hij zegt toch dat hij het heeft gedaanquote:Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef Jaccoo het volgende:
Als je écht niks hebt gedaan zou ik gewoon eerlijk zijn tegen de politie.
Sorry ik kan z'n verhaal blijkbaar niet echt volgen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij zegt toch dat hij het heeft gedaan
Geniaalquote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan.
quote:Op maandag 28 november 2016 19:35 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Sorry ik kan z'n verhaal blijkbaar niet echt volgen.
quote:Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan
Hahahah, tja het speelde wat achteraf dingen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Ik denk dat de politiemeneer alleen maar heel hard om moet lachen![]()
![]()
Tenzij Peter R het verhoor doet.
Als TS volwassen is, dan wordt dit toch een strafblad lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef hugecooll het volgende:
Welke straf hangt je boven het hoofd? Zo'n ramp zal dit toch ook niet zijn
Als-ie meerderjarig zou zijn, zouden z'n ouders er niet bij betrokken worden.quote:Op maandag 28 november 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als TS volwassen is, dan wordt dit toch een strafblad lijkt me.
Nee had optie '' Contant '' geklikt.quote:
TS is minderjarig zie ik, dus dan komt de zaak ook niet voor een rechter, maar waarschijnlijk moet hij de pizza's betalen, een paar middagjes papier prikken en dat is het.quote:Op maandag 28 november 2016 19:41 schreef Geerd het volgende:
Die rechter zal ook wel denken man man man moet ik hier mijn tijd aan voldoen voor een paar pizzas![]()
![]()
![]()
![]()
Quote om door te spelen naar de politie.quote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Hallo,
Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is maar omdat ik wat tips en hulp wil over deze zaak.
Dit is in Januari gebeurd en wat er is gebeurd is:
'' Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan. Met mijn IP-Adres en ik was ingelogd op mijn account met mijn eigen gegevens, mijn naam etc.
Mijn ouders zijn hierover geinformeerd en mijn vader moet ook op verhoor.
Ik heb ze alleen verteld dat ik hier niks van afweet, en ik zelf het niet gedaan heb. '''
Verder heb ik mijn Router gereset aangezien het in mijn opkwam om het toch te doen.
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Dr kwam verder niks om wat te zeggen, ik wil eerlijk zijn tegen de politie en mijn ouders maar deze tijden (2016) heb ik al dus teveel problemen gehad, en gedaan mijn ouders hebben zich zorgen gemaakt en ze kunnen me dus niet meer vertrouwen na al die problemen.
Dus ik heb dr toch voor gekozen om dat maar te zeggen.
Mijn vriend had tegen me gezegd dat je gewoon moet zeggen bij het verhoor '' Ik beroep mij op zwijgrecht. ''
Hebben jullie wat tips voor me? Wat zouden jullie doen bij deze situatie.
Graag toch mij even te helpen door een reactie hieronder te zetten, is wat een kleine moeite om dit helemaal te lezen en te reageren.
Ik zit ook steeds te F5-en en zodra ik zie dat er een open netwerk in de buurt is, ga ik pizza's bestellen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Nee, mijn provider is OnsBrabant.quote:Op maandag 28 november 2016 19:41 schreef -AMG- het volgende:
Wat bedoel je met een open netwerk? Als het via een wifispot ala kpn fon gaat lijkt het mij stug dat iemand op die manier jouw gegevens van een pizzaboer gebruikt om pizza te bestellen.
Geniaalquote:Op maandag 28 november 2016 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Protip: bestel bij Dominos wat pizza's voor bij het verhoor. En dan komen die pizza's en heb jij een alibi.
Gewoon zeggen ik was het toch, sorry sorry ik zal het nooits meer doenquote:Op maandag 28 november 2016 19:48 schreef zKeremMods het volgende:
wat jullie zouden doen bij deze situatie.
quote:Op maandag 28 november 2016 19:43 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Nee, mijn provider is OnsBrabant.
En ik heb dus mijn router gereset, dus denk niet dat die blauwe smurfjes nog iets kunnen achterhalen.
Slaat nergens op, hahaha.quote:Op maandag 28 november 2016 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Protip: bestel bij Dominos wat pizza's voor bij het verhoor. En dan komen die pizza's en heb jij een alibi.
Even quoten, te mooi ditquote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Hallo,
Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is maar omdat ik wat tips en hulp wil over deze zaak.
'' Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan. Met mijn IP-Adres en ik was ingelogd op mijn account met mijn eigen gegevens, mijn naam etc.
Ik heb ze alleen verteld dat ik hier niks van afweet, en ik zelf het niet gedaan heb. '''
Verder heb ik mijn Router gereset aangezien het in mijn opkwam om het toch te doen.
Dr kwam verder niks om wat te zeggen, ik wil eerlijk zijn tegen de politie en mijn ouders maar deze tijden (2016) heb ik al dus teveel problemen gehad, en gedaan mijn ouders hebben zich zorgen gemaakt en ze kunnen me dus niet meer vertrouwen na al die problemen.
Mijn vriend had tegen me gezegd dat je gewoon moet zeggen bij het verhoor '' Ik beroep mij op zwijgrecht. ''
Graag toch mij even te helpen door een reactie hieronder te zetten, is wat een kleine moeite om dit helemaal te lezen en te reageren.
Zoals de meneer agent het zei '' Paar keer '' denk wel dat het grote bestellingen waren.quote:Op maandag 28 november 2016 19:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zwijgrechtgast, wordt eens wakker. Je hebt een pizza besteld bij je overbuurman - niet iemand neergestoken.
Hoezo denk je dat? Je hebt ze toch zelf gemaakt?quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Zoals de meneer agent het zei '' Paar keer '' denk wel dat het grote bestellingen waren.
In ieder geval stoppen met liegen en eerlijk zijn. En laten merken dat je er spijt van hebt.quote:Op maandag 28 november 2016 19:48 schreef zKeremMods het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zonder grappen vraag ik tips en wat jullie zouden doen bij deze situatie.
Lees de topic eens goed door.
Je hebt ze zelf besteld, toch?quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Zoals de meneer agent het zei '' Paar keer '' denk wel dat het grote bestellingen waren.
TS Woont in 1 van deze gemeenten, even mailtje opstellen met de tekst van dit topic naar Politie Brabant (ZO) et voila.quote:Asten
Baarle-Nassau
Beek
Beesel
Bergeijk
Best
Bleiswijk & Bergschenhoek
Brunssum
Cranendonck
Den Bosch Centrum
Dorst
Echt-Susteren
Eersel
Geldrop-Mierlo
Gemert-Bakel
Gilze en Rijen
Goirle
Helmond-Brandevoort
Horst aan de Maas
Laarbeek
Leudal
Maasdriel
Maasgouw
Meerssen
Nederweert
Nuenen
Nuth
Peel en Maas
Rucphen
Schijndel
Sint-Michielsgestel
Sint-Oedenrode
Someren
Son en Breugel
Stein
Swalmen - Herten
Tilburg Reeshof
Tilburg Zorgvlied
Uden
Valkenburg
Valkenswaard
Veghel
Veldhoven
Vlijmen
Vught
Vught Woonwijze
Waalwijk
Weert
Woensdrecht
Je geeft het hier toe! Wees een vent, doe dat op het bureau. Toon berouw en beloof je te gedragen. Accepteer de straf en klaar. Lesje geleerd.quote:
Uhm... je denkt niet dat je provider inzage heeft in wat wanneer gebeurd is? Think again... het is voor een ISP vaak lange tijd nog mogelijk om terug te halen aan welk adres op welk moment een bepaald IP-adres is uitgegeven.quote:Op maandag 28 november 2016 19:43 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Nee, mijn provider is OnsBrabant.
En ik heb dus mijn router gereset, dus denk niet dat die blauwe smurfjes nog iets kunnen achterhalen.
Dit TS, dit.quote:Op maandag 28 november 2016 19:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ik was het toch, sorry sorry ik zal het nooits meer doen
Als je niet van plan bent nog heel veel van dit soort fratsen uit te halen, kun je beter gewoon eerlijk tegen ze zijn nu het nog kan. Je hebt vast al heel wat shit uitgehaald, dus nu zullen ze waarschijnlijk ook niet echt uiten dat ze je toch nog eerlijkheid waarderen, maar het zou een stap in de goede richting zijn. Moet je daarna wel gewoon normaal doen...quote:Op maandag 28 november 2016 19:38 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Hahahah, tja het speelde wat achteraf dingen.
Ben zo dom geweest om zonder een vpn dat te doen maargoed het is al gebeurd.
Ik heb mijn ouders al verteld dat ik het niet ben geweest etc, hoe kan ik dat het beste dan gaan vertellen? Gewoon een domme fout again..
Mij lijkt het beste om het donderdag tegen mijn ouders te zeggen aangezien mijn vader dan jarig is, wat vinden jullie hiervan? Wel goed dat ik het eerlijk toe ga geven eigenlijk en geen '' Zwijgrecht '' ga gebriken tijdens het verhoor.quote:Op maandag 28 november 2016 20:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent nog heel veel van dit soort fratsen uit te halen, kun je beter gewoon eerlijk tegen ze zijn nu het nog kan. Je hebt vast al heel wat shit uitgehaald, dus nu zullen ze waarschijnlijk ook niet echt uiten dat ze je toch nog eerlijkheid waarderen, maar het zou een stap in de goede richting zijn. Moet je daarna wel gewoon normaal doen...
Als verjaardagscadeau voor je vader?quote:Op maandag 28 november 2016 20:57 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Mij lijkt het beste om het donderdag tegen mijn ouders te zeggen aangezien mijn vader dan jarig is, wat vinden jullie hiervan? Wel goed dat ik het eerlijk toe ga geven eigenlijk en geen '' Zwijgrecht '' ga gebriken tijdens het verhoor.
Ja ik zelf vind dit onzin, hahah nee heb zo'n pizzabezorger niet beroofd.quote:Op maandag 28 november 2016 21:06 schreef Halle_Luja het volgende:
En hier besteed de poltiie tijd aan?
Wow! Weet je zeker dat je niet ook heel teovallig zo'n pizzabezorger hebt beroofd van wat pizza's, al dan niet met behulp van vriendjes?
Wat zal mijn straf zijn? Ik ben nog 17 jaar.quote:Op maandag 28 november 2016 21:21 schreef Pinjewaar het volgende:
Niet liegen tegen politie en je ouders.
Deze week opbiechten tegen je ouders. Zaterdag tegen de politie.
Je straf(je) moet je voor lief nemen.
Ik heb het ook ooit een keer meegemaakt.
Kwam een pizzakoerier 20 pizza's leveren.
Heeft mij ook iemand gekloot.
Hij nam ze mee en toen zei die koerier er ook bij dat ze makkelijk onderzoek kunnen doen wie heeft besteld. Nooit meer wat van gehoord.
Vergoeding pizza's.quote:Op maandag 28 november 2016 21:23 schreef zKeremMods het volgende:
Wat zal mijn straf zijn? Ik ben nog 17 jaar.
Barst in tranen? Een 17 jarige jongen gaat niet meer huilen toch.quote:Op maandag 28 november 2016 21:28 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Toon berouw, barst in tranen uit, ga nog deze week naar Domino;s met een bos bloemen.
Zulke reactie's wil ik dus krijgen bij mijn topic.quote:Op maandag 28 november 2016 21:34 schreef DoubleDip het volgende:
Liegen is nooit verstandig, niet doen dus.
Gewoon ballen kweken en alles opbiechten.
En dan bij voorkeur niet op de verjaardag van je vader.
Je hebt al gelogen kerelquote:Op maandag 28 november 2016 21:36 schreef zKeremMods het volgende:
En mijn straf hoger kan worden, denk eerder dat ik minder straf krijg als ik het eerlijk toe-geef.
Ik denk dat jij je niet al te druk moet maken om je IP. Ik schat dat je toch geen flauw benul hebt wat het ertoe doet.quote:Op maandag 28 november 2016 21:13 schreef zKeremMods het volgende:
Wat ik wel heel vreemd vind, dat mijn IP adres is verandert volgens mij.
Het reset is gebeurd een weekje geleden en dat deze zaak in Januari is gebeurd.
Ik kan wel een verklaring afleggen met eerlijkheid, maar zal wel zonde zijn als mijn IP toch al is verandert ikweetniet.
'quote:Op maandag 28 november 2016 21:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet al te druk moet maken om je IP. Ik schat dat je toch geen flauw benul hebt wat het ertoe doet.
Groei liever een paar ballen en wees eerlijk.
Het was als grap bedoeld.quote:Op maandag 28 november 2016 21:52 schreef Pinjewaar het volgende:
Nu de HAMVRAAG: Waarom heb je dit begaan? Wilde je iemand treiteren / stalking / grapje met een vriend?
Dit ook zo bekennen. Niet dat je het op iemand gemunt had.quote:Op maandag 28 november 2016 21:54 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Het was als grap bedoeld.
Ik had van een paar vrienden gehoord dat dit kon, en heb het dus geprobeerd vond het te-grappig en heb het nog paar keer gedaan.
Maar ik zie nou dus dat het niet de bedoeling is geweest om dit te doen.
Van wie niet?quote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef KimJong-un het volgende:
Als 17 jarige mag je toch helemaal geen internetaankopen doen
Eerlijk zijn is het beste.quote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik ontken alles. Ik heb niet eens toegang tot een computer. Iemand anders heeft mij dit geflikt."
Tja, worden toch bestellingen gedaan.quote:Op maandag 28 november 2016 21:58 schreef KimJong-un het volgende:
Als 17 jarige mag je toch helemaal geen internetaankopen doen en is de aankoop niet rechtsgeldig?
Nederlandse wet? Je moet 18 zijn? Ik weet het niet, dacht dat het zo was. Of geldt dat alleen bij het aangaan van abonnementen?quote:
Wat een onzin. Minderjarigen mogen best internetaankopen doen.quote:Op maandag 28 november 2016 21:59 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Nederlandse wet? Je moet 18 zijn? Ik weet het niet, dacht dat het zo was. Of geldt dat alleen bij het aangaan van abonnementen?
Ik weet het niet, agent mag het blijkbaar niet zeggen.quote:Op maandag 28 november 2016 22:00 schreef Pinjewaar het volgende:
Om hoeveel pizza's gaat het eigenlijk?
Dat klopt.quote:Op maandag 28 november 2016 21:45 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Maar dat jij meer verstand hebt kan wel kloppen inderdaad.
Dus in plaats van het dom vinden dat je het hebt gedaan, vindt je het dom dat je het zonder VPN hebt gedaan? Je bent überhaupt achterlijk als je zoiets verzint als "leuk" geintje.... Snel opbiechten, je excuses maken en de straf nemen zoals hij is!quote:Op maandag 28 november 2016 19:38 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Hahahah, tja het speelde wat achteraf dingen.
Ben zo dom geweest om zonder een vpn dat te doen maargoed het is al gebeurd.
Ik heb mijn ouders al verteld dat ik het niet ben geweest etc, hoe kan ik dat het beste dan gaan vertellen? Gewoon een domme fout again..
Met toestemming van de ouders wel, en over het algemeen mag je er gewoon van uitgaan dat je die toestemming hebt. Maar als je als 17 jarige bij wijze van een ton leent en daar een dure auto van koopt hoeft die aankoop niet per se rechtsgeldig te worden geacht.quote:Op maandag 28 november 2016 21:59 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Nederlandse wet? Je moet 18 zijn? Ik weet het niet, dacht dat het zo was. Of geldt dat alleen bij het aangaan van abonnementen?
Je weet toch wel hoeveel je er (ongeveer) hebt besteld?quote:Op maandag 28 november 2016 22:01 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Ik weet het niet, agent mag het blijkbaar niet zeggen.
Enigste wat ik te horen kreeg is dat het om een ''paar bestellingen'' waren.
Waar gingen de andere keren over?quote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Hallo,
Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is [...]
Als jij bij OBN je router reset behoud je vrijwel altijd gewoon je IPquote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Niesl het volgende:
[..]
Uhm... je denkt niet dat je provider inzage heeft in wat wanneer gebeurd is? Think again... het is voor een ISP vaak lange tijd nog mogelijk om terug te halen aan welk adres op welk moment een bepaald IP-adres is uitgegeven.
Tina, wat leuk jou hier te treffen! Jammer dat ons contact verwaterde, maar na zes jaar gesloten zitten om die pizza's ...Je weet hoe dat gaat...quote:Op maandag 28 november 2016 23:46 schreef 111210 het volgende:
Ik heb met een groepje vriendinnen vroeger het zelfde gedaan maar dan via de telefoon toen nog, was toen wat jonger, 16 denk ik, rond 2003? Ben toen ook gesnapt.
Moest toen zelf een advocaat betalen en uiteindelijk is het voor de rechter gekomen. Ben gister toevallig vrijgelaten 13 jaar vast gezeten
Dit wou ik ook zeggen.. ouders pizza, politie pizza, evt rechter pizza.. en dan wel iedereen bijlangs gaan.. dus gewoon voor 100 euro aan pizzas uitdelen en niet krenterig zijn..quote:Op maandag 28 november 2016 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetje jammer dat je je openingspost weg haaltquote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef zKeremMods het volgende:
Inmiddels heb ik Dominos een bericht gestuurd via Facebook dat ik mijn excuus wil aanbieden en dat het heel kinderachtig is geweest van me etc. Hoop dat ik nog iets te horen krijg van dominos. Zal het mijn ouders vandaag nog niet zeggen maar morgen, geen zin in al dat gezeik ''ja waarom gaf je het gewoon niet eerlijk toe dit en dat''.
Via Facebook ook echtquote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef zKeremMods het volgende:
Inmiddels heb ik Dominos een bericht gestuurd via Facebook dat ik mijn excuus wil aanbieden en dat het heel kinderachtig is geweest van me etc. Hoop dat ik nog iets te horen krijg van dominos. Zal het mijn ouders vandaag nog niet zeggen maar morgen, geen zin in al dat gezeik ''ja waarom gaf je het gewoon niet eerlijk toe dit en dat''.
Gelukkig is deze meermaals gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 30 november 2016 07:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je je openingspost weg haalt
Schuldbekentenis. Hopelijk neemt Bureau Jeugdzorg je mee naar Spanje.quote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef zKeremMods het volgende:
Beter sluiten ze hun ogen. Als het al onzin is dat ze de wet komen handhaven, kunnen we beter heel de politie opdoeken. Je bent gewoon een pizzacrimineel, die te dom is om zijn sporen te wissen.quote:Op maandag 28 november 2016 21:10 schreef zKeremMods het volgende:
[..]
Ja ik zelf vind dit onzin, hahah nee heb zo'n pizzabezorger niet beroofd.
Maar ik vind dit wel onzin dat de politie hier tijd aan besteed maarja kan dr vrijweinig iets over doen.
Zie post #33quote:Op woensdag 30 november 2016 07:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je je openingspost weg haalt
Schokkend!quote:Hallo,
Ik heb TS niet gequote maar Google cache.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die had TS niet voor niks verwijderd
Jij gaat hopelijk een mooi strafje krijgen voor je gedrag.quote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef zKeremMods het volgende:
Arme jongenquote:Op woensdag 30 november 2016 13:49 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ik heb TS niet gequote maar Google cache.
Levert toch wel een leuk afkraaktopic of, of niet soms?quote:Op woensdag 30 november 2016 14:05 schreef MPC60 het volgende:
Hiermee denken grappig te zijn. Man man man man.
Dat wel, al ben ik bang dat we nooit meer van TS gaan horen hoe dit afloopt.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:37 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Levert toch wel een leuk afkraaktopic of, of niet soms?
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 november 2016 19:35 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Sorry ik kan z'n verhaal blijkbaar niet echt volgen.
Taakstraf en zeer teleurgestelde ouders.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat wel, al ben ik bang dat we nooit meer van TS gaan horen hoe dit afloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |