Maar eerstejaars studenten moeten die medische termen toch ook leren kennen?quote:Op maandag 28 november 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is irritant om op zoek te gaan naar makkelijke volksmond woordjes ipv medisch snap je.
Thats the spiritquote:Op maandag 28 november 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders wel wat nieuws in de muziek wat dan hip is.
Pfoe dat is een tijd geleden.quote:Op maandag 28 november 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee dan begon ik wel over glucose en peroxidase reactie. KANEELTJE SNAPT MIJ.
dit is pas hun 2e/3e maand bij ons op school he, dan kan je nog niet alles weten tenzij voorkennisquote:Op maandag 28 november 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar eerstejaars studenten moeten die medische termen toch ook leren kennen?
hoe vind je dat?quote:
zou ik je opwarmen?quote:Op maandag 28 november 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het koud maar geen trui of vest meer in de kast
Ze zitten toch ook op school om die termen te leren. Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 28 november 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit is pas hun 2e/3e maand bij ons op school he, dan kan je nog niet alles weten tenzij voorkennis
quote:
de rijp is niet zo verquote:Op maandag 28 november 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een straalkachel bij je dan?
Glucose oxidase by the wayquote:Op maandag 28 november 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe dat is een tijd geleden.
Maar ik snap je dat het soms lastig is om dingen op een eenvoudige manier uit te leggen.
#vmboleef
Het is een begin JRmansquote:Op maandag 28 november 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten toch ook op school om die termen te leren. Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
quote:Op maandag 28 november 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je beginpunt is.
Het is zinloos dat ze al die moeilijke woorden uberhaupt verzonnen hebben. Ik haat jargon.quote:Op maandag 28 november 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is irritant om op zoek te gaan naar makkelijke volksmond woordjes ipv medisch snap je.
je moet stilstaande lucht creëren dus al sla je een vuilniszak om je nekquote:Op maandag 28 november 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het koud maar geen trui of vest meer in de kast
ik heb liever veldslaquote:Op maandag 28 november 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ik onzin uitsla.
Jargon is dan wel weer een mooi woord.quote:Op maandag 28 november 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zinloos dat ze al die moeilijke woorden uberhaupt verzonnen hebben. Ik haat jargon.
Muah ik ben te dun om te beginnen aan een afvalrace.quote:Op maandag 28 november 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet stilstaande lucht creëren dus al sla je een vuilniszak om je nek
Maar wel een vrij makkelijk woord waarvoor je geen vakkennis nodig hebt.quote:Op maandag 28 november 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jargon is dan wel weer een mooi woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |