abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 november 2016 @ 02:19:51 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_166948650
GILMORE GIRLS
Set in a storybook Connecticut town populated with an eclectic mix of everyday folks and lovable lunatics, Gilmore Girls is a humorous multigenerational series about friendship, family and the ties that bind.
Thirtysomething Lorelai Gilmore (Lauren Graham) has made her share of mistakes in life, but she has been doing her best to see that her college-bound daughter - and best friend in the world - Rory (Alexis Bledel), doesn't follow in her footsteps. That may be easier said than done, considering that the two share the same interests, the same intellect, the same coffee addiction and the same eyes. Rory is more serious than Lorelai, but there are tendencies, especially in the love department, that clearly indicate she is her mother's daughter.

Tien jaar na de laatste aflevering komt Netflix met 4 gloednieuwe afleveringen van de Gilmore Girls *O*
http://tvline.com/2015/10(...)etflix-new-episodes/
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 november 2016 @ 02:20:30 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_166948653
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 02:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, had ik ook nog aan gedacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_166949100
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 november 2016 @ 08:35:14 #4
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166949170
Nee, dat moet wel Logan zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 11:23:18 #5
163650 Greys
pi_166951521
Mogen we vanaf nu spoilerloos dus?
Voordat ik een heel verhaal ga typen zonder spoilertags en ik het voor mensen verpest :P

Misschien anders ff LET OP SPOILERS in de TT zetten, is dat een idee? Voor mensen die nog niet alles gezien hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 11:24:11 #6
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166951538
Ja
  maandag 28 november 2016 @ 12:10:45 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166952436
Ep 3 is echt saai :@.
KuikenGuppy
pi_166952527
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:10 schreef Burdie het volgende:
Ep 3 is echt saai :@.
3 vond ik ook echt het dieptepunt ja, zo zonde! Maar met 4 was ik alweer veel blijer. :)
pi_166952656
Ik vond ze vooral heel erg veel te lang. Had het gewoon uitgesponnen over wat meer afleveringen en er zo een volwaardig seizoen van gemaakt!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166952853
Ik moet gewoon nog steeds 2-4 kijken, maar ik kon mezelf er gewoon niet toe zetten... beetje wat DP zegt: te lang en ondanks dat het echt wel 'leuk' was, had het niet dat uitnodigende om door te kijken, door het hak-tak gebeuren en niet veel diepgang...
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 12:31:45 #11
163650 Greys
pi_166952978
LET OP SPOILERTSSSSSSSSSSSSSSS

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

JA SORRY HET MAG NU ZONDER TAGS

...
...
KLIK WEG DAN

...

Oke. Nou. Ik ben stiekem ook best teleurgesteld :@
Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)

Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve :P

WAT DE NEUK WAS DAT GEDOE MET DAT TELEFOONBEREIK
Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.

WAT DE NEUK WAS DIE TERGEND LANGE MUSICAL
Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.

WAT DE NEUK WAS DIE KARAKTERMOORD VAN RORY
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?

LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.

VERDER ONAFGEROND OF AFGERAFFELD GEDOE
Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?

Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.

Oke dan het positieve *O*

EMILY!
Heldin. Met haar "bullshit!" tegen die wijven van die commissie :D O+ Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.

PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.

KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.

HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166953141
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef Greys het volgende:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)

Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve :P

Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.

Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?

LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.

Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?

Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.

EMILY!
Heldin. Met haar "bullshit!" tegen die wijven van die commissie :D O+ Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.

PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.

KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.

HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
Helemaal mee eens.

Die musical heb ik op een gegeven moment doorgespoeld. :') Man man.
pi_166953169
quote:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

LORELAI EN LUKE

EMILY!

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS

PARIS

KIRK

HEEL AFLEVERING 4
Ben het echt helemaal met je eens....En idd hoe Kirk het dorpsplein versierd had met als deur een deur naar wonderland O+
pi_166953224
quote:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

LORELAI EN LUKE

EMILY!

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS

PARIS

KIRK

HEEL AFLEVERING 4
Ja dat dus :D

Volgende keer wacht ik wel tot jij gepost hebt zodat ik het gewoon kan beamen ;)
  maandag 28 november 2016 @ 12:47:59 #15
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953278
Ik vond dat hele Paul-gedoe ook achterlijk, was ook een stuk beter geweest als dat in aflevering 1 was gebleven. Of gewoon niet.
Vind dat met Logan dan weer helemaal niet verrassend, en eigenlijk best wel passen. Ze is niet meer dat meisje van 15 natuurlijk.

En de musical had ook korter gemoeten of eruit. De brigade was wel weer even leuk maar had wat mij betreft ook korter gemogen.
  maandag 28 november 2016 @ 12:51:09 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166953348
Ik vind het stuk met Logan ook niet kloppen, dat zij ineens de minnares is en dat prima vindt... (en ik vind het ook niet bij Logan passen om zo'n dubbelleven te hebben eigenlijk). En die one night stand met die wookie, heel erg on-Rory :N.

Zo, ep3 gezien. Nu kan ik me verheugen op ep4 O+.
KuikenGuppy
  maandag 28 november 2016 @ 12:54:04 #17
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953402
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het stuk met Logan ook niet kloppen, dat zij ineens de minnares is en dat prima vindt... (en ik vind het ook niet bij Logan passen om zo'n dubbelleven te hebben eigenlijk). En die one night stand met die wookie, heel erg on-Rory :N.

Zo, ep3 gezien. Nu kan ik me verheugen op ep4 O+.
Ze vindt dat ook niet prima.
Hoezo past dat niet bij Logan? :D
pi_166953466
Ja sorry t wordt wat flauw maar idd, helemaal eens met Greys. Zat bij precies dezelfde dingen met zeer hoog opgetrokken wenkbrauwen (zeker ook van Rory, 32, niets bereikt in haar leven terwijl alle anderen dat wel hebben (fijn dat de directeur van Chilton daar ook naar stuurde, vond t al zo vreemd dat er nog steeds veren in haar kont gestoken werden), geen geld, onbetaald werk hebben maar wel steeds naar London kunnen vliegen? (erfenis van Richard dacht ik nog, maar waarom dan piepen over 'broke' zijn), rommelen met een verloofde man (ja dat Logan t prima vond snap ik wel, t zit in zijn karakter en als t je allemaal zo op een presenteerblaadje gegeven wordt..), dat rare gedrag naar die Paul toe, ..en zo waren er nog zo veel meer dingen..

Bovendien zag je heel duidelijk een verschil in acteren tussen bijv Paris (heerlijk mens toch) en Rory, die wc scéne zag je dat zeker in. Die actrice die Paris speelt ís op dat moment echt Paris, Rory kwam echt niet zo uit de verf.

Lorelei is wel grappig maar god, je zal er een relatie mee hebben of t zal je dochter zijn. Ja Emily en Richard waren wrs niet de beste ouders ooit, maar zoals zij kan doen tegen Emily, en vroeger tegen allebei, dat gaat echt ver. Dat gezeik over dat schilderij bijvoorbeeld. T was overduidelijk dat t een fout was, wáárom dan zo blijven zuigen erover tot er eindelijk een reactie komt, en dan verbaasd zijn over de reactie. Ze is toch geen 12 meer??

T liegen tegen Luke, Wáárom? Als iemand een goeie vent is, met zijn nukken en al, is t Luke wel. Zo zinloos. Dat gebeuren met die draagmoeder was ook zo raar. En sowieso als je haar verhaal op een rij zet (de serie ook) is ze gewoon ontzettend egocentrisch. Alles draait om haar en de rest schikt zich maar (nu ook weer dat zij ineens zijn erfenis wilt gaan gebruiken en t leek niet alsof dat overlegd was..)

De ster van de 4 afleveringen was voor mij gewoon Emily, die heeft echt een verhaal gekregen ook: van treurende weduwe naar iemand die zichzelf herpakt en doorgaat. Voor mijn gevoel was dat het enige afgeronde verhaal en ook heel goed neergezet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 28 november 2016 @ 12:58:49 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166953489
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:54 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ze vindt dat ook niet prima.
Hoezo past dat niet bij Logan? :D
Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
KuikenGuppy
pi_166953510
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere post :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 13:02:35 #21
163650 Greys
pi_166953549
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:57 schreef DarkElf het volgende:

De ster van de 4 afleveringen was voor mij gewoon Emily, die heeft echt een verhaal gekregen ook: van treurende weduwe naar iemand die zichzelf herpakt en doorgaat. Voor mijn gevoel was dat het enige afgeronde verhaal en ook heel goed neergezet.
Ja. Echt goed gedaan van de schrijvers ook. En van de actrice. Zeer goed gedaan. Superverhaallijn! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 13:02:49 #22
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953554
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere post :P)
Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
  maandag 28 november 2016 @ 13:03:33 #23
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953566
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, ik vind het typisch Logan.
pi_166953581
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166953632
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
Ik geloof dat affaires boven de 30 toch best geregeld voorkomen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')