quote:Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzondere vergelijking.
Ik zie het eerder zo. Als ik een klachtenformulier heb kan ik ook meerdere klachten invullen, dit doe ik dan in 2x. Het zijn dan meerdere verschillende klachten die allemaal evenveel aandacht behoeven, maar ik geef geen van de klachten een oneerlijk voordeel door hem 10 keer door de database te slingeren.
nee, volgens mij komt het doordat Radio 2 nogal slecht kan kiezen wat ze willen met de lijst.quote:Op zondag 27 november 2016 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door die grote instroom van 3FM dj's
Ja, dat was toen wel leuk. Die Tukker Terror Twan vindt het nu allemaal maar niets, is inmiddels puber en luistert vooral Nederlandstalige (hiphop) muziek en is druk met andere dingen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de aanwezigheid met ongezouten mening van Tukker Terror Twan natuurlijk...
Opvoeden dat joch!quote:Op zondag 27 november 2016 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was toen wel leuk. Die Tukker Terror Twan vindt het nu allemaal maar niets, is inmiddels puber en luistert vooral Nederlandstalige (hiphop) muziek en is druk met andere dingen.
en die andere dan? Die valt toch nog wel te kneden?quote:Op zondag 27 november 2016 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn we druk mee bezig.... Maar ja pubers....![]()
![]()
Ooit komt het goed![]()
![]()
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".quote:Op zondag 27 november 2016 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en die andere dan? Die valt toch nog wel te kneden?
oepsquote:Op zondag 27 november 2016 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".![]()
Wij ook hoorquote:Op zondag 27 november 2016 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die luistert gewoon mee, maar hij vindt veel nummers "saai".![]()
![]()
quote:Dat weet hij dan wel. [quote]Op zondag 27 november 2016 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Lennon
Vernoemd naar zo'n gast die met Ringo in een bandje zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is wel heel veel mis gegaan...quote:Op zondag 27 november 2016 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was toen wel leuk. Die Tukker Terror Twan vindt het nu allemaal maar niets, is inmiddels puber en luistert vooral Nederlandstalige (hiphop) muziek en is druk met andere dingen.
Mwah, dat vind ik nu net het meest matige wat de jaren 80 geproduceerd hebbenquote:
Ach, ik vind het al lang goed dat hij muziek luistert en geïnteresseerd is. De (goede/betere) smaak door de opvoeding komt nog wel.quote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is wel heel veel mis gegaan...
quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga toch maar twee lijstjes insturen, dan heb ik het maar niet gesnaptMaar ik had beloofd op de top 3 hier te stemmen en anders gaat dat echt niet lukken.
Niet 1 slecht nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeugdsentiment, dat telt zwaar meequote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nu net het meest matige wat de jaren 80 geproduceerd hebben
dat gebeurt vaker met pubers, schijnt. De ene ondefinieerbare rap ofzo, weet ik het, de andere Nederlandstalig, met name Hazes en Borsato en oh ja, Dotan ookquote:Op zondag 27 november 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is wel heel veel mis gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |