In hoeverre komt dat overeen met mensen die Asimov wel en niet hebben gelezen? Lijkt me een zinniger vergelijking want van mensen die de film afkraken zonder hem gezien te hebben hoef je je natuurlijk niets aan te trekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Ericjuh het volgende:
wat met trouwens opvalt is dat mensen die hem niet gezien hebben de film afkraken en mensen die hem gezien hebben over het algemeen heel positief zijn over de film..
kijk maar eens op frontpage bij de review van deze film..
je vond hem niet sterk.. dat betekend niet dat je er nix aan vond.. conclussie die ik eruit trek is dat je je wel vermaakt hebt in de bios!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:51 schreef MadScientist het volgende:
wel ik heb hem gezien en vond hem niet zo sterk.... als je dat helpt
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:37 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien in Kinepolis, Hasselt:
I,Robot (Digital Version
Chigago, t jaar 2035. Politie inspecteur Del Spooner (Will Smith) voert het onderzoek naar de moord op Dr. Alfred Lanning (James Cromwell), n vooraanstaand wetenschapper van US Robotics, n bedrijf dat Robots ontwikkeld. Algauw blijkt dat robot Sonny (Alan Tudyk) verdacht wordt van t plegen van de moord. Volgens de eigenaars van USR is dit onmogelijk want dat zou betekenen dat de robot de weteen van robotica overtreden heeft. En als dat mogelijk is, als robots de voor hun opgestelde wetten kunnen overtreden, dan kan niet hen stoppen en ligt de wereldmacht voor t grijpen en is de mense helemaal aan hen overgeleverd. Aan Spooner de taak om dat tegen te gaan...
I, Robot is n zeer aangename popcornfilm geworden. Voor mij was t net n flitsende videoclip van 1uur40minuten. Snelle (maar ook mooie) camerabewegingen, goede special effects. Jammer aan de film is de hoofdrol van Will Smith. De rol is m op lijf geschreven, en daar zit meteen t manco: wat hij in deze film neerzet hebben we al veels te vaak van m gezien. Het lijkt alsof z`n karakter uit Bad Boys zo n andere film is ingestapt. Erg jammer!
Maar verder is t zeker t kijken waard. Uiteraard niet de beste film ooit, maar goed voor n avondje vermaak.
IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Ehm ik heb hem niet in de bios gezien als je begrijpt wat ik bedoel. Tsja ik heb me redelijk vermaakt, al zijn er legio films die je explosies e.d. bieden, ik werd niet echt geprikkeld zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:31 schreef Ericjuh het volgende:
je vond hem niet sterk.. dat betekend niet dat je er nix aan vond.. conclussie die ik eruit trek is dat je je wel vermaakt hebt in de bios!
Wat een lulkoek. De enige mensen die ik ook maar één kritische noot heb horen slaken over dit actieprul zijn mensen mensen die het prul gezien hebben. De enige positieve reacties die ik gehoord heb zijn Aasimov-fans (die slechts spraken over het "fantastische" bronmateriaal), wat ik niet begrijp want een boekverfilming is meestal beroerd vergeleken met het boek. In dit geval dus weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Ericjuh het volgende:
wat met trouwens opvalt is dat mensen die hem niet gezien hebben de film afkraken en mensen die hem gezien hebben over het algemeen heel positief zijn over de film..
kijk maar eens op frontpage bij de review van deze film..
in de toekomst hebben ze ballen als wielenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de wielen zitten achter die doppen!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:40 schreef Ceriel het volgende:
...diepgang in de personages...
Als je met je laatste uitlating op mij doelt zal dat wel heel erg laag bij de grond zijn en overschat ik nog steeds het IQ van de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Will Smith schrijft niet zijn eigen tekst kneus
Nou, nou. Spreek je iemand anders aan dat hij laag bij de grond is vanwege zijn reactie, om vervolgens op eenzelfde manier te reageren...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:18 schreef Ceriel het volgende:
Edit: Vertel 'ns wat meer in plaats van enkel een smiley te posten die in deze context niet meer zegt dan: 'Ik ben gewoon lui, wellicht ook dom en hou simpelweg van tegen meningen ingaan zonder al teveel moeite te doen.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rol is speciaal voor Will Smith geschreven, en dus naar "zijn stijl". Proyas zei in een interview altijd al Smith te willen hebben als Spooner.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:18 schreef Ceriel het volgende:
(Overigens ben ik sterk van mening dat de scène waar ik op doel wel degelijk is aangepast door Will Smith zélf zodat dit gesprek deze vormen aannam.)Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
Ja excuses, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik was even ontdaan ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:31 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Nou, nou. Spreek je iemand anders aan dat hij laag bij de grond is vanwege zijn reactie, om vervolgens op eenzelfde manier te reageren...
Waar zit die diepgang dan die jij ziet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:55 schreef Ceriel het volgende:
Voor de rest ben ik het niet met je eens dat er totaal geen diepgang in de personages zit.[/b]
moet je eens een james bond aanzettenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef roxxe het volgende:
sjek this out: http://www.maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot
deze film is eigenlijk één grote productplacement
dat ie (smith) z'n conversen in z'n zwart gat steekt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |