En in elk geval de grote clubs willen dat Chape de komende 3-4 jaar niet kan degraderen. Ik betwijfel of dat voor de club zelf het beste is trouwens, met het oog op wederopbouw, maar goed..quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees dat Braziliaanse clubs spelers willen verhuren aan de club zonder kosten
Financieel alleen al is het het beste.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in elk geval de grote clubs willen dat Chape de komende 3-4 jaar niet kan degraderen. Ik betwijfel of dat voor de club zelf het beste is trouwens, met het oog op wederopbouw, maar goed..
Misschien is het beter er een paar jaar tussen uit te gaan uit respectquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in elk geval de grote clubs willen dat Chape de komende 3-4 jaar niet kan degraderen. Ik betwijfel of dat voor de club zelf het beste is trouwens, met het oog op wederopbouw, maar goed..
Follman heeft zijn benen moeten amputeren en ik las dat Ruschel zijn rug had gebroken... geen idee hoe het met Neto is.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien is het beter er een paar jaar tussen uit te gaan uit respect
Hier het lijstje van de spelers
➕ = Death
✳ = Alive (apart of injuries)
1. Danilo ➕
2. Gimenez➕
3. Bruno Rangel➕ (All time biggest goal scorer)
4. Marcelo➕
5. Lucas Gomes➕
6. Sergio Manoel➕
7. Felipe Machado➕
8. Matheus Biteco➕
9. Cleber Santana➕ (former Atlético Madrid player)
10. Alan Ruschel✳
11. William Thiego➕
12. Tiaguinho➕
13. Neto✳
14. Josimar➕
15. Dener➕
16. Gil➕
17. Ananias➕
18. Kempes➕
19. Follmann✳
20. Arthur Maia➕
21. Mateus Caramelo➕
22. Aílton Canela➕
22. Caio Júnior (Coach)➕
Straks bij Pauw:quote:In Colombia is een Braziliaans vliegtuig neergestort met 81 mensen aan boord. Er zaten ook 22 spelers van het Braziliaanse voetbalteam Chapecoense in het toestel, een kleine, maar zeer verdienstelijke club uit de stad Chapeco. Zes mensen overleefden de ramp, onder wie enkele spelers van de club. We bespreken de tragedie met Tom Egbers.
quote:SLM-ramp overlever Edu Nandlal over de vliegtuigramp van het Braziliaanse Chapecoense
Brazilië werd vandaag opgeschrikt door een vliegtuigramp. Een chartervlucht met aan boord 81 inzittenden stortte neer in Colombia. Aan boord van het toestel bevonden zich de spelers en staf van het Braziliaanse voetbalteam Chapecoense. Enkelen van hen overleefde de ramp. Daarmee doet het vliegtuigongeluk sterk denken aan de SLM-ramp in Paramaribo in 1989. Toen crashte een vliegtuig vol voetballers van het Kleurrijk Elftal. We spreken erover met Edu Nandlal, één van de overlevenden van die rampvlucht.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:09 schreef Caland het volgende:
Geen Benno Baksteen? Een grof schandaal!
Dit vind ik een heel mooi gebaar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
Mocht het nog niet gepost zijn, Atletico Nacional heeft nu ook zelf in een statement bevestigd dat ze Chapecoense als kampioen van de Copa Sudamericana willen zien.
http://www.atlnacional.co(...)-sudamericana-015298
Zo laat je niet echt mede leven tonen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een goed idee om Fok! Vbl een tijdje op zwart te doen om te laten zien dat we meeleven.
http://www.mirror.co.uk/n(...)20rt$sitewide%20p$10quote:Tragic Chapecoense goalkeeper Danilo Padilha made heartbreaking final call to wife after plane crash moments before he died
Wellicht kan de KNVB nog wat goede spelers daarheen sturen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees dat Braziliaanse clubs spelers willen verhuren aan de club zonder kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Twee toestellen tegelijk in dusdanige problemen dat een noodlanding nodig was op hetzelfde vliegveld. Godverdomme wat heb je dan een pechquote:Op woensdag 30 november 2016 15:09 schreef tong80 het volgende:
MEDELLIN - De piloot van het neergestorte toestel met het Brazliaanse voetbalteam Chapecoense aan boord heeft kort voor de crash om een noodlanding verzocht bij de verkeersleiding van vliegveld Rio Negro. Omdat een ander vliegtuig op dat moment ook in problemen verkeerde, kreeg de vlucht met de voetballers geen voorrang om te landen.
Dat melden Colombiaanse media op basis van een verklaring van een andere piloot die de communicatie tussen de piloot en de verkeerstoren kon volgen. De piloot die meeluisterde vloog op dat moment in een toestel van maatschappij Aviaca.
Volgens de piloot wilde het toestel van Lamia een noodlanding maken wegens een dreigend gebrek aan brandstof. De verkeersleiding zou daarvoor geen toestemming hebben gegeven en gaf voorrang aan een in nood verkerend toestel van VivaColombia. Enkele minuten na de conversatie rapporteerde de piloot van het ramptoestel ’totale stroomuitval’ en crashte het in bergachtig gebied bij Medellin.
Benieuwd welke afweging ze dan maken. Een vliegtuig zonder brandstof lijkt me toch het meest nijpende.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee toestellen tegelijk in dusdanige problemen dat een noodlanding nodig was op hetzelfde vliegveld. Godverdomme wat heb je dan een pech
Misschien een gekke vraag, heb er niet zovee verstand van maar zo'n piloot berekend altijd hoeveel brandstof hij nodig heeft? Hoe is het mogelijk dat ie tekort komt?quote:Op woensdag 30 november 2016 15:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Benieuwd welke afweging ze dan maken. Een vliegtuig zonder brandstof lijkt me toch het meest nijpende.
Er gingen toch ook verhalen dat hij al gedropt had om kans op ontploffing te voorkomen?quote:Op woensdag 30 november 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, heb er niet zovee verstand van maar zo'n piloot berekend altijd hoeveel brandstof hij nodig heeft? Hoe is het mogelijk dat ie tekort komt?
Dat was nadat alles uitviel geloof ik en geen uitweg meer mogelijk wasquote:Op woensdag 30 november 2016 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Er gingen toch ook verhalen dat hij al gedropt had om kans op ontploffing te voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |