Nee joh die zijn juist leuk tijdens matige potjes. Dan kan je nog wat ouwehoeren over onzin.quote:Op maandag 28 november 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve de livetopics. Daar lopen toch alleen maar staatsidioten rond
Dezelfde zinnetjes over en weer sturen vooral.quote:Op maandag 28 november 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh die zijn juist leuk tijdens matige potjes. Dan kan je nog wat ouwehoeren over onzin.
Als fervent liefhebber van Syndroom heb ik je wel gemist in zijn laatste pareltjequote:Op maandag 28 november 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Livetopics is zowat nog het enige leuke op FOK
Af en toe SC
Oh dat zegt me niks inderdaad, zal eens even zn pohi bekijken zoquote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als fervent liefhebber van Syndroom heb ik je wel gemist in zijn laatste pareltje
Hij had bij de klantenservice van de KLM zijn topic gelinkt op fokquote:Op maandag 28 november 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat zegt me niks inderdaad, zal eens even zn pohi bekijken zo
[ afbeelding ]
Dat is soms best geinig.quote:Op maandag 28 november 2016 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dezelfde zinnetjes over en weer sturen vooral.
Op zijn syndroom account?quote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als fervent liefhebber van Syndroom heb ik je wel gemist in zijn laatste pareltje
skytrain in bkk betalen met pinpas want KLEIN BEDRAG PINNEN MAG!quote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lol watquote:Op maandag 28 november 2016 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
skytrain in bkk betalen met pinpas want KLEIN BEDRAG PINNEN MAG!
wat is ditquote:Op maandag 28 november 2016 22:05 schreef Toto69 het volgende:
Eindelijk weer eens een zinnig onderwerp hiet op het Fok!forum.
Ik heb dat ook, maar ik weet wel wie die geest is. Het is mijn opa, die mij aanspoort. Hij fluistert dan in mijn oor, vooruit jongen, je kan het nog (ik ben al 70).
In het begin vond ik het een beetje vreemd maar ik ben er ondertussen aan gewend. Wat heet, als opa er niet bij is en me dus niet aanmoedigt lukt het me zelfs niet meer om klaar te komen middels masturberen.
Echter onlangs, op mijn 70 ste verjaardag was ik weer lekker met mezelf bezig, opa had mij al aangemoedigd, toen opeens ..... ik een vinger mijn anus in voelde gaan die daar rondjes begon te draaien. Ik schrok even maar kwam wel al snel en lekker !! klaar.
Fluistert opa in mijn oor, happy birthday LeesFok.nl, heb dit kadootje voor je geregeld vanwege je verjaardag.= LeesFok.nl
= Opa LeesFok.nl
= vingertjes voor in de kont
SEX heeft zelden meer goede topics helaas.quote:
Die wel ja. Dan Brown vind ik er niet echt bij horenquote:Op maandag 28 november 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.listchallenges(...)ag-about-having-read
Twilight 1 t/m 4.
Hmm ik zie het nu jaquote:Op maandag 28 november 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had bij de klantenservice van de KLM zijn topic gelinkt op fok![]()
![]()
Kan niet anders dat dat fake is
Ik schaam me ook niet voor dat ik twilight heb gelezen. Ik vond het best leuk.quote:Op maandag 28 november 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wel ja. Dan Brown vind ik er niet echt bij horenHoef je je niet heel erg voor te schamen ofzo
Denk dat dat meer voor mannen bedoelt isquote:Op maandag 28 november 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet voor dat ik twilight heb gelezen. Ik vond het best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |