Dank.quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:59 schreef sirdanilot het volgende:
GC / Het grote Chinese complot?
Parel van een user, parel van een topic
Denk dat je dan wel apart wakker wordt ja.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:23 schreef viceversa het volgende:
Ehh lijkt me het verkeerde subforum.
Wegsturen doe je niet door er meerdere andere geesten bij op te roepen lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:25 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga vannacht om 12 uur geesten oproepen. Ik vond voorheen hun aanwezigheid best fijn maar het is MIJN huis en ik betaal tenslotte de huur. Gnoeg = genoeg. Ga maar bij iemand anders zittten als je niks beters te doen heb.
Ik ga vragenn wat ze hier aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:59 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Wegsturen doe je niet door er meerdere andere geesten bij op te roepen lijkt me.
Is ook zo.quote:Op maandag 28 november 2016 18:02 schreef Jaccoo het volgende:
Ik denk dat geesten mij niet aantrekkelijk genoeg vinden.
quote:Op maandag 28 november 2016 18:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te boenen met je kwakkie?
Kwakkies van maagden schijnen bijzondere eigenschappen te hebben.
Een enkele keer een foltergeist. Hangt van mijn stemming af.quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef -Hildr- het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van geesten die meekijken?
Bedankt voor je bericht. Ik heb het vroeger wel vaker gedaan, ja. Denk dat ik het niet meer ga doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:46 schreef velden het volgende:
Hou je verre van het oproepen van geesten hildr
Je weet niet in wat voor wereld je je begeeft..een flink duistere
Volgens mij heb je het al vaker gedaan?
Brotip: paddo's na het fappen i.p.v. ervoor.quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef -Hildr- het volgende:
In deze woning zijn meerdere mensen doodgegaan. Zat vorige week in bed met mezelf te spelen totdat mijn kamerdeur plotseling open en dicht ging. Dacht echt, wat krijgen we nou godverdomme. Ga een eind wandelen ofzo ipv mij lastigvallen.
Zou me niks verbazen als ze hier echt met 10 man in kamer staan.
Ik zou eens kijken of er ergens een raam openstaat. Tocht doet deuren open- en dicht gaan.quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef -Hildr- het volgende:
In deze woning zijn meerdere mensen doodgegaan. Zat vorige week in bed met mezelf te spelen totdat mijn kamerdeur plotseling open en dicht ging. Dacht echt, wat krijgen we nou godverdomme. Ga een eind wandelen ofzo ipv mij lastigvallen.
Zou me niks verbazen als ze hier echt met 10 man in kamer staan.
Ik denk eerder dat je schizofrenie weer parten speelt. Zeker als je de medicatie gestopt bent.quote:Op zondag 4 december 2016 10:17 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Ik heb het vroeger wel vaker gedaan, ja. Denk dat ik het niet meer ga doen.
Ik ga effe een week offline om mijn bovenkamer op orde te krijgen. Zal straks een update plaatsen in het schizofrenietopic.
Ik heb een keer seks gehad met een succubus.quote:Op maandag 28 november 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja heb seks gehad met een gevallen engel genaamd Azazel waaruit vervolgens reuzen geboren werden. Ook wel bekend als de Nephilim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |