en die andere dan? Die valt toch nog wel te kneden?quote:Op zondag 27 november 2016 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn we druk mee bezig.... Maar ja pubers....![]()
![]()
Ooit komt het goed![]()
![]()
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".quote:Op zondag 27 november 2016 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en die andere dan? Die valt toch nog wel te kneden?
oepsquote:Op zondag 27 november 2016 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".![]()
Wij ook hoorquote:Op zondag 27 november 2016 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".![]()
![]()
quote:Dat weet hij dan wel. [quote]Op zondag 27 november 2016 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Lennon
Vernoemd naar zo'n gast die met Ringo in een bandje zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is wel heel veel mis gegaan...quote:Op zondag 27 november 2016 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was toen wel leuk. Die Tukker Terror Twan vindt het nu allemaal maar niets, is inmiddels puber en luistert vooral Nederlandstalige (hiphop) muziek en is druk met andere dingen.
Mwah, dat vind ik nu net het meest matige wat de jaren 80 geproduceerd hebbenquote:
Ach, ik vind het al lang goed dat hij muziek luistert en geïnteresseerd is. De (goede/betere) smaak door de opvoeding komt nog wel.quote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is wel heel veel mis gegaan...
quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga toch maar twee lijstjes insturen, dan heb ik het maar niet gesnaptMaar ik had beloofd op de top 3 hier te stemmen en anders gaat dat echt niet lukken.
Niet 1 slecht nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeugdsentiment, dat telt zwaar meequote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nu net het meest matige wat de jaren 80 geproduceerd hebben
dat gebeurt vaker met pubers, schijnt. De ene ondefinieerbare rap ofzo, weet ik het, de andere Nederlandstalig, met name Hazes en Borsato en oh ja, Dotan ookquote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is wel heel veel mis gegaan...
Oh ja die awkward berichtjes van luisteraars.quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dit jaar mijn zendtijd aan het einde van de uren kan verhogen ten opzichte van vorig jaar. Vorig jaar ben ik 3 keer te horen geweest door zo'n spraakberichtje te sturen via de app
Kachels van DRUquote:Op zondag 27 november 2016 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja die awkward berichtjes van luisteraars.![]()
De zorgverzekeraar-reclames.![]()
![]()
Zo veel zin in.
Precies. Toen ik een puber was, was mijn smaak ook niet bestquote:Op zondag 27 november 2016 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het al lang goed dat hij muziek luistert en geïnteresseerd is. De (goede/betere) smaak door de opvoeding komt nog wel.![]()
Gelukkig geen Borsato en Dotan. Hazes is wel hip geloof ik. Die hoor ik wel voorbij komen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gebeurt vaker met pubers, schijnt. De ene ondefinieerbare rap ofzo, weet ik het, de andere Nederlandstalig, met name Hazes en Borsato en oh ja, Dotan ook
Within Temptation, Nightwish en metalcore.quote:Op zondag 27 november 2016 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gebeurt vaker met pubers, schijnt. De ene ondefinieerbare rap ofzo, weet ik het, de andere Nederlandstalig, met name Hazes en Borsato en oh ja, Dotan ook
ik vind Modern Talking nog steeds geweldig, net als toenquote:Op zondag 27 november 2016 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Precies. Toen ik een tiener was, was mijn smaak ook niet best
Producten voor dieren, terwijl half Nederland ze op dat moment aan het opvreten zijn...quote:Op zondag 27 november 2016 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja die awkward berichtjes van luisteraars.![]()
De zorgverzekeraar-reclames.![]()
![]()
Zo veel zin in.
quote:Op zondag 27 november 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Within Temptation, Nightwish en metalcore.
het kwam nog best goed met je na die ellendequote:Op zondag 27 november 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Within Temptation, Nightwish en metalcore.
Ik luisterde ook Radiohead, The Cure en Muse on the side.quote:Op zondag 27 november 2016 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het kwam nog best goed met je na die ellende
quote:Op zondag 27 november 2016 22:04 schreef Chiappucci het volgende:
Hier ook mijn lijstje:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
quote:
Boybands en Britpop, die van mij was prima.quote:Op zondag 27 november 2016 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Precies. Toen ik een puber was, was mijn smaak ook niet best
Ik vind mijn muzieksmaak vanaf medio 2007 ook nog steeds prima. Daarvoor echter, brrrrr.quote:Op zondag 27 november 2016 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Boybands en Britpop, die van mij was prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |