abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:57:38 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167298021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:51 schreef Eerin het volgende:
Stoort het iemand anders dat Negan's tanden extreem wit zijn? Het is een zombieapocalyps, had dat niet iets minder gebleekt kunnen worden?
Verder top vent, maar die tanden..
Haha, ik had dat bij Rosita's wenkbrauwen, die zijn echt heel erg perfect.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_167298137
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Haha, ik had dat bij Rosita's wenkbrauwen, die zijn echt heel erg perfect.
Sowieso is het wel verbazingwekkend dat er nog zoveel make-up te vinden is. Voedsel is een probleem, maar make-up slingert kennelijk overal nog rond. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167298451
Ja, en Rick zijn baard is altijd behoorlijk strak getrimd. Eigenlijk zou iedereen er als een zwerver bij moeten lopen, maar het oog wil ook wat. Al vind ik dat er tegenwoordig weinig lekkere wijven in The Walking Dead rondlopen (main characters dan). Van die Rosita, Michonne en Tara word ik niet echt vrolijk tbh. Maggie met kort pittig kapsel is ook weinig aan.
  dinsdag 13 december 2016 @ 12:23:24 #254
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167298514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja, en Rick zijn baard is altijd behoorlijk strak getrimd. Eigenlijk zou iedereen er als een zwerver bij moeten lopen, maar het oog wil ook wat. Al vind ik dat er tegenwoordig weinig lekkere wijven in The Walking Dead rondlopen (main characters dan). Van die Rosita, Michonne en Tara word ik niet echt vrolijk tbh. Maggie met kort pittig kapsel is ook weinig aan.
Wie waren er hiervoor dan? Andrea? Lori?!

Nee, doe mij maar rosita en maggie hoor
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167298548
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167298563
Met zeker 99% van de wereldbevolking weg is er genoeg spul over wat jaren goed blijft zoals makeup en scheermesjes.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167298579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:23 schreef Tanin het volgende:

[..]

Wie waren er hiervoor dan? Andrea? Lori?!

Nee, doe mij maar rosita en maggie hoor
Beth en Lizzie.
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:32:36 #258
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167299738
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2016 23:41 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze haar hele gezicht moest gaan bewerken. Eén stom sneetje. :{w
Dat moest ze ook. Rosita veroorzaakte zelf het sneetje.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:38:11 #259
186587 Byzantynixschii
pi_167299845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:33 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wel redelijk slap dat Rosita bleef leven, Negan heeft mensen om minder vermoord
Ik snap dit echt niet. Dan heb je gewoon helemaal niets van het personage Negan begrepen volgens mij.

Mensen die durf tonen blijven gewoon leven want die respecteert hij.. Daryl, Carl en nu Rosita.
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:46:50 #260
186587 Byzantynixschii
pi_167299992
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef Beach het volgende:

[..]
Lizzie.
:')
pi_167300157
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:11 schreef lord_bono het volgende:
Boh, dat zoetsappige einde weer... De hele aflevering was prima, maar dan dat einde :')
leek net een parodie met dat eindeloos inzoomen op gezichten die elkaar een knikje gaven :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167300314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:43 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, zo dacht ik gisteren ook. Ben het ook wel met je eens. In leven laten zou ik dan ook niet zo raar vinden, maar Rosita zou op zijn minst voor straf een paar weken lang de hele dag naar Easy Street moeten luisteren of zo. Daryl werd voor veel minder (een klap op Negan zijn oog) veel harder gestraft.
Hij heeft nu uit haar actie, ze gaf duidelijk niet zo veel om haar eigen leven, Olivia omgebracht en Eugene meegenomen. Ik denk dat dat haar meer doet :)

Ik had inderdaad ook liever gehad dat een paar van die focusafleveringen wel een beetje gedeeld waren, twee verhaallijnen door elkaar, maar het komt wel allemaal goed bij elkaar. ^O^

Het lijkt nu wel een mooie opbouw voor warfare te worden, maar het zou mij ook niet verbazen als ze aan het eind van het seizoen nog voor de gate staan bij Negan en de confrontatie pas in het volgende seizoen komt. Aan de andere kant, er zijn ook wel een paar confrontaties/ verhaallijnen geweest die ze juist heel vlot afhandelde, dus geen idee eigenlijk :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:11:12 #263
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167300446
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2016 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit ie met die knuppel aan tafel ik weiger te geloven dat een debiel als Negan zoveel man met zich mee heeft. Vorige keer dat gedoe met dat strijkijzer ook en het feit dat hij andermans vrouwen afneemt. Waarom zou een groep zo iemand volgen slaat nergens op.
Dan heb je niet zo'n goed psychologisch inzicht.

Negan is het alfa-mannetje op de apenrots. Hij is onberekenbaar, uitgesproken, dapper, meedogenloos en sadistisch, bovendien is hij groot en fysiek sterk. Hij heeft waarschijnlijk het hele Savioursgebeuren opgezet, wat intelligentie en organistatietalent vereist. De simpele onderknuppels vrezen en adoreren hem tegelijkertijd en beseffen ook dat ze hun bevoorrechte positie in die wereld aan hem te danken hebben. Als Negan wegvalt, is het maar de vraag of er iemand is die hem kan opvolgen. Waarschijnlijk valt dan de bende uit elkaar en gaan ze elkaar te lijf. Negan heeft van een groep maatschappelijk losers belangrijke mensen gemaakt, die kunnen moorden / roven/ verkrachten / mishandelen wanneer ze dat willen, binnen bepaalde perken. En ze hebben een veilig onderdak en staan vooraan als voedsel en drank etc worden uitgedeeld.

Ik denk ook dat Negan onder zijn mensen een angstcultuur heeft geschapen; als iemand zich tegenover anderen negatief tegenover Negan uit of hem besteelt, dat anderen hem zullen verraden (hij wist bijvoorbeeld ook van het bezoekje van Mark aan zijn ex) alleen al om hun eigen hachje te redden. En wie er dan blijkt af te weten van dit soort dissidenten maar er niks van zegt, zullen dan ook als medeplichtig worden gezien.

Hij zal zijn ondergeschikten ook steeds testen, zoals dat grietje wat hij opdracht gaf om Rosita te verminken en een willekeurige Alexandriabewoner te vermoorden. Als een ondergeschikte dat zou weigeren, heeft deze ook een groot probleem. Op deze manier ben je ook je ondergeschikten psychologisch aan het bewerken.

[ Bericht 4% gewijzigd door EdvandeBerg op 13-12-2016 14:19:57 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:37:55 #264
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167300947
Wat zou Negan in zijn leven voor de walkers geweest zijn..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_167301021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ik denk brugwachter.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:03:37 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167301465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dan heb je niet zo'n goed psychologisch inzicht.

Negan is het alfa-mannetje op de apenrots. Hij is onberekenbaar, uitgesproken, dapper, meedogenloos en sadistisch, bovendien is hij groot en fysiek sterk. Hij heeft waarschijnlijk het hele Savioursgebeuren opgezet, wat intelligentie en organistatietalent vereist. De simpele onderknuppels vrezen en adoreren hem tegelijkertijd en beseffen ook dat ze hun bevoorrechte positie in die wereld aan hem te danken hebben. Als Negan wegvalt, is het maar de vraag of er iemand is die hem kan opvolgen. Waarschijnlijk valt dan de bende uit elkaar en gaan ze elkaar te lijf. Negan heeft van een groep maatschappelijk losers belangrijke mensen gemaakt, die kunnen moorden / roven/ verkrachten / mishandelen wanneer ze dat willen, binnen bepaalde perken. En ze hebben een veilig onderdak en staan vooraan als voedsel en drank etc worden uitgedeeld.

Ik denk ook dat Negan onder zijn mensen een angstcultuur heeft geschapen; als iemand zich tegenover anderen negatief tegenover Negan uit of hem besteelt, dat anderen hem zullen verraden (hij wist bijvoorbeeld ook van het bezoekje van Mark aan zijn ex) alleen al om hun eigen hachje te redden. En wie er dan blijkt af te weten van dit soort dissidenten maar er niks van zegt, zullen dan ook als medeplichtig worden gezien.

Hij zal zijn ondergeschikten ook steeds testen, zoals dat grietje wat hij opdracht gaf om Rosita te verminken en een willekeurige Alexandriabewoner te vermoorden. Als een ondergeschikte dat zou weigeren, heeft deze ook een groot probleem. Op deze manier ben je ook je ondergeschikten psychologisch aan het bewerken.
Maar de groep waar hij de leiding over heeft is te groot dat kan niet.
Zo een grote groep gaat zich altijd tegen een leider keren die zich zo raar gedraagt. Wat heb je als normaal persoon aan Negan als je wil overleven Niks want hij kan elk moment tegen je flippen en dan ben je dood. Of hij besluit opeens dat je vrouw van hem is. Is niet realistisch bij een van de eerste keren dat hij met zijn knuppel is gaan zwaaien of dat gedoe met dat Strijkijzer is gaan doen moet hij op verzet zijn gestuit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:16:48 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167301728
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar de groep waar hij de leiding over heeft is te groot dat kan niet.
Zo een grote groep gaat zich altijd tegen een leider keren die zich zo raar gedraagt. Wat heb je als normaal persoon aan Negan als je wil overleven Niks want hij kan elk moment tegen je flippen en dan ben je dood. Of hij besluit opeens dat je vrouw van hem is. Is niet realistisch bij een van de eerste keren dat hij met zijn knuppel is gaan zwaaien of dat gedoe met dat Strijkijzer is gaan doen moet hij op verzet zijn gestuit.
De normale persoon zoals alle mensen die gingen knielen hebben waarschijnlijk geen toegang tot wapens of veel toegang tot warm water, onderdak en eten en drinken. Genoeg om te overleven, maar niks luxe. Tegen hem of zijn luitenanten ingaan betekent al die dingen opofferen en ook nog eens het risico om doodgemaakt te worden.

Zijn luitenanten hebben wel de mogelijkheid om hem te vermoorden maar door de welvaart die ze creëren voor elkaar en van kunnen genieten door hem als leider gaan ze ook niet rebelleren tegen hem. Want dat betekent ook hier dat al die luxe en welvaart weg valt, en ook het risico om doodgemaakt te worden. Waarschijnlijk wel wreder dan voor de gewone mens, en waarschijnlijk ook meer als doel om pijn te voelen ipv simpel doodgemaakt te worden.

Het enige probleem met zo'n soort leidinggeving is dat vroeg of laat iemand hogerop gaat rebelleren, mits hij of zij genoeg eigen volgelingen kan vergaren. Een ander probleem is dat het gewone volk (in dit geval vallen Rick en zijn groep, dat vrouwenkamp en Hilltop) onder vroeg of laat ook gaan rebelleren. Een dictator zoals Negan weet van dit en werkt dat tegen door keyplayers (zoals Rick) te breken, eventueel tot luitenant te maken die ook rijkdommen mag vergaren of door ze om te leggen. Dit gebeurt nog steeds in de wereld (zie Noord-Korea), en waar het niet gebeurt komen snel genoeg protesten en rebelacties. En die kant gaat het ook op bij Negan. Wanneer de ontevreden keyplayers zoals Dwight en Rick en hun volgelingen in opstand komen met genoeg mankracht, dan zullen Negan en zijn inner circle vallen.

Wat de serie waarschijnlijk niet gaat behandelen is dat sommige mensen dit voor lief nemen en niet in opstand willen komen. Negan doet genoeg kut ja, maar ze leven relatief welvarend en hebben altijd brood op tafel en geen angst voor zombies. Het is de reden dat leiders zoals Erdogan relatief veel goodwill hebben onder hun volk.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:12:12 #268
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167302883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom? Om je baard netjes bij te houden heb je echt niet allemaal zeldzame dingen nodig hoor. Oke, je zal soms moeten improviseren en dat zal even wennen zijn. Echter leven ze inmiddels al een paar jaar in deze wereld. Dan leer je echt wel hoe je met wat minder luxe je baard bij kunt houden. Zeker wanneer je gewoon in een dorpje zoals Alexandria woont.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:14:13 #269
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167302931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

De normale persoon zoals alle mensen die gingen knielen hebben waarschijnlijk geen toegang tot wapens of veel toegang tot warm water, onderdak en eten en drinken. Genoeg om te overleven, maar niks luxe. Tegen hem of zijn luitenanten ingaan betekent al die dingen opofferen en ook nog eens het risico om doodgemaakt te worden.

Zijn luitenanten hebben wel de mogelijkheid om hem te vermoorden maar door de welvaart die ze creëren voor elkaar en van kunnen genieten door hem als leider gaan ze ook niet rebelleren tegen hem. Want dat betekent ook hier dat al die luxe en welvaart weg valt, en ook het risico om doodgemaakt te worden. Waarschijnlijk wel wreder dan voor de gewone mens, en waarschijnlijk ook meer als doel om pijn te voelen ipv simpel doodgemaakt te worden.

Het enige probleem met zo'n soort leidinggeving is dat vroeg of laat iemand hogerop gaat rebelleren, mits hij of zij genoeg eigen volgelingen kan vergaren. Een ander probleem is dat het gewone volk (in dit geval vallen Rick en zijn groep, dat vrouwenkamp en Hilltop) onder vroeg of laat ook gaan rebelleren. Een dictator zoals Negan weet van dit en werkt dat tegen door keyplayers (zoals Rick) te breken, eventueel tot luitenant te maken die ook rijkdommen mag vergaren of door ze om te leggen. Dit gebeurt nog steeds in de wereld (zie Noord-Korea), en waar het niet gebeurt komen snel genoeg protesten en rebelacties. En die kant gaat het ook op bij Negan. Wanneer de ontevreden keyplayers zoals Dwight en Rick en hun volgelingen in opstand komen met genoeg mankracht, dan zullen Negan en zijn inner circle vallen.

Wat de serie waarschijnlijk niet gaat behandelen is dat sommige mensen dit voor lief nemen en niet in opstand willen komen. Negan doet genoeg kut ja, maar ze leven relatief welvarend en hebben altijd brood op tafel en geen angst voor zombies. Het is de reden dat leiders zoals Erdogan relatief veel goodwill hebben onder hun volk.
En zelfs als heel veel van je volgelingen tegen je zijn, zullen die waarschijnlijk pas iets doen op het moment dat ze van elkaar weten dat ze tegen Negan zijn. En het is niet alsof je zomaar even aan iemand durft te vragen of die mee wil rebelleren. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:16:28 #270
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_167305114
Dus eigenlijk is Negan een soort Hitler en zijn Rick en zijn gang de joden?
Sue Me
pi_167305128
Prima aflevering, maar dat einde duurde zo'n 5 minuten te lang.

Ik zat echt te wachten tot er een aanval kwam of dat er een bom zou ontploffen. Duurde veel te lang :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167305485
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waarom? Om je baard netjes bij te houden heb je echt niet allemaal zeldzame dingen nodig hoor. Oke, je zal soms moeten improviseren en dat zal even wennen zijn. Echter leven ze inmiddels al een paar jaar in deze wereld. Dan leer je echt wel hoe je met wat minder luxe je baard bij kunt houden. Zeker wanneer je gewoon in een dorpje zoals Alexandria woont.
Ook in wat minder luxere tijden was zijn baard erg strak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet. Dan heb je gewoon helemaal niets van het personage Negan begrepen volgens mij.

Mensen die durf tonen blijven gewoon leven want die respecteert hij.. Daryl, Carl en nu Rosita.
Jawel hoor, ik snap het personage Negan heel goed. En hij liet Olivia vermoorden enzo. Maar soms handelt hij wel impulsief, ook uit woede. Nu kwam Rosita er relatief goed mee weg. Daryl sloeg hem op zijn bek en werd vele malen zwaarder gestraft dan Rosita. Dus in leven houden oke, maar nu kwam ze er in mijn ogen redelijk makkelijk vanaf.
pi_167306190
Afgelopen afleveringen tonen ook wel aan dat het soms wel gaat knagen bij Dwight. En dat Negan natuurlijk langzaam dronken wordt van de macht en zo steeds gekker zal worden.

Alleen blijf ik het een rare scene vinden, dat dus die hele crew om het spel pool stond, terwijl Spencer zijn ass-kissing deed. En die afschuw van Negan voor zo'n slappeling, echt goed geacteerd.
.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:07:31 #274
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167311693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ook in wat minder luxere tijden was zijn baard erg strak.

heb u misschien een eurootje voor me?
pi_167312191
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
Gym leraar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')