Et zund jewuun ing sjtel wieksers.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:55 schreef Gezicht het volgende:
Stelletje Hollesje oelewappers, ger mot uch neet zwa aansjtille.
Deze man weetquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rimburg?
Hardop gelachen. Geniale plaatsnaam.
Je verheven voelen boven de rest van het landquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:55 schreef Gezicht het volgende:
Stelletje Hollesje oelewappers, ger mot uch neet zwa aansjtille.
Want uit mijn post blijkt duidelijk dat ik me verheven voel boven de rest van het land.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven de rest van het land![]()
Oftewel: Limburg!!!!!!!!!!!!
"Stelletje Hollandse oelewappers (oelewap, oelewapper: iemand die zich raar gedraagt; domoor, sufferd; onbenullig iemand), jullie moeten je niet zo aanstellen. "quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Want uit mijn post blijkt duidelijk dat ik me verheven voel boven de rest van het land.
Deel die verhalen eens. Misschien begrijpen wij ze wel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn vaders familie komt uit een dorpje in de buurt van Landgraaf (Rimburg). Het Limburgs van mijn oma kan ik nog goed volgen maar mijn overgroot oma sprak een rare mix van het plaatselijk dialect en Duits. Ze had altijd hele verhalen maar ik heb er nooit een woord van begrepen
Ondertussen is ze al een tijdje dood dus dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deel die verhalen eens. Misschien begrijpen wij ze wel.
Maar je hebt die verhalen toch wel gewoon zelf onthouden?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ondertussen is ze al een tijdje dood dus dat gaat niet lukken
Hoe kan ik iets onthouden waar ik geen woord van begrijp?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar je hebt die verhalen toch wel gewoon zelf onthouden?
Gewoon de woorden die je niet begrijpt onthouden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets onthouden waar ik geen woord van begrijp?
Gewoen dit ganse topic volspamme in ut Limburgsquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat un gezeiver hie![]()
Limburg![]()
![]()
![]()
Veer liege dan aoch un stuk hoëger.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven de rest van het land![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Veer liege dan aoch un stuk hoëger..
Waarom zat ik al te wachten tot jij je eindelijk eens ging melden in dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ondertussen is ze al een tijdje dood dus dat gaat niet lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |