Dus jij vindt Putin geen manquote:Op maandag 28 november 2016 20:16 schreef k_man het volgende:
Mannen dragen zelden tot nooit parfum. Parfum wordt vrijwel alleen gemaakt in damesgeuren.
Wat maakt dat uit? Een geurtje hoort lekker en lang te ruiken, voor zowel mannen als vrouwen. Mag ook wel met die bedragen die ze ervoor vragen.quote:Op maandag 28 november 2016 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker duur
TS, EdP kan best maar zie je vaker bij vrouwen.
quote:Op maandag 28 november 2016 21:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zeer tevreden over L'homme van YSL.
Vind het een grote gok. Je wilt iets wat lang blijft hangen maar koopt van een site waarvan je de echtheid in twijfel trekt?quote:Op maandag 28 november 2016 23:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
Net een parfum besteld bij www.mmsale.nl Wachten tot het aankomt en kijken of het ook echt orgineel is..
YSL is bij mij met de paplepel ingegoten. Dat ik nog een klein mannetje was en voor het eerst ging stappen krijg ik al van mijn pa een paar spuitjes achter de oren voor ik de deur uit ging.quote:
Is dat parfum dan? Mannengeuren zijn vrijwel alleen maar verkrijgbaar als eau de toilette.quote:Op maandag 28 november 2016 20:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Dus jij vindt Putin geen man
Ik ken veel van zulke sites bv superwinkel, heb ik vaak parfums besteld. Gewoon origineel en waarom zou je bv 30 euro meer betalen in de winkel als je via site geld kunt besparen?quote:Op maandag 28 november 2016 23:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vind het een grote gok. Je wilt iets wat lang blijft hangen maar koopt van een site waarvan je de echtheid in twijfel trekt?
je hebt zelfs Dolce & Gabbana eu de parfum voor mannen.quote:Op maandag 28 november 2016 23:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat parfum dan? Mannengeuren zijn vrijwel alleen maar verkrijgbaar als eau de toilette.
Waarom vraag je je dan af of het origineel is?quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik ken veel van zulke sites bv superwinkel, heb ik vaak parfums besteld. Gewoon origineel en waarom zou je bv 30 euro meer betalen in de winkel als je via site geld kunt besparen?
Hoezo 'zelfs'? Dat is een gerespecteerd merk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:10 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
je hebt zelfs Dolce & Gabbana eu de parfum voor mannen.
Putin: [ afbeelding ]
Hangt best wel af van een aantal factoren. Bv een grote man met gezichtshaar, lage stem en zwart haar kan echt geen bloemerig licht luchtje dragen. Daar moet wel wat pit in zitten. Geen overdaad aan spuitjes maar moet geen licht luchtje zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:54 schreef Enowapi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze (maar dan de edt), meer heb je niet nodig.
Als je een beetje een fatsoenlijke baan hebt moet je ook niet met te opvallende / zware geuren gaan rondlopen op kantoor, dat is geen porem.
Ralph Lauren Polo?quote:Op woensdag 30 november 2016 08:45 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vind de geuren van Marco Polo wel lekker! Ik heb deze eigenlijk altijd en met 2 of 3 keer sprayen ruik je het bijna de hele dag.
[ afbeelding ]
De edp blijft bij mij minder lang dan de edt gek genoegquote:Op woensdag 30 november 2016 10:53 schreef Molleman het volgende:
Ben zelf fan van Terre d´Hermes
[ afbeelding ]
Niet goedkoop en de Eau de Toilette blijft goed zitten. De Eau de Parfum nog beter. Voor zo´n ¤ 50 heb je de EdT, voor zo´n ¤ 80 kun je de EdP hebben. Bij Douglas kun je hem meestal wel testen.
Hmm vreemd, misschien dat ik het zelf dan omgedraaid heb. Nu moet ik zeggen dat als ik het 's morgens een beetje op doe dat mijn vriendin 's avonds bij beiden het nog ruikt en mij daarover complimenteert.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:53 schreef shiftsix het volgende:
[..]
De edp blijft bij mij minder lang dan de edt gek genoeg
Ja en waarschijnlijk op 3 kilometer afstand nog steeds...quote:Op woensdag 30 november 2016 08:45 schreef HarveySpecter het volgende:
met 2 of 3 keer sprayen ruik je het bijna de hele dag.
3 is best normaal hoor. 2 oren en een nek.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk op 3 kilometer afstand nog steeds...
Als je uitgaat misschien - niet in het dagelijks gebruik. Dan stink je echt een uur in de wind of je hebt iets gekocht waar bijna geen geur aan zit.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
3 is best normaal hoor. 2 oren en een nek.
quote:Op woensdag 30 november 2016 23:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je uitgaat misschien - niet in het dagelijks gebruik. Dan stink je echt een uur in de wind of je hebt iets gekocht waar bijna geen geur aan zit.
Gevaar is ook dat je het al vrij snel zelf niet meer ruikt en daardoor geleidelijk aan steeds meer en meer gaat gebruiken.
Ik word zoquote:Op maandag 28 november 2016 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
ik heb deze twee:
Aqua di gio (Armani)
1 million (Paco Rabanne).
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2016 12:59 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik word zovan 1 million bij mannen.
Is echt een goed geurtje
Hugo Boss heeft 100 verschillende geuren. Vind er een aantal wel echt lekker ruikenquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:10 schreef sandra-kim het volgende:
MIjn man is geheel weg van de geurtjes van Paco Rabanne, die blijven ook lang ruiken.
Hij heeft ooit een flesje Hugo Boss gehad maar we waren daar niet zo over te spreken.
Heb je die vergeleken met ultra male? Die vind ik wel de beste le malequote:Op zondag 4 december 2016 10:45 schreef mrPanerai het volgende:
Heb net de nieuwe gaultier le male, essence de parfum gehaald, lekker en goed betaalbaar.
nee, niet vergeleken maar op de fles van 75ml kreeg ik 15¤ korting en op de ultra nietsquote:Op zondag 4 december 2016 16:53 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Heb je die vergeleken met ultra male? Die vind ik wel de beste le male
Online kan je er wel aan komen, althans de edt versie.quote:Op maandag 5 december 2016 08:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee, niet vergeleken maar op de fles van 75ml kreeg ik 15¤ korting en op de ultra niets
Mijn vaste geur was al jaren Midnight in Paris van VCleef&Arpels, maar is helaas niet meer beschikbaar.
Hoe gaat zo'n compliment dan?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:56 schreef Molleman het volgende:
[..]
Hmm vreemd, misschien dat ik het zelf dan omgedraaid heb. Nu moet ik zeggen dat als ik het 's morgens een beetje op doe dat mijn vriendin 's avonds bij beiden het nog ruikt en mij daarover complimenteert.
Deze geur is wel een blijver in mijn kast in ieder geval
Welke versie van Viktor? Ik heb zelf Spicebomb Extreme en die ga ik nooit meer halen. Ook de grijze versie van Viktor en Rolf's ruikt niet lekker. Ik ga denk voor Valentino of Yves die heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef MutedFaith het volgende:
Qua kruidig ben ik ook wel fan van Viktor en Rolf's Spicebomb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |