Ik heb jou ook wel eens zien langskomen op het forum en weet dan ook jij zo'n baard wel kan waarderen. Maar ik vind het niksquote:
jij bent jaloersquote:Op zondag 27 november 2016 17:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens zien langskomen op het forum en weet dan ook jij zo'n baard wel kan waarderen. Maar ik vind het niks
Terechtquote:Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, zo'n baard vind ik echt niet mooi
Was de eind post,quote:
Ieder z'n smaakquote:Op zondag 27 november 2016 17:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens zien langskomen op het forum en weet dan ook jij zo'n baard wel kan waarderen. Maar ik vind het niks
Zonde.quote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had daar nog twee passen meer kunnen zetten.
Hoezo Beverwijk?quote:Op zondag 27 november 2016 17:29 schreef Jihawti het volgende:
Ik heb net maar een afspraak gemaakt in Beverwijk gezien de brandwonden op mijn netvlies door het vertoonde "spel". Alsof ik zit te kijken naar een flipperkast met schoffels erin gemonteerd.
Daar zit toch een brandwondencentrum?quote:
Montagnemaison. Casa de montaña.quote:
ff googlen leert me dat het klopt.quote:Op zondag 27 november 2016 17:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Daar zit toch een brandwondencentrum?
Toornstra naar links. Mountainhouse rechts. Forestmountain er inderdaad ook in.quote:Op zondag 27 november 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Forestmountain en Mountainhouse?
Forestmountainhouse aan de linkerkant.
quote:Op zondag 27 november 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben Hannibal nodig om daar doorheen te komenquote:Op zondag 27 november 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Oh dat was ook een associatie geweest ja. Of Carlo Picornie. Maar let's not go there... Het vertoonde spel is op zich al slecht genoeg om er allerhande godvergeten drama's bij te halen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ff googlen leert me dat het klopt.
Ik dacht ff aan de 'zwarte markt' daar.
Ik denk dat Nelom en Elia elkaar op een negatieve manier versterken. Elia durft niks qua loopacties met die slaapkop achter hem, en Nelom kan dus niet diep gaan, het enige waar dat blinde paard goed voor is.quote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik erger me zo kapot aan Nelom & Elia
Verder echt een slechte wedstrijd, Feyenoord praktisch niets gecreëerd.
Slag bij Beverwijk, 1997quote:Op zondag 27 november 2016 17:36 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh dat was ook een associatie geweest ja. Of Carlo Picornie. Maar let's not go there... Het vertoonde spel is op zich al slecht genoeg om er allerhande godvergeten drama's bij te halen.
De wedstrijd begon leuk idd. Ben benieuwd of t nog wat wordt.quote:Op zondag 27 november 2016 17:36 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh dat was ook een associatie geweest ja. Of Carlo Picornie. Maar let's not go there... Het vertoonde spel is op zich al slecht genoeg om er allerhande godvergeten drama's bij te halen.
Weet niemand.quote:Op zondag 27 november 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Nelom eigenlijk Woudenberg weer voorbij?
Nelom heeft met zijn vuist op tafel geslagen en nu is Gio bang voor hemquote:Op zondag 27 november 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Nelom eigenlijk Woudenberg weer voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |