oh ja, M-kids, dat was jij, zo schattigquote:Op zondag 27 november 2016 22:10 schreef laxus13 het volgende:
Ach ik luisterde naar Ali B en M-Kids, dus het kan altijd slechter
Ik kende zowat elk nummer uit mijn kopquote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, M-kids, dat was jij, zo schattig
Ik heb iemand die mijn hele timeline nog steeds volgooit met K3 filmpjes en liedjes op FB. Ze is 27quote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, M-kids, dat was jij, zo schattig
Maar ooit op haar hoofd gevallen?quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb iemand die mijn hele timeline nog steeds volgooit met K3 filmpjes en liedjes op FB. Ze is 27
geen dankquote:Op zondag 27 november 2016 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn muzieksmaak is in de loop der jaren vooral veel breder geworden.
Dat zal er bij mij altijd in blijven zittenquote:
UB40quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd? Stond ineens niet meer in myAT
Mijn lijstje;
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Oja, Milli Vanilliquote:Op zondag 27 november 2016 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaren '80 schreef ik in vriendinnenboekjes bij 'Favoriete bands' BZN, Milli Vanilli en Queen.
ontvolgen die hapquote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb iemand die mijn hele timeline nog steeds volgooit met K3 filmpjes en liedjes op FB. Ze is 27
Ow dat is wel erg zeg.quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's maar goed ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
UB40![]()
Die kom ik niet op veel lijstjes tegen.
You Got It, jeugdsentiment, verdorie waarom ben ik die vergeten.quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd? Stond ineens niet meer in myAT
Mijn lijstje;
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Muziek uit de jaren 80quote:Op zondag 27 november 2016 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zal er bij mij altijd in blijven zitten. En dat terwijl ik van 1991 ben. Maar op een of andere manier vind ik muziek uit de jaren 80 echt fantastisch. Zorgt ook altijd voor een soort van verlangen naar een tijd die ik zelf niet heb meegemaakt.
Voor de nostalgie-factor heb ik ook maar op een aantal 1997-2002 hits gestemd. Tijd van TMF
Blame it on the rain staat nog op m'n iPod.quote:Op zondag 27 november 2016 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, Milli Vanilli
Vind ik nog steeds goede producties
Ik vind ze ook nog steeds leuk.quote:Op zondag 27 november 2016 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, Milli Vanilli
Vind ik nog steeds goede producties
daarom zijn er wat mij betreft ook maar twee opties met de keuzelijst: 1. Weg ermee 2. Elk jaar uitbreiden met elke plaat waarop gestemd is.quote:Op zondag 27 november 2016 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet per se een slechte invloed hoor. Een paar jaar geleden was de lijst echt nog iets teveel een combinatie van stoffig en nieuwe rommel. Dat ze nu de deur hebben geopend naar artiesten als Arctic Monkeys en Arcade Fire juich ik alleen maar toe.
Maar waarom zou je oudere nummers die tot 2 jaar geleden in de lijst stonden ook meteen uit de keuzelijst gooien? Ze lijken het verjongen nu juist heel erg te forceren, terwijl dat van mij wat vloeiender had gemogen. Het leuke is dat ze wel gewoon half Nederland aan de radio krijgen in dat ene weekje, dat vind ik echt mooi, misschien moeten ze daarvoor ook wel dat soort geforceerde dingen doen.
Oh, ik ben het met je eensquote:Op zondag 27 november 2016 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zal er bij mij altijd in blijven zitten. En dat terwijl ik van 1991 ben. Maar op een of andere manier vind ik muziek uit de jaren 80 echt fantastisch. Zorgt ook altijd voor een soort van verlangen naar een tijd die ik zelf niet heb meegemaakt.
Voor de nostalgie-factor heb ik ook maar op een aantal 1997-2002 hits gestemd. Tijd van TMF
Ik geloof dat de cd in de auto ligtquote:Op zondag 27 november 2016 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Blame it on the rain staat nog op m'n iPod.
Die komt in mijn tweede lijstquote:Op zondag 27 november 2016 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
You Got It, jeugdsentiment, verdorie waarom ben ik die vergeten.
Nee joh. UB40 (vooral oudere nummers) is geweldig. Nee ik ben geen Simple Minds-liefhebber. Maar wel Simply Red. Maar vooral R.E.M. en Radiohead.quote:Op zondag 27 november 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's maar goed ook.
Ik ben inmiddels echter wel Simple Minds-liefhebber geworden. Dat vind jij leuk, toch? (of haal ik je nu door de war met iemand?)
Lekker nummertje hé.quote:Op zondag 27 november 2016 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
You Got It, jeugdsentiment, verdorie waarom ben ik die vergeten.
Simply Red vind ik juist helemaal niksquote:Op zondag 27 november 2016 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. UB40 (vooral oudere nummers) is geweldig. Nee ik ben geen Simple Minds-liefhebber. Maar wel Simply Red. Maar vooral R.E.M. en Radiohead.
En van de nieuwere bands vind ik De Staat en Arcade Fire
en bedankt, nu zit dat gedrocht in mijn hoofd, en ik ga zo slapenquote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simply Red vind ik juist helemaal niks![]()
![]()
Echt gruwelijk. (oke sommige iets snellere liedjes gaan nog)
Al hebben de Simple Minds ook wel mindere liedjes.. Doedezemaar en peace zijn dit met mij eens
met mijn favo Beatlequote:
Wat mij betreft heeft elke artiest mindere liedjes. Het gaat mij dan ook altijd om de nummers die ik wel goed vind. En bij Simple Minds zijn die heel goed.quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Al hebben de Simple Minds ook wel mindere liedjes.. Doedezemaar en peace zijn dit met mij eens
Denk maar gewoon aan Someone Somewhere danquote:Op zondag 27 november 2016 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en bedankt, nu zit dat gedrocht in mijn hoofd, en ik ga zo slapen
quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Ow ja, ik weet dat peace het sws met je eens is. Maar live is Simply Red echt wel goed.quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Punt is dat ik Belfast Child walgelijker vind dan de gemiddelde notering van Borsato en hij staat nog zo hoog ookquote:Op zondag 27 november 2016 22:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft elke artiest mindere liedjes. Het gaat mij dan ook altijd om de nummers die ik wel goed vind. En bij Simple Minds zijn die heel goed.
Alleen jammer van die liedjes?quote:Op zondag 27 november 2016 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ik weet dat peace het sws met je eens is. Maar live is Simply Red echt wel goed.
Voordeel is dat ik die uit mij hoofd kan verbannen en de nummers van Borsato nietquote:Op zondag 27 november 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Punt is dat ik Belfast Child walgelijker vind dan de gemiddelde notering van Borsato en hij staat nog zo hoog ookIk moet er maar mee leven
Klopt. Heb ze in juli nog gezien op TW Classic. Stukken beter dan Lionel Richie in ieder geval. Al konden ze niet tippen aan The Boss.quote:Op zondag 27 november 2016 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ik weet dat peace het sws met je eens is. Maar live is Simply Red echt wel goed.
destijds vond ik BC best mooi; nu vind ik het een gedrocht. Laat dan Waterfront op die hoge plek staan.quote:Op zondag 27 november 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Punt is dat ik Belfast Child walgelijker vind dan de gemiddelde notering van Borsato en hij staat nog zo hoog ookIk moet er maar mee leven
Nee! Ze hebben echt leuke/goede liedjes. En ik heb er dit jaar niet eens op gestemd.quote:
Ik hoor altijd Belfast Child als ik De Bestemming hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik die uit mij hoofd kan verbannen en de nummers van Borsato niet
broertje, ik voel je pijnquote:Op zondag 27 november 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide prima nummers hoorquote:Op zondag 27 november 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor altijd Belfast Child als ik De Bestemming hoor.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Al vind ik zelf The Boss niets aan, tenminste zijn liedjes niet. Maar ik geloof wel dat hij live goed is.quote:Op zondag 27 november 2016 22:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt. Heb ze in juli nog gezien op TW Classic. Stukken beter dan Lionel Richie in ieder geval. Al konden ze niet tippen aan The Boss.
ik was dat nummer helemaal vergeten, totdat ik het net weer op jouw lijstje zag staan. Niets voor mij, dat soort muziekquote:Op zondag 27 november 2016 22:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Freed from desire nog veel stemmen gaat krijgen. Toch een van de meest gedraaide nummers afgelopen jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |