je ons maar helemaal in de steek, doet pijn hoor.quote:
Moet nog een uur wachtenquote:Op woensdag 30 november 2016 12:59 schreef Fogel het volgende:
Ben je nou nog niet onder het mes?
Nogmaals sterkte! En geniet van het meekijken, da's tof
Nee hoorquote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus dan laat je ons maar helemaal in de steek, doet pijn hoor.
Om je wat in balans te houdenquote:Op woensdag 30 november 2016 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hoorZocht de balans maar kon 'm niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Multitasken is een hoax!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Samzz het volgende:
Multitasken is ook meer een vrouwending.
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Om je wat in balans te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat werkt juist het tegenovergestelde
oh ah toma toma vem vem vem vem
Oh, minder, maar niet ongewoon als je niet de eerste op de dag bent.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet nog een uur wachten. Wel opgenomen en een kek wit bandje
.
Dat is echt een fabel. Gaat mij er niet om dat mannen dat wel zouden kunnen maar de meeste vrouwen kunnen dat zeker niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Samzz het volgende:
in de OP ermeequote:
Het dacht ik ook werkelijk onmogelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt een fabel. Gaat mij er niet om dat mannen dat wel zouden kunnen maar de meeste vrouwen kunnen dat zeker niet.
Het slaat ook nergens op....jaa ik kan beter multitasken!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het dacht ik ook werkelijk onmogelijk.
Dacht ooit in de quest te zien staan dat het eigenlijk niet bestaat.
En een mooie blauwe pijl op m'n beenquote:Op woensdag 30 november 2016 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, minder, maar niet ongewoon als je niet de eerste op de dag bent.
Zolang dat bandje om je pols zit en niet om je teen is alles goed
Hehe.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op....jaa ik kan beter multitasken!
uhh ok en ik kan jou harder voor je kop rammen.
Omdat ik een grapje maakquote:Op woensdag 30 november 2016 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt een fabel. Gaat mij er niet om dat mannen dat wel zouden kunnen maar de meeste vrouwen kunnen dat zeker niet.
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een mooie blauwe pijl op m'n been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
klopt. ook al doe je 2 dingen tegelijk. bijv praten en handelen. het lijkt multitasken maar in feite doe je toch 1 voor 1. je brein zet je aan tot handelen....1e taak. je blijft praten 2e taak. je doet het niet tegelijk want taak 1 is al door je systeem geweest voor taak 2.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hehe.
Het lijkt op multitasken, maar eigenlijk doe je om de beurt een handeling, niet tegelijktijdig.
Precies dit ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
klopt. ook al doe je 2 dingen tegelijk. bijv praten en handelen. het lijkt multitasken maar in feite doe je toch 1 voor 1. je brein zet je aan tot handelen....1e taak. je blijft praten 2e taak. je doet het niet tegelijk want taak 1 is al door je systeem geweest voor taak 2.
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies dit ja.
En nu moet ik de deur uit, wel taak voor taak natuurlijk anders kans op kortsluiting
Goede dag nog allemaal
Ja wat is dit nou??? Ben ik er eindelijk uit dat ik bij de mannen moet pissen...alles weer overhoop.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:00 schreef Tjacka het volgende:
dag vrienden en vriendinnen en blaadjes
graag in spoiler voor de zwakkere magen onder onsquote:Op woensdag 30 november 2016 13:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ohhhh. succes zo he!! en we willen foto's....of filmpjes mag ook.
Dat is mooi Samzz!quote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Samzz het volgende:
Hoi liefjes. Ik leef nog. Met pijn. Maar operatie geslaagd.
Goedzo. Nu rustig aan. Lekker bijkomenquote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Samzz het volgende:
Hallo.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Samzz het volgende:
jemig wat kun jij liegen zeg!quote:Op woensdag 30 november 2016 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo.
Dat is fijn om te horen. Ik heb er vannacht wel wakker van gelegen.
Als je jong bent kan je lang rukken hoor op zo'n mooie vrouw als Sammz.quote:
godver! +1quote:Op woensdag 30 november 2016 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je jong bent kan je lang rukken hoor op zo'n mooie vrouw als Sammz.
Topquote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Samzz het volgende:
Wowquote:Op woensdag 30 november 2016 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je jong bent kan je lang rukken hoor op zo'n mooie vrouw als Sammz.
Pijn gaat wel weer over. Succes bij de revalidatiequote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ja maar is wel kutquote:Op woensdag 30 november 2016 17:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pijn gaat wel weer over. Succes bij de revalidatie
Wat voor medicatie heb je?quote:Op woensdag 30 november 2016 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar is wel kut. Ik word misselijk als ik beweeg
.
Euh, volgens het infuus paracetamol, maar die fles is leeg. Ik krijg diclofenac, 3x daags 50 mg.quote:
Ben jij al zo oud?quote:Op woensdag 30 november 2016 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bijna verlopen, je krijgt wel een brief op tijd van de rdw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |