tjacka wordt al zo volwassenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaal
Doe sowieso niet meer aan vrienden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan met iedereen vrienden worden als ik mijn best doe. Maar ik heb er eigenlijk vrijwel nooit zin in.
Grappen maken doe ik nog wel in sociale situaties, maar dat is ook gewoon een kant van me die dan tot uiting komt. Anders vind ik dat maar erg saaiquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaal
Ik zeker niet met iedereen, aan veel te veel mensen erger ik me echt dood.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan met iedereen vrienden worden als ik mijn best doe. Maar ik heb er eigenlijk vrijwel nooit zin in.
Hoort toch bij volwassen worden.quote:
Omdat ze dement zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom denk je dat die bejaarden geen fuck geven.
Genoeg volwassenen die zich juist nog druk maken om hun status en iedereen om zich heenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoort toch bij volwassen worden.
niet zoveel waarde meer aan jan en alleman hechten
Niet iedere volwassene is dan ook volwassen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genoeg volwassenen die zich juist nog druk maken om hun status en iedereen om zich heen
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeker niet met iedereen, aan veel te veel mensen erger ik me echt dood.
En ben heel laks met het onderhouden van contacten.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel vaak seniel
Net als Sjakie Swart
Wat het begrip "volwassen" dan ook maar vaag maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedere volwassene is dan ook volwassen.
Deed ik vroeger wel maar nu zeg ik gewoon dat ik geen zin heb.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kan daarentegen maar moeilijk nee zeggen dus meld ik mij maar gewoon op een afspraak ziek.
Sjaak is Jiskefet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat ging helemaal nergens meer over
is ook zo'n gedoe als je geen natuurlijke interesse in andere hebtquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:42 schreef Tjacka het volgende:
Joh alles in het leven is een non-probleem (vooral religie hihaho)quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het alemaal nogal veel non-problemen.
Nouja voor veel van die problemen lijkt gewoon zo makkelijke oplossing.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh alles in het leven is een non-probleem (vooral religie hihaho)
Maar we moeten toch ergens over ouwehoeren
Mwa weet ik niet hoor. Ik heb het gevoel dat iedereen en ook volwassenen elkaar enorm serieus neemtquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoort toch bij volwassen worden.
niet zoveel waarde meer aan jan en alleman hechten
Geen probleemquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Sjaak anders nog nooit warrige columns zien schrijven.
Muah als het je echt interesseert vind iemand dat zeker wel fijn.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja voor veel van die problemen lijkt gewoon zo makkelijke oplossing.
Het lijkt me toch behoorlijk kut om zoveel te interesseren in zoveel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |