van mij niks, hij ziet alleen jouquote:Op maandag 28 november 2016 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mja maar nu snap ik het pas. Maar wat heeft die gast al die tijd van ons gezien?
Ja dikke lul, ik heb daarom juist de gordijnen dicht.quote:Op maandag 28 november 2016 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
van mij niks, hij ziet alleen jou
Ehm ja wat wil je daarmee zeggen? Die halfpot is toch al jaren weg?quote:
OMFGquote:Op maandag 28 november 2016 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm ja wat wil je daarmee zeggen?
Tja, ik weet niet wat jij denkt, maar hw was een mod die uiteindelijk geen mod meer was omdat ze niet meer op kwam dagen of zoiets.quote:
Het ging het uitspreken van de username slimmerik: Hay wood ja blo me.quote:Op maandag 28 november 2016 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat jij denkt, maar hw was een mod die uiteindelijk geen mod meer was omdat ze niet meer op kwam dagen of zoiets.
quote:Op maandag 28 november 2016 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm ja wat wil je daarmee zeggen? Die halfpot is toch al jaren weg?
quote:Op maandag 28 november 2016 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat jij denkt, maar hw was een mod die uiteindelijk geen mod meer was omdat ze niet meer op kwam dagen of zoiets.
Ja en eerst was het heywood, maar daar wist ze het wachtwoord niet meer van.quote:Op maandag 28 november 2016 14:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ging het uitspreken van de username slimmerik: Hay wood ja blo me.
Ach ja, ik heb haar dan ook nooit persoonlijk ontmoet ofzo.quote:
Lekker op tijd ook.quote:Op maandag 28 november 2016 14:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jezus, deze valt nu pas bij mij.I Seek You.
Is het ook.quote:Op maandag 28 november 2016 16:44 schreef wise het volgende:
dacht dat het zo'n Roemeense kamper naam was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |