abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190283780
100% FOCUS OP HET WK

OfficialPDC twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:04:21 🇳🇱 v 🇩🇪 @SkySports visited the @LFC training ground for a Netherlands v Germany showdown... https://t.co/BZgfIfobWe reageer retweet
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:07:28 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190296990
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
100% FOCUS OP HET WK

OfficialPDC twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:04:21 🇳🇱 v 🇩🇪@:SkySports visited the @:LFC training ground for a Netherlands v Germany showdown... https://t.co/BZgfIfobWe reageer retweet
Laura WoodsGodin.
pi_190305356
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
100% FOCUS OP HET WK

OfficialPDC twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:04:21 🇳🇱 v 🇩🇪@:SkySports visited the @:LFC training ground for a Netherlands v Germany showdown... https://t.co/BZgfIfobWe reageer retweet
livedarts twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 11:29:27 A Premier League winner meets Jurgen Klopp 🤳🏼 https://t.co/Cq0N5MAEwx reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190328599
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_190368567
rtl7darts twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:41:36 Raymond van Barneveld neemt na een imposante dartscarrière na het komende WK afscheid van de sport. In een gloednieuwe documentaire blikt RTL7 terug op de WK-successen van de legende.Documentaire 'Van Barneveld: Het Fenomeen' 14 december bij RTL7>> https://t.co/WcHWNUcBNq https://t.co/Ll4mz0KqrH reageer retweet
  zaterdag 14 december 2019 @ 02:15:12 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190430647
quote:
Het afscheid van Raymond van Barneveld gaat er toch anders uitzien dan gepland. Nee, de vijfvoudig wereldkampioen verlengt zeker niet zijn carrière. Wél wordt zijn afscheid dat na het WK darts staat gepland voor een groot gedeelte aangepast. Zo wordt Ziggo Dome omgeruild voor AFAS Live en worden er drie afscheidsavonden door heel Nederland aan toegevoegd.

Eerst hoopt Van Barneveld vanavond in Alexandra Palace met een overwinning in de eerste ronde op de Amerikaan Darin Young de weg in te slaan naar een succesvol WK darts. Daar in Londen zwaait hij af als professioneel darter, een loopbaan die liefst 35 jaar duurde en waarin hij uitgroeide tot een van de boegbeelden binnen zijn sport. Daarom werd besloten om in Nederland een groots afscheid voor hem te organiseren. De plannen lagen er om Ziggo Dome om te toveren tot Barney Dome. Alles was geregeld en de geplande afscheidsavond werd sinds afgelopen zomer volop in de markt gezet, waarbij telkens ook nieuwe gasten als Phil Taylor, Robin van Persie, Rafael van der Vaart, Bobbi Eden en de bekende band Navarone werden bekendgemaakt.

Vragen vanuit

’Barney Army’

Zelf kreeg Van Barneveld diverse verzoeken vanuit zijn eigen achterban Barney Army. „Raymond heeft heel veel vragen en reacties uit het land gekregen dat ze het jammer vonden dat ze alleen afscheid van hem konden nemen in Amsterdam”, stelt zijn manager Jaco van Bodegom. Doordat Ziggo Dome in de afgelopen maanden nog niet uitverkocht raakte, kon worden doorgeschakeld naar plan B. Uiteindelijk besloten alle betrokken partijen om nogmaals met elkaar om tafel te gaan zitten en werd ook het contact gelegd met de organisatie van Kings of Darts, het evenement dat vorig jaar voor de eerste keer in Nederland werd gehouden en waar Van Barneveld het destijds opnam tegen zijn inmiddels gestopte rivaal Phil Taylor.

„Raymond kwam bij ons met een verzoek en met elkaar hebben we een passende oplossing gevonden, zodat al zijn fans nu afscheid kunnen nemen”, reageert Martin Verhorst vanuit organisator MOJO. „Ik heb hier niet lang over hoeven nadenken, het is een eer om onderdeel te mogen zijn van de afscheidstour van deze legende”, vult Jan Dirk Vis van Kings of Darts aan. „Ons programma stond met onder anderen Michael van Gerwen, Gerwyn Price, Bobby George, Wayne Mardle al vast, maar wij gaan dat aanpassen en kijken hoe we glans kunnen geven aan de afscheidstour van Raymond.”

Reis langs vier steden

Nu de inkt is opgedroogd van het nieuwe contract krijgt de afscheidstournee van Van Barneveld daarmee officieel een ander karakter. Zijn ’laatste reis’ begint in de nieuwe opzet op vrijdag 24 januari in Den Bosch met vervolgens tussenstops in Enschede (26 januari) en Groningen (28 januari), waarbij op zaterdag 8 februari de eindbestemming Amsterdam wordt bereikt. Dat moet nog altijd de absolute apotheose worden. Voor de fans die al kaarten hebben gekocht, verandert er overigens niet rigoureus iets. Zo ligt AFAS Live slechts enkele honderden meters verderop en blijft het programma volledig hetzelfde. „Wanneer je er drie locaties aan toevoegt, is het beter om te kiezen voor een uitverkocht AFAS Live met eventueel een tweede avond als optie dan een halfvolle Ziggo Dome. Nu kan Raymond al zijn fans bereiken. Dan heb je alleen maar winnaars”, vindt Van Bodegom.

De gedachten van hoofdrolspeler Van Barneveld zijn momenteel vast en zeker ergens anders. De 52-jarige Hagenaar speelt vanavond in Londen in de eerste ronde tegen Young. Bij een zege mag hij blijven dromen van een zesde wereldtitel. En dat laatste is eigenlijk het enige wat voor hem telt. „Als ik tegen mezelf zeg, ’Raymond als je de derde ronde haalt, heb je het goed gedaan. Dan kan ik net zo goed niet gaan’. Niemand is bezig met halvefinalisten, het draait alleen om de eindstrijd. Men is alleen maar bezig met winnaars. Misschien niet realistisch, maar het zou mooi zijn als ik op mijn hoogtepunt kan stoppen. Doorgaan, dat doe ik sowieso niet. Na dit WK is het echt klaar en kijk ik uit naar mijn afscheid in Nederland.”

Titelverdediger Michael van Gerwen kwam gisteravond in de eerste ronde van het WK Darts met de schrik vrij. Hij verloor de eerste set van landgenoot Jelle Klaasen en stond met 2-1 achter in de tweede set. Er hing een sensatie in de lucht in Ally Pally, maar de kampioen van vorig jaar was net op tijd bij de les en wist met 3-1 te winnen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190433504
Raybar krijgt de Ziggo Dome niet vol _O-
pi_190447489
Over en uit
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:52:56 #210
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190847663
https://www.rtl7darts.nl/(...)aarom_van_gerwen_de/

Even hard gelachen. Barney had het er over dat vaak de vorm van de dag bepalend is. Ik citeer:

quote:
En is het ook gewoon de vorm van de dag. En is het ook de vorm van de dag van je tegenstander. En, ja, ik heb gemerkt dat dat de laatste jaren altijd goed was tegen mij.
Altijd tegen mij. _O_
  donderdag 2 januari 2020 @ 23:08:59 #211
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_190850002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:08 schreef RedFever007 het volgende:
Heeft er nog iemand zo'n munt gekocht? :D
Natuurlijk niet. Beetje zijn uitkering sponsoren :')
  donderdag 2 januari 2020 @ 23:24:00 #213
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190850220
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Beetje zijn uitkering sponsoren :')
Daarvoor kan je ook naar de Barney Dome. :{
pi_190850232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Daarvoor kan je ook naar de Barney Dome. :{
AFAS Live ouwe reus. Ziggo raakte ze de kaarten niet voor kwijt :') AFAS is een kleinere zaal LOL
  donderdag 2 januari 2020 @ 23:29:18 #215
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190850303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

AFAS Live ouwe reus. Ziggo raakte ze de kaarten niet voor kwijt :') AFAS is een kleinere zaal LOL
Maar event heet nog steeds Barney Dome :') Het staat me erg tegen hem te sponsoren, maar die craving maar gekke Barney acties is er hier wel.
pi_190850319
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Maar event heet nog steeds Barney Dome :') Het staat me erg tegen hem te sponsoren, maar die craving maar gekke Barney acties is er hier wel.
Is ook de reden dat hij er meteen vanaf ging. Veel teveel bezig met die act het afscheid.
  donderdag 2 januari 2020 @ 23:36:56 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190850439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is ook de reden dat hij er meteen vanaf ging. Veel teveel bezig met die act het afscheid.
Ten eerste een domme keuze voor het geld. Door afscheid inkomsten van PL proberen te incasseren is kortetermijndenken. Zonder dat had hij meer in de anonimiteit kunnen spelen. Na WK had ie altijd nog kunnen beslissen. En eventueel dus zelfs nog doorgaan. Nu niet meer. Daarnaast moest ie gewoon meer trainen. Voor het WK beetje lol trappen met Klopp hoort daar niet bij. Voor een herstart van zijn carrière hoorden veel vloertoernooien er absoluut bij. Dat wilde hij niet, ja dan heb je de absolute wil ook niet meer.
pi_190850469
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ten eerste een domme keuze voor het geld. Door afscheid inkomsten van PL proberen te incasseren is kortetermijndenken. Zonder dat had hij meer in de anonimiteit kunnen spelen. Na WK had ie altijd nog kunnen beslissen. En eventueel dus zelfs nog doorgaan. Nu niet meer. Daarnaast moest ie gewoon meer trainen. Voor het WK beetje lol trappen met Klopp hoort daar niet bij. Voor een herstart van zijn carrière hoorden veel vloertoernooien er absoluut bij. Dat wilde hij niet, ja dan heb je de absolute wil ook niet meer.
Hij had het gewoon niet aan moeten kondigen. Anderson gaat dat bijvoorbeeld niet doen. Die zegt dalijk na een WK; Jongens ik kap ermee de mazzel. Zo had Raya het aan moeten pakken.
pi_190857728
  vrijdag 3 januari 2020 @ 15:47:40 #221
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:51:04 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190919671
Minder darten zegt u? Nee hoor

https://dartshop.tv/darts-tickets/

Elke week demogenot met Rayagod en Teler
pi_190921342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder darten zegt u? Nee hoor

https://dartshop.tv/darts-tickets/

Elke week demogenot met Rayagod en Teler
Voor iemand wiens leven geen zin meer heeft heeft hij het wel druk.
pi_190922731
De vervelende Sherrock duikt ook overal op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')