heb tmobile gedaan fokkiequote:Op maandag 28 november 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen jullie fok ook niet fatsoenlijk openen op je desktop of ligt het aan mij?
Sim-only ?quote:Op maandag 28 november 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb tmobile gedaan fokkie
20gb + sms voor 25 euro
Hebben jullie Back up plan als fok opeens op zwart is?quote:Op maandag 28 november 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Ze hebben serveronderhoud dit weekend ofzo las ik ergens
ja de appgroepquote:Op maandag 28 november 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben jullie Back up plan als fok opeens op zwart is?
Ik heb al geleerd hoe ik goed een touw kan knopen.quote:Op maandag 28 november 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vies veelquote:
Nee, dan ben ik eenzaam. Zou niet weten wat ik dan zou moeten doen.quote:Op maandag 28 november 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in Noord-Holland genot hoor.quote:Op maandag 28 november 2016 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik eenzaam. Zou niet weten wat ik dan zou moeten doen.
Wonen hier ook geen fokkers in de buurt.
Iedereen woont in fucking Groningen of Twente.
ze hebben het gehoordquote:Op maandag 28 november 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Oh fijn. Nu houdt hij er op mijn iPad ook mee op
kpn ookquote:Op maandag 28 november 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies veel
Vodafone biedt hooguit 12 en dan betaal je 2x zoveel
Maar ik mag me niet te negatief uitlaten anders word ik ontslagen
dan maakt iemand vast wel een fok 2.0quote:Op maandag 28 november 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt. Vodafone wel een van de eerste die roaming met je internetbundel aanbiedt zonder extra kostenquote:Op maandag 28 november 2016 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kpn ook
Raar dat ze zo slecht met tijd meegaan
Ik zou VBL gaan missenquote:Op maandag 28 november 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Zou discussietopics enzo wel jammer vinden
Behalve de livetopics. Daar lopen toch alleen maar staatsidioten rondquote:
Livetopics is zowat nog het enige leuke op FOKquote:Op maandag 28 november 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve de livetopics. Daar lopen toch alleen maar staatsidioten rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |