Die heeft geen eens wielenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:54 schreef California het volgende:
Pathé overbiedt Pathé?
de wielen zitten achter die doppen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Die heeft geen eens wielen
WTF!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de wielen zitten achter die doppen!
Hey:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
WTF!!!
Dat meen je niet. Hoe kan dat?????
Lelijk ding zeg...quote:
Stomme vragen bestaan niet alleen..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey:
Stomme vragen, stomme antwoorden
zeg jij t tegen diegene die t spreekwoord verzonquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stomme vragen bestaan niet alleen..
Ik kreeg al twijfels toen ik zag dat Will Smith de hoofdrol zou spelen. Geeft voor mij aan dat er meer is gekeken naar het commerciele aspect van de film.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:15 schreef Evertje het volgende:
Heb de trailer afgelopen week in de bios gezien. Ik had er meer van verwacht. Hopelijk zegt de trailer niet al teveel, maar ik heb mijn twijfels.
Een vreemd argument, gezien het bronmateriaal...quote:MikeyMo opperde:
Originaliteit is ver te zoeken dus, maar het vermaakt wel.
Mja, als je je niet realiseerd dat dit het verhaal is waar alle andere SF films eigenlijk in meer of mindere mate door zijn geinspireerd dan lijtk ht inderdaad niet orgineel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Een vreemd argument, gezien het bronmateriaal...
Wat, alle andere SF films zijn geïnspireerd op Hardwire? Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef zovty het volgende:
Mja, als je je niet realiseerd dat dit het verhaal is waar alle andere SF films eigenlijk in meer of mindere mate door zijn geinspireerd dan lijtk ht inderdaad niet orgineel.
Ik zag zelf veel terug van The Matrix, Terminator en Star Wars (een robot linkerhand?? Luke Skywalker anyone)quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:20 schreef realvision het volgende:
Independence Day, Man in Black the matrix en een vleugje Terminator 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |