Een hele tros in één keer vind ik persoonlijk vrij veelquote:Op woensdag 30 november 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel positief dat hij regelmatig een tros bananen wegwerkt.
dat is een fabelquote:Op woensdag 30 november 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een hele tros in één keer vind ik persoonlijk vrij veel
Mij is vroeger altijd geleerd dat meer dan 1 banaan per dag niet zo best is voor de stoelgang maar misschien was dat een leugen
ben nu boos op m'n moederquote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Tjacka het volgende:
ik vind jou wel een slaafje voor een silverdaddy
Het is alweer twee maanden geleden dat ik seksueel contact met een jonge dame heb gehad. Dus tja, begin je dan homofiel te worden?quote:
hmm nee dat niet denk ikquote:Op woensdag 30 november 2016 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is alweer twee maanden geleden dat ik seksueel contact met een jonge dame heb gehad. Dus tja, begin je dan homofiel te worden?
wanneer begon jij homo te wordenquote:Op woensdag 30 november 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm nee dat niet denk ik
hooguit wat minder kieskeurig
Goede zaak.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker verdiend met nietsdoen vanmiddag.
Sorry alvast voor ons armoedige toekomstige bestaan.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Beter ga je dat straks op grotere schaal doen.
Ook dan kunnen we gelukkig zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry alvast voor ons armoedige toekomstige bestaan.
En als ik wel geld ga verdienen hebben we daar geen tijd voor.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook dan kunnen we gelukkig zijn.
Alleen dan liever geen kindjes
quote:Op woensdag 30 november 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ik wel geld ga verdienen hebben we daar geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |