Ik gisteren ookquote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog een mug in mijn slaapkamer.
Kutbeesten zijn gemuteerd ofzo
Dat is het irritantste wat er bestaat.quote:Op zondag 27 november 2016 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gisteren ook
Lag ik nog ff lekker darten te kijken, hoor je ineens dat gezoem zo ongeveer in je oor
Hij is de hoofdwespquote:Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het irritantste wat er bestaat.
Op Marcel Maijer na dan.
Een keer op je klote krijgen is altijd lekkerquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef tja77 het volgende:
hafcfan zit met samengeknepen billetjes te kijken.
hafcfan gaat het ervarenquote:Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Een keer op je klote krijgen is altijd lekker
Voor het darten zelf zal het genot zijn als Webster dit wintquote:Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef tja77 het volgende:
hafcfan zit met samengeknepen billetjes te kijken.
Ik hoop dat hafcfan dit ook lekker gaat vindenquote:Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Een keer op je klote krijgen is altijd lekker
Prioriteiten stellenquote:
Toen jij het postte al niet meerquote:Op zondag 27 november 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een analyse van een moord op een wesp kennelijk
quote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een te moeilijk woord.
Mijn collega's kijken geen DARTSquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Terwijl hij makkelijk had kunnen zeggen dat dit een partijtje is waar je het morgen bij het koffiezetapparaat nog even over hebt
Koffieautomaat dan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Terwijl hij makkelijk had kunnen zeggen dat dit een partijtje is waar je het morgen bij het koffiezetapparaat nog even over hebt
Wat een matige collega's heb jequote:
Echte bazen kijken natuurlijk beidenquote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutcollega's
Kijken zeker wel F1aids
F1 is niks johquote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte bazen kijken natuurlijk beiden
Sowieso weinig sportkijkers. Alleen belangrijke voetbalpotjes worden besproken.quote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutcollega's
Kijken zeker wel F1aids
En dan wel voetbal kijken en aanraden, man man manquote:Op zondag 27 november 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
F1 is niks joh
Gewoon darts en voetbal, dat is puur genieten.
Zitten allemaal onder de plak bij moeders de vrouw zeker.quote:Op zondag 27 november 2016 21:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso weinig sportkijkers. Alleen belangrijke voetbalpotjes worden besproken.
Haten op voetbalquote:Op zondag 27 november 2016 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan wel voetbal kijken en aanraden, man man man
Wellicht is dat het verschil met mijquote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten allemaal onder de plak bij moeders de vrouw zeker.
Moraal van het verhaal: single blijvenquote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Wellicht is dat het verschil met mij
En gisteren vond je haar nog niks.quote:Op zondag 27 november 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik blijf toch maar rukken op tag zijn ui
Allemaal met dank aan Van Gerwen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Toch homo geworden?quote:Op zondag 27 november 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Leugens. Alhoewel er zijn betere foto's van haarquote:Op zondag 27 november 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gisteren vond je haar nog niks.
Gyazoquote:Op zondag 27 november 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Hoe hebben jullie, online streamkijkers, eigenlijk binnen een handvol seconden een gifje van dit soort dingen?
partij is vanmiddag al gespeeldquote:Op zondag 27 november 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Hoe hebben jullie, online streamkijkers, eigenlijk binnen een handvol seconden een gifje van dit soort dingen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg je nog mee dat hij heel hard riep dat MvG op het podium bleef staan gooien terwijl het eigenlijk Webster was?quote:
Eigenlijk is het een vent, maar onbewust wist je dat al.quote:Op zondag 27 november 2016 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leugens. Alhoewel er zijn betere foto's van haar
quote:
Nee, ik was een filmpje aan het kijken omdat ik 11-0 had voorspeld.quote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kreeg je nog mee dat hij heel hard riep dat MvG op het podium bleef staan gooien terwijl het eigenlijk Webster was?
Een subforum speciaal voor gifjes?quote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Je zou er zo een heel topic mee kunnen vullen in een eventueel subforum. Dagelijks
Dat kloptquote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Je zou er zo een heel topic mee kunnen vullen in een eventueel subforum. Dagelijks
Ik zou sowieso bij elke wedstrijd in principe een mogelijke zege van óf de ene óf de andere speler niet uitsluiten.quote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef F.M.D. het volgende:
toch bewijst deze wedstrijd dat van gerwen kwetsbaar is. zou een verassing niet uitsluiten in de eerste paar rondes van het wk.
Gifjestopic lijkt me sowieso een topshowquote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kloptMaar vooral mooie momenten of reacties zijn het posten waard. Hierboven valt eigenlijk wel mee. Vooral Taylor geeft pareltjes van gifs
OP vol met Karin Krappen-foto'squote:Op zondag 27 november 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gifjestopic lijkt me sowieso een topshow
En FA kunnen we ook wel het lekkerewijventopic toevertrouwen
Alcoholistquote:Op zondag 27 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Het is daadwerkelijk even tijd om te kijken waar dat HJtje ligt
Dat subforumpje wordt, mocht het er komen, een topshowquote:
Ik kom er elk jaar wel hoor, alleen vooral richting het einde van het jaar want na het WK en de Premier League kan al die meuk met honderd keer dezelfde spelers me niet veel meer boeienquote:Op zondag 27 november 2016 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezellig in het dart-topic he![]()
Leuk je hier ook eens te zien
Het is mijn eerste biertje in ik schat een week of tweequote:
Laten we dat vooral zo houden..quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Hoe groot is nou de kans dat het er komt?quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat subforumpje wordt, mocht het er komen, een topshow
Nu niet meer.quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Je wil mijn persoonlijke inschatting weten?quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe groot is nou de kans dat het er komt?
Verder alleen sterk zeker.quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is mijn eerste biertje in ik schat een week of twee
Ook van de mods die ermee bezig zijnquote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wil mijn persoonlijke inschatting weten?
Ik denk vrij groot
quote:Op zondag 27 november 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ah Marcel wil toch nog even gelijk halen over zijn stokpaardje "overschatting". Het is net wimderon.
madquote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer snapt echt niets van darten. Ongekend hoeveel jaar die Clini Clown onbeschaamd en ongestoord zulke ongenuanceerde kots uit zijn bek kan krijgen. Hij begint Jan-Joost van Gangelen te naderen op de index van irritantheid. Morgen mag hij weer lekker voor RTL Nieuws op pad om in de woonkamer van Henk en Ingrid te peilen wat er mis is met de zorg voor zijn gehandicapte kind. Dan kan hij opeens wel de journalist uithangen. Nu doet hij dat niet omdat het een smerige lul is.
Lotinkje morgen al, lekker hoorquote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook van de mods die ermee bezig zijn
Want is toch al tijd om wat voorbeschouwingstopics te maken
Koert moet de vaste presentator worden.quote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer snapt echt niets van darten. Ongekend hoeveel jaar die Clini Clown onbeschaamd en ongestoord zulke ongenuanceerde kots uit zijn bek kan krijgen. Hij begint Jan-Joost van Gangelen te naderen op de index van irritantheid. Morgen mag hij weer lekker voor RTL Nieuws op pad om in de woonkamer van Henk en Ingrid te peilen wat er mis is met de zorg voor zijn gehandicapte kind. Dan kan hij opeens wel de journalist uithangen. Nu doet hij dat niet omdat het een smerige lul is.
even opslaan voor het nageslachtquote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer doet ook iets buiten de sportprogramma's?quote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Inside info: RTL gaat oude WK deelnemers opzoeken en interviewen waaronder Toon Greebe en Jan van der rassel.
Ik zal het meenemen in de onderhandelingenquote:Op zondag 27 november 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als subforum er dan is, wel zo handig
quote:Op zondag 27 november 2016 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Players_Championship_Finals
Midget Choker
Dat worden legendarische interviews.quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Inside info: RTL gaat oude WK deelnemers opzoeken en interviewen waaronder Toon Greebe en Jan van der rassel.
Mad.quote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PDPA qualifier morgen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:10 schreef Max23 het volgende:
Wat zei Marcel nou over Dirk en Meeuwisse?
Wie zal de interviews doen? Toch niet die dikke verslaggever die er soms is?quote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat worden legendarische interviews.
Hopelijk gaan ze op bezoek bij Rico Vonck om te kijken wat die gast nu doet.quote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat worden legendarische interviews.
Hahaquote:Op zondag 27 november 2016 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Players_Championship_Finals
Midget Choker
Ja, het is alleen nog de vraag welke ongeplaatste spelers worden gekoppeld aan de geplaatste spelersquote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De loting is toch al zo goed als bekend? Op basis van de wereldranglijst
Ja, maar dat is eventueel de derde ronde of zo dacht ik, als alle geplaatste spelers steeds doorgaanquote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grootste deel wel ja, blijft zonde dat ze niet het systeem bij het tennis gebruiken voor de lotingquote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd tegen wie Darren Webster loot.quote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nog de vraag welke ongeplaatste spelers worden gekoppeld aan de geplaatste spelers
Hoort Gary-Meulenkamp tot de mogelijkheden?quote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd tegen wie Darren Webster loot.
Waarom kiezen die mannen voor een qualifier met een veel sterker deelnemersveld?quote:
Waarom niet? Denk je dat Gary bij de PDC aangeeft dat hij dan niet op komt dagen?quote:Op zondag 27 november 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoort Gary-Meulenkamp tot de mogelijkheden?
Ik denk dat Jacques dat doet.quote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zal de interviews doen? Toch niet die dikke verslaggever die er soms is?
Ik denk, ik vraag het even voor de zekerheidquote:Op zondag 27 november 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je dat Gary bij de PDC aangeeft dat hij dan niet op komt dagen?
Komen er misschien nog wat spelers uit bananenrepublieken.quote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nog de vraag welke ongeplaatste spelers worden gekoppeld aan de geplaatste spelers
Peter Manley met zijn zoon op het podium.quote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze op bezoek bij Rico Vonck om te kijken wat die gast nu doet.
quote:World Championship Qualifier Entries - 121Wimderon, nieuw jaar nieuwe kansen voor Bates, Woods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter open loting gewoonquote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grootste deel wel ja, blijft zonde dat ze niet het systeem bij het tennis gebruiken voor de loting
Meeuwisse in ieder geval omdat hij die van vorige week rampzalig georganiseerd vond.quote:Op zondag 27 november 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom kiezen die mannen voor een qualifier met een veel sterker deelnemersveld?
quote:Nathan Aspinall
Richard Baillie
Jamie Bain
Mark Barilli
Michael Barnard
Barrie Bates
Jeff Batham
Ronnie Baxter
Michael Blake
Nigel Boeg
Andy Boulton
John Bowles
Darren Brown
Darron Brown
Keegan Brown
Matt Clark
Brett Claydon
Jonny Clayton
Richie Corner
Terry Creed
Scott Dale
Nigel Daniels
Matt Dennant
Nathan Derry
Eddie Dootson
Kevin Dowling
Matt Edgar
Ritchie Edhouse
David Evans
Ricky Evans
Steve Evans
Ted Evetts
Jay Foreman
Mark Forman
Colin Fowler
Mark Frost
Nick Fullwell
Kevin Garcia
Andrew Gilding
Johnny Haines
Andy Hamilton
Curtis Hammond
Ryan Harrington
Kelvin Hart
Sam Head
Fabian Herz
Nigel Heydon
Steve Hine
Billy Holmes
James Hubbard
Peter Hudson
Adam Hunt
Mark Hylton
Garath Illidge
Andy Jenkins
Prakash Jiwa
Darren Johnson
Sean Johnson
Wayne Jones
Stuart Kellett
Dave Ladley
Kevin Lane
Mark Lawrence
Ian Lever
Callum Loose
Jason Lovett
Jason Marriott
Darren Mawer
Stephen McNally
Yordi Meeuwisse
Ryan Meikle
Paul Milford
Lee Moffat
Arron Monk
Ian Moss
Coni Singh Nagi
Tony Newell
Wes Newton
Paul Nicholson
Robert Owen
Kevin Painter
Joey Palfreyman
Lee Palfreyman
David Pallett
Ryan Palmer
Kurt Parry
Michael Power
Simon Preston
Chris Quantock
James Richardson
Josh Richardson
Harry Robinson
Jamie Robinson
Roger Scrivens
Kirk Shepherd
Lee Shewan
Kevin Simm
Andy Smith
Dennis Smith
Ross Smith
Simon Stevenson
Gary Stone
Stuart Stubbs
Alan Tabern
Scott Taylor
Terry Temple
Martin Thomas
Jack Todd
Mick Todd
Martyn Turner
Dirk van Duijvenbode
Jim Walker
Mark Walsh
Alan Wilkinson
Ricky Williams
Jason Wilson
Ian Withers
Luke Woodhouse
Brian Woods
Jonathon Worsley
James Young
We krijgen Sun weerquote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen er misschien nog wat spelers uit bananenrepublieken.
Godverdomme ik post het net nog.quote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meeuwisse in ieder geval omdat hij die van vorige week rampzalig georganiseerd vond.
[..]
Zal wel triest zijn als je ook nog eens verloren hebt.quote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb ooit tegen hem gedart #leukefeitjes
Hoeveel daarvan mogen naar het WK?quote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wimderon, nieuw jaar nieuwe kansen voor Bates, Woods.
Niet voor Pecker?quote:Op zondag 27 november 2016 21:15 schreef wimderon het volgende:
JUICHEN voor Barrie Bates en Dennis Smith
Godver wat een gedrochtquote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peter Manley met zijn zoon op het podium.
Newton zit tegenwoordig zelfs al in de qualifiers?quote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wimderon, nieuw jaar nieuwe kansen voor Bates, Woods.
Toon is weer viesdun inmiddelsquote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peter Manley met zijn zoon op het podium.
Hoe hij gooitquote:
Op T19 mikken en dan de surround raken, dat was genotquote:
Net als in de XL-game, is meedoen belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel triest zijn als je ook nog eens verloren hebt.
te langquote:Op zondag 27 november 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Joe Murnan kan er echt geen kut van.quote:1 James Wilson England 35,500
2 Steve West England 33,500
3 Cristo Reyes Spain 31,750
4 Chris Dobey England 30,750
5 Robbie Green England 29,000
6 Jermaine Wattimena Netherlands 26,000
7 Josh Payne England 26,000
8 Ronny Huybrechts Belgium 22,750
9 Joe Murnan England 22,250
10 Darren Webster England 22,000
11 Devon Petersen South Africa 22,000
12 Johnny Clayton Wales 21,500
13 Christian Kist Netherlands 21,500
14 Rowby John Rodriguez Austria 21,500
15 Ricky Evans England 21,000
16 Andrew Gilding England 20,250
1 Jeffrey de Graaf Netherlands 18,250
2 Max Hopp Germany 17,500
3 Dimitri van den Bergh Belgium 15,250
4 Ron Meulenkamp Netherlands 14,250
nee hou opquote:Op zondag 27 november 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog die onwijs lange post dat Stijn uitlegt waarom darten geen sport is?
Er was een wesp. Nu niet meer.quote:
Ik alleen voor Barney. Hoop dat die rare Brabo er snel uit ligt.quote:Op zondag 27 november 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik juich tijdens het WK alleen voor Barney, Dobey en Jeffrey.
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op zondag 27 november 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog die onwijs lange post dat Stijn uitlegt waarom darten geen sport is?
Hij is niet raar, hij heeft down syndroom.quote:Op zondag 27 november 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik alleen voor Barney. Hoop dat die rare Brabo er snel uit ligt.
Schitterend.quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Dat betwijfel ik niet eens.quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is niet raar, hij heeft down syndroom.
Ik Pink een traantje wegquote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Mag naar het schijnt niet meedoen van Barry, al weet ik niet of dat echt zo is.quote:Op zondag 27 november 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Winstanley heeft er vast geen zin meer in.
wow heeft Stijn dit echt gepost?quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Topperquote:Op zondag 27 november 2016 21:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar toch is het voor altijd vastgelegd![]()
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op zondag 27 november 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag naar het schijnt niet meedoen van Barry, al weet ik niet of dat echt zo is.
Pestkop.quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Dat vind ik over the topquote:Op zondag 27 november 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Heeft hij op de deurmat van Barry lopen schijten?
Hij heeft een nogal onprofessioneel filmpje op zijn facebook geplaatst schijnt, en heeft daardoor onderuit de zak gekregen van Barry tijdens een spelersvergadering.quote:Op zondag 27 november 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Heeft hij op de deurmat van Barry lopen schijten?
SPT / PDC World Darts Championship #99 De wereld hoopt op Gerriequote:Op zondag 27 november 2016 21:21 schreef Coco98 het volgende:
Ik dacht dat dat een grap was.
109 topics vorig jaar, dat zal wel verbroken worden dit jaarquote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #99 De wereld hoopt op Gerrie
Hmm, zou zomaar kunnenquote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
109 topics vorig jaar, dat zal wel verbroken worden dit jaar
Dat redt Tagliano in zijn eentjequote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij jaagt op een mod-baantje volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, zou zomaar kunnen
Anderzijds is het mogelijk dat in een (eventueel) subforum er meer gespreid over topics gepost wordt
Dat is 2 jaar geleden.quote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
125quote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is al vergeven.quote:Op zondag 27 november 2016 21:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij jaagt op een mod-baantje volgens mij.
Ik jaag helemaal nergens op johquote:Op zondag 27 november 2016 21:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij jaagt op een mod-baantje volgens mij.
Neequote:Op zondag 27 november 2016 21:24 schreef franklop het volgende:
Ze wijzen Van Peer dus niet automatisch aan voor het WK, ondanks dat zijn opponent al zeker is?
Wedden van nietquote:
Wij weten wel beter he heywood?quote:
Stijn zegt 125. Ik geloof hem.quote:
quote:
Mijn succes, waarin weet ik nog nietquote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk succes support ik nu dan?
De aankomende dartshype.quote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk succes support ik nu dan?
15 meiquote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Darten en F1 zijn de levensader van SPT
Wielrennen ook wel redelijk tochquote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is gewoon fucking saai.quote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wielrennen ook wel redelijk toch
Alleen gaat dat nou eenmaal een stuk trager maar het duurt ook langer
Goeie TT.quote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Giro wel vaak >> Vuelta.quote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wielrennen ook wel redelijk toch
Alleen gaat dat nou eenmaal een stuk trager maar het duurt ook langer
Stijn, doe mij nog eens een betoogjequote:Op zondag 27 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is gewoon fucking saai.
Verdomdquote:
Giro is een heerlijke koers.quote:Op zondag 27 november 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel gek eigenlijk
Daar willen wimderon en ik niet meer aan herinnerd worden.quote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Lakeside 2006 in dat lijstje trouwens
eensquote:
Jelle Klaasen won Lakeside 2006 met die grafhoer met d'r tongpiercing?quote:Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar willen wimderon en ik niet meer aan herinnerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |