abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166969290
Herkent iemand dit?

Als ik iets eet met veel sperziebonen erbij, dan heb ik een half uur / uur daarna echt superveel honger.
Als ik een bordje met alleen maar groenten eet, dan heb ik echt heeel veel honger daarna.

Appels doen dit ook bij mij. Ik kan net gegeten hebben en vol zitten, maar een half uur na een appel en ik heb razende honger.

Ik heb overigens geen suikerziekte en ook al een paar keer mijn bloedsuikerspiegel gemeten en hier heeft het niks mee te maken.

Hebben meer mensen dit? En hoe zou het komen? De vezels? De suikers?
pi_166972604
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:55 schreef matigeuser het volgende:
Herkent iemand dit?

Als ik iets eet met veel sperziebonen erbij, dan heb ik een half uur / uur daarna echt superveel honger.
Als ik een bordje met alleen maar groenten eet, dan heb ik echt heeel veel honger daarna.

Appels doen dit ook bij mij. Ik kan net gegeten hebben en vol zitten, maar een half uur na een appel en ik heb razende honger.

Ik heb overigens geen suikerziekte en ook al een paar keer mijn bloedsuikerspiegel gemeten en hier heeft het niks mee te maken.

Hebben meer mensen dit? En hoe zou het komen? De vezels? De suikers?
suikers lijkt me, maar je eet neem ik niet alleen dat tijdens zo'n maaltijd?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166972629
De zuren in een appel overtuigen je lichaam ervan dat je maag maagzuur bevat en dus geen eten. Hierdoor wordt hongergevoel opgewekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')