abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 november 2016 @ 14:57:15 #1
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166931702
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


Game on! *O*
..
  zondag 27 november 2016 @ 15:09:35 #2
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166932116
het is echt een typische zondag hier.. gewoon echt hoe je graag je gezin voor je ziet. *O*

kinderen die buiten spelen, of op de wii/nes classic zitten.
Ik zit op de bank met de laptop en slapende F. O+ O+ en doe alsof ik niet moet stofzuigen :')

Mies_poes was hier ook net even *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Budabuddumbam op 27-11-2016 15:19:00 (foto ) ]
pi_166932695
Ik poep ook alleen hoor :{w
Peuter die staat voor de deur en dan doen wel een klop spelletje op de deur *klop klop klop wie is daar* en dan moet ik raden wie hij na doet. Of hij schuift papiertjes onder de deur door :D

Chanty wat een mooi meisje O+

Mijn baby weigert de fles ;( Denk dat hij nu zn 300cc op heeft vandaag (na veel geworstel). Hij drinkt nooit echt veel maar de laatste 3 dagen is het wel heel erg. En hij krijgt hierna ip nog maar 1 fles van 150/5. (Ga er wel 2 aanbieden maar weet nu al dat hij die laatste dan niet wil)
Zou het heel erg zijn als ik al met groentehapjes begin? Over 1.5 week wordt hij 4 maanden.
Ik weet wel dat hij dan nog niet veel binnen krijgt maar alle beetjes zijn nu welkom.
Of misschien nog andere tips om je baby aan t drinken te krijgen?
pi_166932870
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:28 schreef ikke_84 het volgende:
Ik poep ook alleen hoor :{w
Dus die staat voor de deur en dan doen wel een klop spelletje op de deur *klop klop klop wie is daar* en dan moet ik raden wie hij na doet. Of hij schuift papiertjes onder de deur door :D

Chanty wat een mooi meisje O+

Mijn baby weigert de fles ;( Denk dat hij nu zn 300cc op heeft vandaag (na veel geworstel). Hij drinkt nooit echt veel maar de laatste 3 dagen is het wel heel erg. En hij krijgt hierna ip nog maar 1 fles van 150/5. (Ga er wel 2 aanbieden maar weet nu al dat hij die laatste dan niet wil)
Zou het heel erg zijn als ik al met groentehapjes begin? Over 1.5 week wordt hij 4 maanden.
Ik weet wel dat hij dan nog niet veel binnen krijgt maar alle beetjes zijn nu welkom.
Of misschien nog andere tips om je baby aan t drinken te krijgen?
Voor de 4 maanden is i.v.m. de ontwikkeling van de darmen écht niet aan te raden. De darm is dan nog niet klaar voor iets anders dan melk. Voor de zes maanden zelfs nog voorzichtig zijn (en de eerste tijd is het echt alleen proeven, krijgen ze nog niks aan voedingsstoffen van binnen)

Heeft hij geen oorpijn, hoofdpijn of keelpijn waardoor hij de fles weigert? Beginnende oorontsteking misschien? Fles weigeren is (als hij normaal goed drinkt) een signaal dat er iets aan de hand is. Dat los je imho niet op door de fles te vervangen door iets anders, maar door te onderzoeken wat de oorzaak is van het weigeren :) Misschien even langs de ha/hap? Succes :*
  zondag 27 november 2016 @ 15:35:40 #5
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166932949
Er zit veel meer in melk dan in hapjes. Ik vind het met 6 maanden pas tijd.
4 maanden is een keuze die veel andere goed vinden. ervoor vind ik persoonlijk not done.
Het is een enorme aanslag op de darmen.

fles weigeren heeft een reden, ik zou eerst medische dingen uitsluiten.
tandjes, buikgriep, diaree, oorpijn etc
pi_166933413
Ik wilde ook pas later dan 4 maanden met hapjes beginnen maar wil gewoon dat hij voldoende vocht binnen krijgt. Gaat me niet eens om die hapjes maar ik word zo onzeker van zijn lage intake.
Hij drinkt altijd al slecht/weinig maar nu is t echt drama. 300cc is voor een baby van 7.5kg toch niks? Hij is verder heel tevreden en vrolijk. Volgens mij ben ik de enige die er last van heeft dat hij zo weinig drinkt ;(
Bij het cb weten ze het en daar krijg ik geen zinnig advies, die zeggen alleen dat hij meer moet hebben
pi_166933462
Hier een gelukkig buurmeisje die met 4 maand de eerste hapjes heeft binnen gekregen. En ze is er erg gelukkig mee. Dus het zou wel voor iedereen anders zijn. :) CB vond het ook prima.
:)
pi_166933597
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:50 schreef ikke_84 het volgende:
Ik wilde ook pas later dan 4 maanden met hapjes beginnen maar wil gewoon dat hij voldoende vocht binnen krijgt. Gaat me niet eens om die hapjes maar ik word zo onzeker van zijn lage intake.
Hij drinkt altijd al slecht/weinig maar nu is t echt drama. 300cc is voor een baby van 7.5kg toch niks? Hij is verder heel tevreden en vrolijk. Volgens mij ben ik de enige die er last van heeft dat hij zo weinig drinkt ;(
Bij het cb weten ze het en daar krijg ik geen zinnig advies, die zeggen alleen dat hij meer moet hebben
Heel begrijpelijk, maar met die hapjes krijg je dat vocht / de voedingsstoffen er helaas ook niet in. Heeft hij goede plasluiers? Hoe is zijn ontlasting?Heb je zijn temperatuur al opgenomen? Het is ook heel rot als je je zo onzeker voelt. Je kunt altijd naar de HAP als je je op 't CB niet gehoord voelt.
pi_166933608
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:52 schreef Soof-87 het volgende:
Hier een gelukkig buurmeisje die met 4 maand de eerste hapjes heeft binnen gekregen. En ze is er erg gelukkig mee. Dus het zou wel voor iedereen anders zijn. :) CB vond het ook prima.
Ze vroeg naar vóór de 4 maanden.
pi_166933625
Ik heb Mats ook met 4 maanden groentehap gegeven en hij heeft er nooit last van gehad.
Nu wilde ik wachten tot Stijn wat ouder was. Maar als hij zo slecht blijft drinken ga ik toch eerder beginnen. Over 1.5 pas hoor ;)

Bah wat kan je onzeker worden als er iets niet "goed" gaat. Dat veranderd niet bij een 2e }:|

Hij heeft geen koorts en poep luiers zijn zoals altijd. Hij poept elke dag 1x niet te dik en niet te dun. Plasluiers worden wel minder, passend bij zijn intake.
  zondag 27 november 2016 @ 15:58:37 #11
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166933679
Ik zou dan eerder een slokje ors bij gaan geven. ipv fruit als uitdroging je zorgen zijn.
En medische dingen na laten checken, wanneer poepte hij voor t laatst en hoe was het? week het af? diarree komt bijvoorbeeld ook veel voor bij verstopping.

bel de hap anders voor tips? of checkup.
pi_166933873
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:56 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ze vroeg naar vóór de 4 maanden.
Buda had het over 4 maanden.
:)
pi_166933900
Bedankt voor de tips ^O^
Morgen bel ik de ha wel even om te overleggen.
Gekke is dat ik vandeweek bij de osteopaat was met Stijn en de dag erna dronk hij alle flessen leeg. Alleen nu dus niet meer. Gek kind
pi_166933935
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:52 schreef Soof-87 het volgende:
Hier een gelukkig buurmeisje die met 4 maand de eerste hapjes heeft binnen gekregen. En ze is er erg gelukkig mee. Dus het zou wel voor iedereen anders zijn. :) CB vond het ook prima.
Mijn opa rookte als een ketter en is toch 85 geworden :)
  zondag 27 november 2016 @ 16:07:53 #15
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166933974
quote:
15s.gif Op zondag 27 november 2016 16:04 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Buda had het over 4 maanden.
En ik zei toch heel duidelijk

quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2016 15:35 schreef Budabuddumbam het volgende:
4 maanden is een keuze die veel andere goed vinden. ervoor vind ik persoonlijk not done
pi_166933997
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2016 16:06 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Mijn opa rookte als een ketter en is toch 85 geworden :)
Hoop niet dat je de eerste hapjes met vier maanden vergelijkt met roken :P
:)
pi_166934018
quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2016 16:07 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

En ik zei toch heel duidelijk

[..]

Ja en ik had het over 4 maand, mooi hè? :D
:)
  zondag 27 november 2016 @ 16:09:47 #18
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166934019
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:05 schreef ikke_84 het volgende:
Bedankt voor de tips ^O^
Morgen bel ik de ha wel even om te overleggen.
Gekke is dat ik vandeweek bij de osteopaat was met Stijn en de dag erna dronk hij alle flessen leeg. Alleen nu dus niet meer. Gek kind
Nog een keer langs gaan? Hier ook een knd dat met 3 maanden weigerde te drinken. na 2 bezoekjes osteopaat was het over en de nekblokkade weg.

misschien andere drinkhouding? plat op bed? in de maxicosi? ipv op schoot
  zondag 27 november 2016 @ 16:10:36 #19
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166934048
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:09 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja en ik had het over 4 maand, mooi hè? :D
waarom dan je aanvulling? ik zei toch dat 4 maanden ook een optie is.
pi_166934069
quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

waarom dan je aanvulling? ik zei toch dat 4 maanden ook een optie is.
M'n aanvulling? :') Ik post gewoon een ervaring.
:)
pi_166934287
Geen nieuwe rel dames anders voel ik me daar ook nog eens schuldig over :7

Voor 4 maanden gewoon niet aan bijvoeding beginnen :Y
Ik ben gewoon een beetje wanhopig.
De osteopaat zei dat er geen blokkades meer waren buda.
Maar misschien wel een goed idee om toch weer te gaan je weet niet wat er nu weer zit.
pi_166934357
Nee joh. :+
:)
pi_166934477
Ik zou het ook niet weten Ikke. Denk je dat een andere fles misschien zou helpen? Met zijn gewicht en groei lijkt mij in ieder geval niets mis, beertje :D

In mijn CB boekje stond dat ik ook vanaf 4 maanden hapjes kreeg, en een papfles. Maar in mijn boekje staat echt weinig :') Lot van de derde zullen we maar zeggen :P Als het CB weer een beetje gaat zeuren over M haar groei zal ik ze mijn curve wel laten zien, M weegt nu wat ik woog met 8 maanden ofzo :D Wel leuk om te zien, zo'n boekje van vroeger.
Zelf ben ik van plan om rond de 6 maanden te beginnen.

De slaapjes overdag van M gaan steeds beter heb ik het idee. Nog wel kort, maar tegenwoordig naast mij ipv op mij. Ze heeft wel een speentje nodig om in slaap te vallen.
  zondag 27 november 2016 @ 16:44:59 #24
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166934871
njah ik
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:11 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

M'n aanvulling? :') Ik post gewoon een ervaring.
de ervaring van je buurvrouw :D ja ik vond het vooral overkomen als een verdediging van de 4 maanden terwijl dat niet nodig was en ik aangaf dat het een keuze is die je natuurlijk kan maken.

Maar goed fijn dat je buurvrouw er tevreden over was dan *O* mijn fout
pi_166935099
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
njah ik

[..]

de ervaring van je buurvrouw :D ja ik vond het vooral overkomen als een verdediging van de 4 maanden terwijl dat niet nodig was en ik aangaf dat het een keuze is die je natuurlijk kan maken.

Maar goed fijn dat je buurvrouw er tevreden over was dan *O* mijn fout
Ook al was het de ervaring van de zus van de vriend van de neef van de Koning z'n broer... Maar mooi! :)
:)
pi_166935162
Miez dat maakt het ook zo dubbel. Hij groeit echt zo hard dus lijkt me dat hij heft goed doet. Maar ik vind dat hij zo weinig drinkt en ben bang dat hij uitdroogt. Maar goed als je bv geeft zie je ook niet hoeveel ze drinken dus misschien stel ik me gewoon aan. Ik word er alleen zo onzeker van

Fijn dat de slaapjes beter gaan ^O^ niks mis met een speen toch? Fijn als ze ermee in slaap kan vallen
pi_166935459
bv zelf is ook een goed ORS. En van groente kom je echt niet aan. Als ie verder tevreden en vrolijk is lijkt me er niks aan de hand.
pi_166935893
Ik zou ook niets anders doen dan je al doet, Ikke. Zolang hij goed aankomt en vrolijk is lijkt me er niets aan de hand.
  zondag 27 november 2016 @ 17:53:10 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166936566
Misschien wil hij een sigaret? :P
KuikenGuppy
pi_166936806
quote:
12s.gif Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Burdie het volgende:
Misschien wil hij een sigaret? :P
Dit zou natuurlijk wel kunnen.
pi_166937103
Mag dat voor de 4 maanden wel dan?
Misschien dan ook maar een beetje bessenjenever door de melk gieten dan lust hij het misschien wel :+
pi_166939381
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef ikke_84 het volgende:
Mag dat voor de 4 maanden wel dan?
Misschien dan ook maar een beetje bessenjenever door de melk gieten dan lust hij het misschien wel :+
Wij gaan hier voor de passoa of malibu, beetje exotisch is blijkbaar wel haar ding :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166939670
quote:
6s.gif Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wij gaan hier voor de passoa of malibu, beetje exotisch is blijkbaar wel haar ding :+
Slapen baby's daar een beetje goed op? :+
pi_166940131
Klein borreltje rond een uur of 8 en lekker doorslapen O+

Zonder gekheid, snap dat je je zorgen maakt, Ikke. Goed letten op alertheid/vrolijkheid en plasluiers. En bij grote zorgen de HAP bellen, daar zijn ze voor.

S. keek net de frietjes uit mijn mond (had zijn hapje al op), maar was gelukkig nog tevreden met rijstwafeltjes. Hoe lang zou hij dat nog pikken? :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166940478
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Miezziej het volgende:
Slapen baby's daar een beetje goed op? :+
Hele nachten! Zijn overdag dan ook echt heerlijk rustig.

Sprak zij al rondjes lopend om de eettafel met uk in doek :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166940532
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:19 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Meldt! *) 8 oktober is onze kleine mopperkont geboren!
Jij stond niet in het zwangerschap en geboorte topic :o

Oscar *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166942251
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jij stond niet in het zwangerschap en geboorte topic :o

Oscar *O*
Ik niet maar mijn vriendin wel (Little_Acorn), die heeft 'm op de wereld gezet O+
pi_166943541
pi_166946009
Bessenjenever en een peuk *O* In 1 uur tijd 2 flessen leeg. vandaag dus 600cc op *O*
(Grapje van dat eerste hoor ;) ) Ik kan iig zonder zorgen slapen.
Sorry voor mijn geklaag

Xanteh :D
mijn oudste poepte de eerste 3 maanden alleen als de luier af was en ik zijn benen omhoog hield :')
Gekke kinderen heb ik nu ik erover na denken :+

Lesage wat flauw zeg dat hij geen friet mag. Me-to-we zegt toch dat de baby zich aan de ouders moet aanpassen? dat geldt dus ook met het eten. Onze baby's aan de drank jou baby aan de junkfood
pi_166946987
Hoera voor genoeg drinken! *O*
Oh sorry, ik moet dus echt nog even inkomen in dat gebeuren. Dus friet mag gewoon? Uit handigheid? En hoe zit het met cola, paprikachips en pizza? Mijn leven met een kind gaat dus echt zoveel makkelijker worden :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 27 november 2016 @ 23:24:14 #41
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166947374
Ik ken mensen die hun zoontje van 10mnd een happy meal geven :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 27 november 2016 @ 23:28:57 #42
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166947464
Och als ze verder gezond eten vind ik die paar frietjes en kipnuggets ofzo echt niet boeiend eigenlijk
pi_166948589
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef ikke_84 het volgende:
Bessenjenever en een peuk *O* In 1 uur tijd 2 flessen leeg. vandaag dus 600cc op *O*
(Grapje van dat eerste hoor ;) ) Ik kan iig zonder zorgen slapen.

Onze baby's aan de drank jou baby aan de junkfood
Hoera voor twee flessen!

Gheghe, ik kon voor de zwangerschap best een wijntje of wat hebben maar na het proosten op dochterlief vorige week met een klein glaasje cava lag ik serieus onder tafel! :D (8> lag dubbel van het lachen.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166948862
Ja joh waarom moeilijk doen gewoon geven wat ze willen kan best. Worden ze makkelijk van ;)

Maar even serieus hè
Friet en kipnuggets zou ik mijn kind niet geven :D maar goed dat iedereen zo verschillend is ♡
En misschien ben ik bij de 2e wel makkelijker daarin als hij dadelijk wat ouder is. Maar dat moet nog blijken.
Mats vond junkfood trouwens helemaal niet lekker. Dat eet hij pas sinds een half jaartje ofzo

Nectarientje :D herkenbaar haha
Fijn dat je man er zo om kon lachen }:| :D
pi_166949665
Pizza = life dus vooral doen zou ik zeggen 8-)

Ik heb het wel makkelijk hoor, ik drink nooit alcohol dus ik mis het ook niet :P
pi_166949885
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:27 schreef Miezziej het volgende:
Pizza = life dus vooral doen zou ik zeggen 8-)

Ik heb het wel makkelijk hoor, ik drink nooit alcohol dus ik mis het ook niet :P
Ik heb tijdens de zwangerschap wel regelmatig een wijntje gemist hoor. Had me ook echt voorgenomen om in het ziekenhuis al een glas mooie wijn te drinken maar dat moment moet nog komen. Tegen de tijd dat lief en ik even op de bank zitten en ik dat wijntje zou kunnen pakken, ben ik veel te moe/krijgt uk honger. Er komt geen schimmel in de fles dus het komt wel weer :)

Prutnacht hier, er zat haar iets dwars maar wat? Ik verwacht nu ieder moment net als in een tekenfilm met eettafel en al in ons uitgesleten rondje door de vloer te zakken :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166953339
Nectarientje wat balen van je slechte nacht. Ben je er al achter wat er aan de hand was?
En is de vloer inmiddels al verzakte? :7
Hoe oud is jou kindje eigenlijk?
  maandag 28 november 2016 @ 12:54:21 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166953409
Wijn heb ik ook nog niet gehad, wel een paar bokbiertjes :9.

Zijn jullie babies ook zo enorm zacht? Ik ben hele dagen bezig met het aaien van Guppy, echt zooooooo super zacht is hij, vooral op zijn hoofdje O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_166953478
Ze had vanmorgen een hele volle luier dus ik vermoed dat ze daarop aan het broeden is geweest? Geen idee.. Daarna wel gelukzalig in de doek bij lief in slaap gesukkeld. Uk is vandaag zeven weken! Vloer ligt gelukkig nog, zo leuk is de onderbuurman nu ook weer niet :7
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166953494
Jaaa M. was hier ook zo super zacht O+ vooral haar wangetjes O+ nu zijn ze vooral droog.

Was van plan vrijdag bier te gaan drinken met vriend in de stad (M. was logeren). Na 1 wijntje bij het eten stond mijn wereld al op z'n kop en vielen onze ogen dicht van vermoeidheid dus maar naar huis gegaan :') het leven van een ouder...

[ Bericht 38% gewijzigd door Mies_poes op 28-11-2016 13:33:31 (Huisarts al gebeld ) ]
pi_166953495
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:54 schreef Burdie het volgende:
Wijn heb ik ook nog niet gehad, wel een paar bokbiertjes :9.

Zijn jullie babies ook zo enorm zacht? Ik ben hele dagen bezig met het aaien van Guppy, echt zooooooo super zacht is hij, vooral op zijn hoofdje O+ O+ O+.
Ik vind die vetjes bovenaan haar rug zo fijn zacht O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166954322
De boven benen O+ of de billetjes O+ die zijn ook zo super zacht
Eigenlijk is alles wel heerlijk zacht en aaibaar

Mies hopelijk niks ernstigs?
pi_166954370
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef nectarientje het volgende:
Ze had vanmorgen een hele volle luier dus ik vermoed dat ze daarop aan het broeden is geweest? Geen idee.. Daarna wel gelukzalig in de doek bij lief in slaap gesukkeld. Uk is vandaag zeven weken! Vloer ligt gelukkig nog, zo leuk is de onderbuurman nu ook weer niet :7
Gelukkig slaapt ze nu lekker.
Niet kunnen poepen kan ook knap vervelend zijn. Hopelijk was dat het en is ze er nu vanaf.

En anders toch maar die peuk proberen de volgende keer. 1 hijs en gegarandeerd dat t poepen lukt :P ;)
pi_166954904
Wij roken beiden niet en om nu al een pak peuken te halen voor dr :P
Mies, ik herken het niet. Goed om even te laten kijken
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166955533
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:54 schreef Burdie het volgende:

Zijn jullie babies ook zo enorm zacht? Ik ben hele dagen bezig met het aaien van Guppy, echt zooooooo super zacht is hij, vooral op zijn hoofdje O+ O+ O+.
:Y
Rimpelhuidje op z'n rug, zachte haartjes, handjes, wangetjes.. O+ O+ O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 28 november 2016 @ 15:27:58 #56
269689 crew  Viv
pi_166956049
De wangetjes waren hier super zacht, maar toen kreeg ze baby acne op haar hele gezicht. :')
pi_166956205
Zijn buikje O+ altijd als ik de luier verschoon moet ik even aaien.

Fokwet: twee slaapjes (van de drie) vandaag in zijn eigen bed *O*
  maandag 28 november 2016 @ 16:39:11 #58
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166957213
gewoon om even van me af te schrijven.
Ik ga over drie weken weer werken. Dus ben ik begonnen met borstvoeding afbouwen.
Wat is dat vreselijk moeilijk, deze eerste keer zat ik bijna met tranen in mijn ogen dat flesje te geven.

Terwijl ik rationeel het eigenlijk stiekem best een relaxed idee vind, dat ik nu overdag geen borstvoeding meer hoef te geven.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_166957322
M had eerst ook een heel zacht gezichtje, maar haar wangetjes voelen nu vaak wat droog aan. Ik ga haar straks ophalen van mijn schoonmoeder, voor het eerst met de trein :o

Lijkt mij ook een lastig moment, dat afbouwen. Kan/wil je niet kolven op werk?
  maandag 28 november 2016 @ 17:43:12 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166958304
Ikke, je vroeg vandeweek naar Max' stats. Vandaag was hij bij het CB en hij is 65 cm (!) en 6500 gram. Naast me ligt een tevreden ventje, 12 weken alweer!

Kijk nou! -->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eigenlijk een mooie mijlpaal en grijp 'm aan om hier afscheid te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een aantal van jullie heb ik een fijn app-contact en verder spiek ik hier graag om de ontwikkeling van jullie kleintjes te volgen! Verder is het: life goes on. We redden ons wel :)
  maandag 28 november 2016 @ 17:43:19 #61
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166958309
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:45 schreef Miezziej het volgende:
M had eerst ook een heel zacht gezichtje, maar haar wangetjes voelen nu vaak wat droog aan. Ik ga haar straks ophalen van mijn schoonmoeder, voor het eerst met de trein :o

Lijkt mij ook een lastig moment, dat afbouwen. Kan/wil je niet kolven op werk?
Dat kolven lijkt mij teveel gedoe. Ik weet dat het kan, maar zoveel heb ik er dan ook niet voor over. Ik weet dan moet ik ook niet zeuren ;).

Ik ben trouwens ook met trein geweest. Ging prima, ik werd er alleen zelf moe van ;).
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_166958758
Nee Q niet jij ook met je schattige ventje ;(
  maandag 28 november 2016 @ 18:03:52 #63
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_166958838
Quoi ;( wat Jammer! Ik snap het ergens wel, een van de redenen dat ik ook amper nog post. Maar ik probeer later wel weer aan te haken.
Zonde dat je gaat., jammer om Max niet meer te kunnen volgen, het is wel echt een knapperd zeg O+
pi_166958849
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Quoi het volgende:
Ikke, je vroeg vandeweek naar Max' stats. Vandaag was hij bij het CB en hij is 65 cm (!) en 6500 gram. Naast me ligt een tevreden ventje, 12 weken alweer!

Kijk nou! -->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eigenlijk een mooie mijlpaal en grijp 'm aan om hier afscheid te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een aantal van jullie heb ik een fijn app-contact en verder spiek ik hier graag om de ontwikkeling van jullie kleintjes te volgen! Verder is het: life goes on. We redden ons wel :)
-O- jammer! Veel geluk met je heerlijke kereltje. O+
S. 2014
J. 2016
pi_166958924
ok doei
  maandag 28 november 2016 @ 18:26:55 #66
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166959285
Kom je niet meer meerellen O+? Geniet van je knappe vent ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166959367
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Angst het volgende:

[..]

Dat kolven lijkt mij teveel gedoe. Ik weet dat het kan, maar zoveel heb ik er dan ook niet voor over. Ik weet dan moet ik ook niet zeuren ;).

Ik ben trouwens ook met trein geweest. Ging prima, ik werd er alleen zelf moe van ;).
Het is ook gedoe, ik vind kolven best lastig op werk soms dus ik snap je keuze. Dubbel blijft het toch wel. Succes :*

Ik heb je nummer nog van Ediken destijds Quoi, maar ik ben autist dus durf niet te praten hoor :+ haha. Hoop dat je af en toe nog wel eens komt spieken hier. Leuke foto van Max O+
pi_166959407
Wait, whut? Nou ja, doei dan maar? :? :W
Een beetje tegenspraak kunnen we toch wel tegen? We hebben allemaal kinderen op de wereld gezet linksom of rechtsom, kop op! Wij laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan?!

Mijn beeb heeft krampjes, en ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik huil de halve dag mee, wrijf en klop op zijn buikje, eet niets spicy, fiets met zijn beentjes, we langlaufen ook met zijn beentjes, en toch schreeuwt hij het zo nu en dan uit. Help! Ben dit niet gewend. O had er nooit last van nml.
pi_166959452
ReuzeMax O+ En All Blacks O+

Even dikke stress hier. Ik moet begin volgend jaar weer gaan werken en we hebben in juli (!!) een fijne gastouder hier in de buurt geregeld. Stuurt ze nu net een mail dat ze uk niet kan opvangen :? |:( Morgen maar even bellen met het bureau hoe-wie-wat maar we zijn geen happy campers nu!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166959453
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Wait, whut? Nou ja, doei dan maar.
Een beetje tegenspraak kunnen we toch wel tegen? We hebben allemaal kinderen op de wereld gezet linksom of rechtsom, kop op! Wij laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan?!

Mijn beeb heeft krampjes, en ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik huil de halve dag mee, wrijf en klop op zijn buikje, eet niets spicy, fiets met zijn beentjes, we langlaufen ook met zijn beentjes, en toch schreeuwt hij het zo nu en dan uit. Help! Ben dit niet gewend. O had er nooit last van nml.
Heb je al een kruik geprobeerd? Gewoon zo'n waterzak. Niet te vol, anders wordt ie te zwaar en is hij niet meer flexibel. Hielp bij Stip altijd wel even. Of de doek? Is reflux uitgesloten nu dan?
pi_166959507
Dat klinkt naar Room. Ik heb helaas geen tips. Sterkte :*

Ben je ook mooi klaar mee nectarientje -O- Lijkt me dat het bureau met een oplossing moet komen toch?
Ik heb uiteindelijk ook opvang binnen 3 weken geregeld, komt goed!
pi_166959515
Quoi wat jammer! Omdat ze zo weinig schelen en we bijna tegelijk uitgerekend waren vind ik het juist leuk altijd om van jou wat te lezen. Ik snap je, zo veel post ik daarom hier ook niet, maar toch.
pi_166959525
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:33 schreef Dot. het volgende:

[..]

Heb je al een kruik geprobeerd? Gewoon zo'n waterzak. Niet te vol, anders wordt ie te zwaar en is hij niet meer flexibel. Hielp bij Stip altijd wel even. Of de doek? Is reflux uitgesloten nu dan?
Doek doen we ook idd. Reflux (nog) niet uitegsloten, gaan van de week bij het cb langs. Tot die tijd gewoong oed omhoog houden enzo. Kruik ga ik morgen kopen en dan proberen, dank voor de tip! Al is het maar om hem warm te houden. Hij heeft het prima onder zijn wollen dekentjes, maar zij heeft altijd ijsklompjes als handen en voeten :D
pi_166959565
Room beetje tegendruk geven op buikje en speen geven?
Of baby tillen en met buik op je arm laten rusten?

Emmy rolt :D van buik naar rug
pi_166959594
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Wait, whut? Nou ja, doei dan maar? :? :W
Een beetje tegenspraak kunnen we toch wel tegen? We hebben allemaal kinderen op de wereld gezet linksom of rechtsom, kop op! Wij laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan?!

Mijn beeb heeft krampjes, en ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik huil de halve dag mee, wrijf en klop op zijn buikje, eet niets spicy, fiets met zijn beentjes, we langlaufen ook met zijn beentjes, en toch schreeuwt hij het zo nu en dan uit. Help! Ben dit niet gewend. O had er nooit last van nml.
Sneu he! Bijna op het hoogtepunt als het goed is, maar dat maakt het niet minder rot. Een badje nog een idee? Ik vouw James nog wel eens in een foetushouding en dan maar wiebelen, dat helpt ook nog wel eens.
Sterkte.
S. 2014
J. 2016
pi_166959620
Rollende baby's :D Mijne weigert nog.

Valt het op dat ik wacht op de trein :7 Status is nu slapen in de draagzak. Schrok van langsrijdende intercity. So far so good dus :+
pi_166959759
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:36 schreef Miezziej het volgende:

Ben je ook mooi klaar mee nectarientje -O- Lijkt me dat het bureau met een oplossing moet komen toch?
Ik heb uiteindelijk ook opvang binnen 3 weken geregeld, komt goed!
Het komt ook wel goed maar we waren net zo blij met haar. Actieve tante, in de buurt, spreekt fatsoenlijk Nederlands.. Morgenochtend gelijk even bellen met het bureau en nu al onze oude opties nogmaals bekijken.
Bleeeeeeeeegh

Wat sneu Room, wij hielden uk of als een soort luiaard-op-tak vast op onze arm of gooiden haar op onze schouder, alles voor wat druk op haar buikje. Inmiddels gaat het echt heel veel beter hier.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166959786
Wij hebben een warmtekussen voor als M. krampjes heeft, werkt altijd goed. En verder wat je al doet en hierboven is gezegd. Het is zo enorm sneu voor die kleintjes ;(

Nectarientje, wat ontzettend balen zeg!! Niet netjes ook van de gastouder. Hoop dat je alsnog wat kunt regelen!

Quoi, ik vind het heel jammer dat je gaat, zeker omdat Max en M. weinig schelen. Vond het altijd fijn om met je te posten, maar vind ook dat discussies mogelijk moeten zijn en je kunt niet verwachten dat je nooit een weerwoord krijgt.
Anyway, veel geluk!

Mijn M. poept sinds 1.5 week om de 4 dagen, ze heeft donderdag voor het laatst gepoept en heeft er nu duidelijk last van, zo zielig ;(
pi_166959965
Quoi, ik vind het heel jammer want ik geniet altijd van je verhalen en gezelligheid. Maar ik snap je keuze heel goed. Ik heb de afgelopen week hier ook minder gepost omdat ik vooral veel negatieve vibes voelde en daarvoor kom ik niet hier. Jammer wel. Je mening geven is een ding, maar ik krijg de indruk dat er best hard wordt geoordeeld over en weer en daar zie ik het nut niet zo van in. Over elk ander onderwerp op FOK!, oké, maar niet dit topic.
pi_166961744
Room, wat klinken de krampjes naar! ;( is je oudste ook altijd thuis op ook naar opvang? Hoe oud is S nu?

Nectarientje, zo opeens het bericht dat opvang niet kan, Wow, dat is best zuur! Had ze een goed excuus?

En al die rollers van juni en juli! Leuk! Mijne rolt al best een tijdje de hele kamer door, ook om z'n as als hij iets aan de andere kant ziet liggen wat hij wil. Hij komt ook wel in kruiphouding maar komt dan nog niet vooruit. Dus z'n zus is nog even veilig, binnenkort moet ze d'r eigen speelgoed beschermen. :+

Ooooh en hij heeft banaan en avocado gegeten! Die hapjes, ik was het echt vergeten dat baby op het begin echt geen snars binnenhoudt en dat ie dan een lepeltje echt veel te ver naar binnen steekt als hij hem heeft 'afgepakt'. In m'n hoofd zat dat dochter best snel gewoon redelijk consequent en happend meedeed maar volgens mij klopt dat stiekem toch niet. Ik snap wel hoe onze ouders alles soms zo gek herinneren van vroegah want ik weet het van drie jaar gelee al niet precies haha :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Svane op 28-11-2016 20:07:53 ]
  maandag 28 november 2016 @ 20:06:19 #81
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166961918
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Wait, whut? Nou ja, doei dan maar? :? :W
Een beetje tegenspraak kunnen we toch wel tegen? We hebben allemaal kinderen op de wereld gezet linksom of rechtsom, kop op! Wij laten ons toch niet zo snel uit het veld slaan?!

Mijn beeb heeft krampjes, en ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik huil de halve dag mee, wrijf en klop op zijn buikje, eet niets spicy, fiets met zijn beentjes, we langlaufen ook met zijn beentjes, en toch schreeuwt hij het zo nu en dan uit. Help! Ben dit niet gewend. O had er nooit last van nml.
die van mij had volgens mij wat last van reflux dan hielp het om haar min of meer recht opzittend vast te houden. geen idee of dat jou ook helpt, maar als je alles al geprobeerd hebt :(
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_166962125
Dank voor alle tips en meedenken. Helaas heb ik, op kruik na, alles al geprobeerd haha. Hij ligt nu naast me op zijn buik te slapen. Dat vindt ie beter dan rug, dus overdag doenw e dat ('s nachts durf ik niet). Verder ligt ie op mijn borst, op mijn bovenbenen zo half "zittend", het wipstoeltje is al van zolder gehaald en ik heb in allerlei houdingen met hem rondgelopen, al dan niet met doek. Dok is tot nu toe het fijnst (en de borst krijgen), dus daar focussen we maar op. Al is mijn lijf vandaag moe van al het hupsen met doek en alle houdingen die ik aangenomen heb...

Svane, gek is dat he! Ik kan me sommige dingen ook totaal niet herinneren van O. Of nou ja, ik herinner ze fout. Ik zeg dan tegen man dat O dit-og-dat niet deed in deze periode. Man: eh, ja wel hoor!? :')
  maandag 28 november 2016 @ 20:18:29 #83
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166962263
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:01 schreef ikke_84 het volgende:
lokquote
hoe gaat het nu met drinken?
pi_166963612
Room wat naar is dat als je ziet dat er wat is maar niet veel voor ze kan doen. Gelukkig helpt de doek wel een beetje.
Alle tips zijn al wel gegeven denk ik

Svane ik ben ook zo veel vergeten. De osteopaat vond het bv raar dat ik niet meer wist wanneer Mats zijn eerste tandje kreeg :@
En voor mijn gevoel ging dat eten ook best snel goed :D ik geloof dat ik.mijn verwachtingen wat moet bijstellen haha
En banaan advocado jam jam lekkere hapjes maak je

Mies wat naar dat het poepen niet lukt. Misschien elke keer een beetje extra water aanbieden als het drinken verder goed gaat?

Max wat ben je groot! En leuk O+

Nectarientje :o dat is wel heel kort dag om af te zeggen. Lijkt me dat je dat niet zo maar doet.
Hopelijk hebben jullie snel een andere leuke go

Miez hoe ging de trein reis?

Stijn kon vandeweek beide kanten op rollen maar volgens mij is hij nu vergeten hoe hij van buik naar rug moet. Hij draait steeds van rug naar buik maar gaat dan na een tijdje mopperen omdat het te zwaar wordt :D schatje is t O+
Buda het drinken ging vandaag gelukkig weer zoals we gewend zijn.
Ik neem me elke keer voor om me er geen zorgen over te maken want hij regelt het zelf zo goed. Maar toch kan ik t soms niet loslaten dat hij zo weinig drinkt :7
pi_166965011
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:00 schreef Svane het volgende:

Ik snap wel hoe onze ouders alles soms zo gek herinneren van vroegah want ik weet het van drie jaar gelee al niet precies haha :')
Nou, dit :D ! Tas viel dus vandaag bijna uit de box omdat ik er echt nog niet aan toe ben om dat ding omlaag te zetten. Hoezo omlaag. Hij is toch pas.. Oh wacht. Alweer bijna 9 maanden :') . En toen ik mezelf wilde wijsmaken dat Annie met 9 maanden echt nog lang niet zichzelf optrok vond ik een foto van wel.

En dan zit er maar 18 maanden tussen mijn twee kinderen. Bij Tas heb ik veel sterker het gevoel "blijf maar lekker lang baby"*. Maar hij heeft daar overduidelijk even geen zin in :+ .

*Ook omdat ik toch wel heel sterk voel dat ik geen derde kindje wil. Na al het gesodemieter met deze zwangerschap + bevalling. Maar ja, zeg dat maar eens tegen die hormonale OMGLAATSTEKEERBABY-tranen }:| .

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 21:58:23 ]
pi_166965049
Rot van de krampjes Room. Doek en buik op buik waren hier het meest effectief. Maar het blijft enorm sneu en zielig en soms ook gekmakend want HOE zorg je voor een peuter met een baby die overal doorheen krijst. Dat waren dus onze TV-dagen :') . Ik ben intens gaan houden van de kinderafdeling op Netflix in die tijd :@ .
pi_166965396
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank voor alle tips en meedenken. Helaas heb ik, op kruik na, alles al geprobeerd haha. Hij ligt nu naast me op zijn buik te slapen. Dat vindt ie beter dan rug, dus overdag doenw e dat ('s nachts durf ik niet). Verder ligt ie op mijn borst, op mijn bovenbenen zo half "zittend", het wipstoeltje is al van zolder gehaald en ik heb in allerlei houdingen met hem rondgelopen, al dan niet met doek. Dok is tot nu toe het fijnst (en de borst krijgen), dus daar focussen we maar op. Al is mijn lijf vandaag moe van al het hupsen met doek en alle houdingen die ik aangenomen heb...

Svane, gek is dat he! Ik kan me sommige dingen ook totaal niet herinneren van O. Of nou ja, ik herinner ze fout. Ik zeg dan tegen man dat O dit-og-dat niet deed in deze periode. Man: eh, ja wel hoor!? :')
Ik las dat reflux nog niet is uitgesloten én dat je kindje op zijn buik wel lekker slaapt. Dan denk ik toch meteen aan reflux en dat hij pijn heeft. Dat is dus echt de moeite waard om na te laten kijken. Sterkte :*
pi_166966616
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:39 schreef Angst het volgende:
gewoon om even van me af te schrijven.
Ik ga over drie weken weer werken. Dus ben ik begonnen met borstvoeding afbouwen.
Wat is dat vreselijk moeilijk, deze eerste keer zat ik bijna met tranen in mijn ogen dat flesje te geven.

Terwijl ik rationeel het eigenlijk stiekem best een relaxed idee vind, dat ik nu overdag geen borstvoeding meer hoef te geven.
Angst, ik begin donderdag met afbouwen. Alhoewel ik het echt moeilijk heb gehad met de borstvoeding en soms echt aan het aftellen ben, vind ik het niet leuk dat het bijna december is. :{ Gek is dat...

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Quoi het volgende:
Ikke, je vroeg vandeweek naar Max' stats. Vandaag was hij bij het CB en hij is 65 cm (!) en 6500 gram. Naast me ligt een tevreden ventje, 12 weken alweer!

Kijk nou! -->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eigenlijk een mooie mijlpaal en grijp 'm aan om hier afscheid te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een aantal van jullie heb ik een fijn app-contact en verder spiek ik hier graag om de ontwikkeling van jullie kleintjes te volgen! Verder is het: life goes on. We redden ons wel :)
Quoi wat een lekkertje. Maar wat jammer ;( Onze kleintjes schelen ook zo weinig.
:)
pi_166966920
Hier is M. nu bijna 10 weken :o Hij begint echt de geluidjesman uit te hangen en hij kijkt er zo bij als hij ineens een hard geluidje produceert: :o !! Ook de handen zijn ineens grijphanden geworden. Wat gaat het ineens hard allemaal!

Hier nemen zijn buikkrampjes af gelukkig. Het is inderdaad verschrikkelijk om je kleintje zo te zien. Infacol werkte gelukkig wel wat, maar dat is bij ieder kleintje natuurlijk weer anders.

Ik baal er van dat het weer steeds kouder wordt. Ik heb zelf minder zin om met hem naar buiten te gaan wandelen, terwijl dat misschien juist wel gezond voor hem is.

Vorige week ook weer gesport! Dat was weer lekker zeg. Alleen nu nog spierpijn er van, dus moet echt henig an doen. :+
:)
pi_166967060
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:51 schreef Soof-87 het volgende:

Ik baal er van dat het weer steeds kouder wordt. Ik heb zelf minder zin om met hem naar buiten te gaan wandelen, terwijl dat misschien juist wel gezond voor hem is.

Vorige week ook weer gesport! Dat was weer lekker zeg. Alleen nu nog spierpijn er van, dus moet echt henig an doen. :+
Oh heerlijk die kou! Probeer iedere dag zo'n 2 u met uk buiten te zijn. Beiden een frisse neus en ik mn beweging.

Ha, waar kom je vandaan met je 'henig an'?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166967250
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 22:56 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Oh heerlijk die kou! Probeer iedere dag zo'n 2 u met uk buiten te zijn. Beiden een frisse neus en ik mn beweging.

Ha, waar kom je vandaan met je 'henig an'?
Oh wat goed! Ik moet ook echt wat vaker naar buiten. :{

Ik kom uit het mooie Twente. O+
:)
pi_166969103
Ik heb wel zin om naar buiten te gaan wandelen, lekker met kruikje op de buik O+. Alleen niet om buiten in de kou te voeden. En ik heb bijna geen winterkleding :').
  dinsdag 29 november 2016 @ 02:07:27 #93
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_166971464
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank voor alle tips en meedenken. Helaas heb ik, op kruik na, alles al geprobeerd haha. Hij ligt nu naast me op zijn buik te slapen. Dat vindt ie beter dan rug, dus overdag doenw e dat ('s nachts durf ik niet). Verder ligt ie op mijn borst, op mijn bovenbenen zo half "zittend", het wipstoeltje is al van zolder gehaald en ik heb in allerlei houdingen met hem rondgelopen, al dan niet met doek. Dok is tot nu toe het fijnst (en de borst krijgen), dus daar focussen we maar op. Al is mijn lijf vandaag moe van al het hupsen met doek en alle houdingen die ik aangenomen heb...

Svane, gek is dat he! Ik kan me sommige dingen ook totaal niet herinneren van O. Of nou ja, ik herinner ze fout. Ik zeg dan tegen man dat O dit-og-dat niet deed in deze periode. Man: eh, ja wel hoor!? :')
Hebben wij dezelfde baby? Hier precies hetzelfde... Zo sneu ;( ben ook op nu het al een dag of 4 zo erg is
pi_166971610
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 23:02 schreef Soof-87 het volgende:

Ik kom uit het mooie Twente. O+
Ik gokte een regiootje lager O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166971625
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:49 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb wel zin om naar buiten te gaan wandelen, lekker met kruikje op de buik O+. Alleen niet om buiten in de kou te voeden. En ik heb bijna geen winterkleding :').
Ik volg je niet helemaal, je kunt toch ergens naar binnen om te voeden? Ik ga ook niet op een bankje in het park zitten nu :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166971936
Fijn dat het drinken weer goed ging Ikke!
In de trein ging het ook goed, ze heeft de hele tijd geslapen :+

Vorig jaar had ik vandaag de eerste zwangerschapstest gedaan. Tijd gaat snel!
pi_166972222
Wat fijn dat het goed ging miez. Knap dat ze gewoon doorsliep.
Heb jij een speciale jas ofzo om te dragen?
En idd een jaar geleden wisten we net dat we zwanger waren *; toch gek dat er alweer een jaar voorbij is

Sproetjes wat naar. Kan me voorstellen dat je na 4 dagen op bent. Hopelijk wordt het snel beter :*

Soof wat leuk is dat hè al die nieuwe dingen die zo ineens kunnen. En idd het gaat zo verschrikkelijk snel.

Razz snel alles naar beneden zetten dan :7 ik herken het wel wat je zegt van blijf maar lekker klein want dit is de laatste keer dat je een baby in huis hebt.
Maar aan de andere kant vind ik t ook super leuk dat Stijn elke keer weer wat meer kan. Dubbel is het

Sinds Stijn een dikke deken heeft slaapt hij weer heerlijk *O* arm kind had het tegen de ochtend gewoon koud.
Helaas is peuter verkouden en slaapt hij al 2 dagen in mijn bed. Ik lig dus op het randje en dat slaapt niet echt heel fijn :X nog even en dan hebben we 1 heel matras ipv 2 losse *O*
pi_166972619
Heerlijk lijkt me dat, Ikke! Wakker worden met je hele gezin in je bed zonder dat iemand op een rotte plek ligt O+

Ik vind het juist ook heerlijk om naar buiten te gaan. En als ik geen zin heb ga ik toch. En Uni gewoon ergens binnen voeden lijkt me niet zo'n probleem toch?

Soof, het gaat echt hard he! Dacht vanmorgen nog terug aan de beginperiode toen ons ukkie nog zo lekker op onze borst wilde liggen met haar opgetrokken beentjes O+
pi_166972950
Hoi ik kom weer even binnenvallen met een vraag.

Zijn hier ook ouders met een kind met Schisis?
Ik zou heel graag Pm krijgen.

Zoon is helaas niet helemaal ok en het is erger dan gedacht door cb arts. Heb een afspraak staan voor een verwijzing via de HA maar voel de behoefte tot contact.
Thnx
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_166973053
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:06 schreef ikke_84 het volgende:
Wat fijn dat het goed ging miez. Knap dat ze gewoon doorsliep.
Heb jij een speciale jas ofzo om te dragen?
En idd een jaar geleden wisten we net dat we zwanger waren *; toch gek dat er alweer een jaar voorbij is

Sinds Stijn een dikke deken heeft slaapt hij weer heerlijk *O* arm kind had het tegen de ochtend gewoon koud.
Helaas is peuter verkouden en slaapt hij al 2 dagen in mijn bed. Ik lig dus op het randje en dat slaapt niet echt heel fijn :X nog even en dan hebben we 1 heel matras ipv 2 losse *O*
Ik heb een draagcover, alleen heb ik die gister niet gebruikt. Ik had M een muts opgedaan en beenwarmers. Ik vond haar toch nog erg warm aanvoelen, dus durfde de cover niet zo goed te gebruiken. Alleen haar handjes waren een beetje koud.

Eigenlijk zouden we wachten tot 5 december met testen toen toch? :+

Ik vind 1 matras ook heel fijn O+

Vanochtend had ik M naast man gelegd na het voeden en ben ik gaan douchen. Toen ik weer terugkwam zat ze man zijn gezicht te aaien en geluiden te maken, probeerde zeker papa wakker te maken :9 O+

Geen ervaring hier V_A, sterkte :*
pi_166973080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]


Geen ervaring hier V_A, sterkte :*
Dank Mies. Vanaf de buitenkant is weinig te zien maar zijn kaak en gehemelte zijn twijfelachtig at best 😭
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_166973226
Welke cover heb je Miezz? Beenwarmers heb ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk, ook een optie natuurlijk.

Ook hier geen ervaring V_A, hoop dat uk snel geholpen kan worden :*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166973395
Jeetje wat rot V_A! ;( Hoe gaat het verder met hem en met jou?
pi_166973468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:47 schreef nectarientje het volgende:
Welke cover heb je Miezz? Beenwarmers heb ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk, ook een optie natuurlijk.

Ook hier geen ervaring V_A, hoop dat uk snel geholpen kan worden :*
Ik heb een basic fleesecover van hoppediz. Ik denk dat M nog net iets te klein is ervoor (er stond voor vanaf ongeveer 4 maanden dus zou moeten kunnen :7 ). Ach ja anders frotten we de rest gewoon ergens tussen :+
pi_166973994
Jeetje VA, wat onwijs naar zeg, na de toch al spannende zwangerschap nu opeens ook nog zorgen. Wat gek dat ze er niet meteen achter kwamen, 'normaal' dan ook drinkissues toch? Hopelijk snel meer info voor jullie.
pi_166974075
VA heel veel sterkte :*

en wat jammer dat sommigen hier niet meer willen schrijven ;( ik lees altijd graag mee
pi_166974234
VA wat rot zeg ;( hoop dat jullie snel geholpen worden en dat je iemand vindt om ervaring mee uit te wisselen :*

Miez :D ow ja 5 december zouden we pas testen. Dat kon ik wel volhouden tot die tijd O-) NOT 8-)
Ik moest even googlen naar die cover. dat ziet er wel lekker warm uit ^O^
Wat lief dat M zo over het gezicht van je man aan het aaien was O+ laat hem daar nog maar even van genieten, over een poosje steekt ze haar vingers in zijn ogen of neus >:)

Ik moet mijn zorg verzekering aanpassen... geen zin om uit te zoeken welke het voordeligst is :{

ik heb de flesvoeding bijna op en die bestel ik altijd online via de kruidvat... maar alles is op :o Hopelijk vullen ze het snel aan anders moet ik een ander merk halen

[ Bericht 4% gewijzigd door ikke_84 op 29-11-2016 10:55:36 ]
pi_166974936
Haha M vindt het tegenwoordig wel leuk om haar vingers in onze mond te doen en dan aan onze lip te trekken. Ze is ook helemaal geen kleine baby meer, eerst werd ze altijd zo rustig op mijn borst en nu is het vooral hoofd omhoog, afzetten met beentjes, moet.om.zich.heen.kijken. Eerst vond ik het best zwaar dat ze bijna alleen op mijn borst in slaap viel, en nu mis ik het een beetje :@

Ik zit ook te twijfelen over de zorgverzekering. Ik dacht misschien FBTO zodat je gedurende het jaar nog modules aan kan zetten mocht het nodig zijn voor M ofzo, mja geen idee nog :')

Misschien hebben ze nog FV in de winkel? Als je tijd hebt om langs te gaan natuurlijk :P
pi_166975290
VA, wat vervelend! Sterkte er mee

Even een vraag tussendoor: Hoeveel uren zouden jullie een baby van 10 weken 's nachts achter elkaar door laten slapen? Wanneer is het moment dat je denkt van: ja, nu moet hij wakker worden voor voeding :{
:)
pi_166975349
Niet? Lekker laten slapen ^O^
pi_166975359
Ik volgde M toen gewoon. Vaak kwam dat neer op tussen de 5 en 7 uur ofzo.

Man gaat straks naar het weeguurtje. Was advies omdat de curve wat afboog en wij als brave first-time parents volgen dat natuurlijk op :+ Stiekem ben ik gewoon nieuwsgierig.
pi_166975441
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:43 schreef Crumpette het volgende:
Niet? Lekker laten slapen ^O^
+1
lekker laten slapen idd

Is toch prima dat jullie even naar het weeg momentje gaan Miez. Ik zou dat ook doen
Ik ben benieuwd hoe haar lijntje nu is

Naar de winkel...is niet echt naast de deur. Maar als er vandeweek nog niks is online dan ga ik zaterdag wel even als man thuis is bij de kids
peuter zit met zijn snothoofd ook nog in de pyjama en wil geen kleren aan :+
pi_166975523
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2016 02:35 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal, je kunt toch ergens naar binnen om te voeden? Ik ga ook niet op een bankje in het park zitten nu :+
Klopt maar is meer gedoe dan randomly anywhere voeden :D. Misschien moet ik (baby) toch maar een speentje proberen om voeding even uit te kunnen stellen op locatie.
pi_166975915
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:50 schreef Unihipili het volgende:

Klopt maar is meer gedoe dan randomly anywhere voeden :D. Misschien moet ik (baby) toch maar een speentje proberen om voeding even uit te kunnen stellen op locatie.
Haha, ik zie jou nu lopen met een speentje om je honger uit te stellen :D
Geef je bv? Afgelopen week kreeg uk eerder honger dan ik verwacht had en kon ik niet meer op tijd naar huis komen dus heb ik in de kelder van het museum waar ik op dat moment was mogen voeden :D. Best spannend, was na cb eerste keer echt buitenshuis (cb verwacht ik dat ze het aanmoedigen zeg maar, hier moest ik echt even vragen om een plekje) Goed om te weten dat ik dat ook kan/durf. Zal toch vaker verder van huis willen :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166977613
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:43 schreef Crumpette het volgende:
Niet? Lekker laten slapen ^O^
Had er 11 uur tussen vannacht. Vind het zoveel.. :o

Ben wel dankbaar hoor enzo enzo :@
:)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 13:21:17 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166977714
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Had er 11 uur tussen vannacht. Vind het zoveel.. :o

Ben wel dankbaar hoor enzo enzo :@
Zolang de voeding goed gaat gewoon lekker laten slapen toch :)

Vannacht heeft ZZ ook 8.5 uur geslapen, heerlijk een keertje niet onderbroken slapen \o/ Meestal wordt ze 1 keer per nacht wakker, dus ook al dikke prima, maar dit was wel echt lekker.
pi_166977851
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:10 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Haha, ik zie jou nu lopen met een speentje om je honger uit te stellen :D
Geef je bv? Afgelopen week kreeg uk eerder honger dan ik verwacht had en kon ik niet meer op tijd naar huis komen dus heb ik in de kelder van het museum waar ik op dat moment was mogen voeden :D. Best spannend, was na cb eerste keer echt buitenshuis (cb verwacht ik dat ze het aanmoedigen zeg maar, hier moest ik echt even vragen om een plekje) Goed om te weten dat ik dat ook kan/durf. Zal toch vaker verder van huis willen :+
:D
Oh ik heb weinig schaamte ik durf overal wel te voeden, maar ben wel een koukleum.
Bij cb wilde baby eten tijdens gesprek, dus ik aanleggen.. wilden we weggaan, cb-arts: is ze klaar met drinken? Nee. Oh ehhh even wachten dan? Of doek erover? Ik: nee hoor tot ziens. Zij: ja maar er zitten mensen in de wachtkamer. Ik: oh maar dat geeft niet :).
Oh ok eh sommigen vinden dat wel lastig namelijk maar maakt je niks uit dus. Nee hoor je ziet toch niks :W.
Ok cb is niet echt een maatstaf voor 'overal' maar toch :P.
pi_166978032
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Had er 11 uur tussen vannacht. Vind het zoveel.. :o

Ben wel dankbaar hoor enzo enzo :@
Volgens mij is de richtlijn voor zulke jonge kindjes 2 uur per kilo lichaamsgewicht, met een maximum van 10 uur :)
pi_166978252
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Had er 11 uur tussen vannacht. Vind het zoveel.. :o

Ben wel dankbaar hoor enzo enzo :@
Die van mij doet dat ook idd, sinds week 8. Lijkt me geen enkel probleem hoor!

Bloesem waarom een max van 10 uur? Als je gewoon je kind volgt en hij/zij slaapt klokjerond, dan ga je toch zeker niet om 5 uur een wekker zetten :'(.
pi_166978575
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:45 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Die van mij doet dat ook idd, sinds week 8. Lijkt me geen enkel probleem hoor!

Bloesem waarom een max van 10 uur? Als je gewoon je kind volgt en hij/zij slaapt klokjerond, dan ga je toch zeker niet om 5 uur een wekker zetten :'(.
Vanwege de bloedsuikerspiegel :) Als die te lang daalt, kan je een jonge baby suffig worden en (uiteindelijk) bewusteloos raken, ook in hun slaap. Ik zou zelf dan toch om 5 uur een wekker zetten (en in je handjes knijpen met die 10 uur ;) )
pi_166978645
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:35 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Volgens mij is de richtlijn voor zulke jonge kindjes 2 uur per kilo lichaamsgewicht, met een maximum van 10 uur :)
Dat eerste heb ik inderdaad gelezen op internet. Hij wordt wel brabbelend en gezellig wakker gelukkig.
:)
pi_166978654
Heb wel even gekeken vanmorgen of hij het nog deed enzo :@ :')
:)
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:08:31 #123
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166978750
Bij het cb geweest 67cm (al was zijn voet niet recht en was het imho 69cm) en 7350gr. hij is nog geen 3 maanden :') :')
pi_166978862
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
Bij het cb geweest 67cm (al was zijn voet niet recht en was het imho 69cm) en 7350gr. hij is nog geen 3 maanden :') :')
Wauw!
Hij begon ook al reusachtig toch?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166979055
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:58 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Vanwege de bloedsuikerspiegel :) Als die te lang daalt, kan je een jonge baby suffig worden en (uiteindelijk) bewusteloos raken, ook in hun slaap. Ik zou zelf dan toch om 5 uur een wekker zetten (en in je handjes knijpen met die 10 uur ;) )
Nouja als je een kind hebt dat goed voedt en goed groeit, lijkt me dit echt niet nodig. Ik heb het iig nooit gedaan. N=2 natuurlijk, maar dannog; als je met alles vertrouwt op je kind qua voeden op verzoek en rapley en 'kijken naar het kind' etc, dan mag je hier ook op vertrouwen imho. Zou wat zijn als je je hele leven al afstelt op de kinderen en hun het laat regelen, totdat ze het je te makkelijk maken? Sta dan vooral midden in de nacht op :X. :P
pi_166979641
Stats met bijna 4 maanden, 62.3cm en 6225gram. "Minder groei dan verwacht". Zou kunnen komen omdat ze een beetje ziek is geweest. Verder hebben ze niet zoveel gezegd, maar ja het blijft een inloopuurtje en er waren ook veel andere kindjes dus wie weet krijgen we volgende keer wat te horen :P
Bij mijn schoonmoeder drinkt ze trouwens best veel dus dat zit wel goed. Alleen op het kdv wat minder, dus ik heb vorige keer gezegd dat ze wat grotere flessen kunnen aanbieden om te kijken hoe dat gaat (wat ze tot nu toe warm maakte dronk ze altijd helemaal op).

De curve
(zo zorgwekkend is hij toch niet? :@)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166979686
BV toch Miezziej? Het ziet er tenminste uit als een typische BV curve vind ik.
pi_166979695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:50 schreef Adrian4 het volgende:
BV toch Miezziej? Het ziet er tenminste uit als een typische BV curve vind ik.
Ja klopt inderdaad, (volledige) BV.
pi_166979728
"Meestal wordt rond een maand of 4 duidelijk dat de groei een stuk minder is dan in het begin. Dat is allemaal heel normaal"
Niets om ongerust over te maken volgens mij :)
pi_166979756
Dat. Als je de WHO-curve voor bv erbij pakt, ziet het er prima uit
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166979808
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:23 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nouja als je een kind hebt dat goed voedt en goed groeit, lijkt me dit echt niet nodig. Ik heb het iig nooit gedaan. N=2 natuurlijk, maar dannog; als je met alles vertrouwt op je kind qua voeden op verzoek en rapley en 'kijken naar het kind' etc, dan mag je hier ook op vertrouwen imho. Zou wat zijn als je je hele leven al afstelt op de kinderen en hun het laat regelen, totdat ze het je te makkelijk maken? Sta dan vooral midden in de nacht op :X. :P
Dit is de CB richtlijn, niet de mijne.

Mijn eigen baby at de eerste weken elke twee, drie uur is de eerste zes maanden niet veel verder dan een meter van me vandaan geweest, dus ik hoefde niet op te staan :p
pi_166979947
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:57 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Dit is de CB richtlijn, niet de mijne.

Mijn eigen baby at de eerste weken elke twee, drie uur is de eerste zes maanden niet veel verder dan een meter van me vandaan geweest, dus ik hoefde niet op te staan :p
Als ik gewoon kijk naar mijn kind zou ik zeggen: niet wakker maken, lekker laten tukken.
Ik zal het navragen de volgende keer. Heb die vuistregel alleen op forums gelezen :@ Het CB heeft me de vorige keer ook niks er over gezegd.
:)
pi_166980037
Weetje soof, als je het graag wilt checken kun je ze ook even bellen. Ik heb mijn cb iig nooit over een dergelijke richtlijn gehoord.

Miezz, ziet er m.i. niet zorgelijk uit hoor!
pi_166980132
Bij mij vroeg het CB vorige keer of M al klokje rond sliep en "dat dat best al mocht". Ze was toen 14 weken (denk ik :@ In ieder geval 3 maanden en 1 week :P) Klokje rond is 12 uur toch? Nou dat red ze zeker niet :+
Ik zou doen wat goed voelt Soof, als je je zorgen maakt kun je altijd je wekker tussentijds zetten. En wie weet was het een eenmalig iets en heb je vannacht weer een nachtvoeding? :P Niets is zo veranderlijk als een baby is mijn ervaring :+

Bedankt voor jullie opmerkingen over de curve. Misschien dat ik de curve voor BV gewoon uitprint, voor eigen gemoedstoestand en om eventueel mee te nemen naar het CB voor de volgende keer.
pi_166980199
Ik zie nog niks raars hoor Miezziej. Hoe is de lengtegroei?
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:23:27 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_166980217
Miezziej, hier boog de curve ook af met vier maanden hoor! Das heel gebruikelijk, zeker als je weer gaat werken. Zo te zien groeit ze prima :)
(En Aziaten zitten toch vaker onder de p50 dan er boven, heel sec genomen ;))


disclaimer
pi_166980312
Nou, ik vind de curve er prima uit zien. Groeien gaat in horten en stoten, en er zijn zat kinderen met knikjes in de lijn hier en daar. Van welke app is dit?
pi_166980347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:22 schreef Unihipili het volgende:
Ik zie nog niks raars hoor Miezziej. Hoe is de lengtegroei?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen 2 van de stipjes kloppen niet, die had ik verzonnen/gegokt omdat ze toen alleen haar hadden gewogen. Ik weet alleen niet meer welke :')

Maar SQ mijne is half Aziaat :{w :+ Jouw curve stelt me ook weer meer gerust :9

Dit is de GroeiGids app Room :)
pi_166980759
Ik laat m lekker slapen. Meestal van 20-6 of 7 uur. Soms ook 5 uur, als de buren opstaan en de hond begint te blaffen :(

Buda wauw! Mooie stats!
pi_166980944
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:05 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Als ik gewoon kijk naar mijn kind zou ik zeggen: niet wakker maken, lekker laten tukken.
Ik zal het navragen de volgende keer. Heb die vuistregel alleen op forums gelezen :@ Het CB heeft me de vorige keer ook niks er over gezegd.
Jij bent de moeder, jij weet het 't best :)

Hier was 't de kraam die het toen zei. Maar als ik het zeg, zal het wel weer uit de lucht zijn komen vallen.
pi_166980988
Miez die is heel netjes hoor. Snap niet dat ze daar wat over hebben gezegt :?

Deze is van mijn peuter. Die at als een bootwerker (fv)


Ik ben ook team lekker laten slapen :D maar iedereen moet doen wat goed voelt natuurlijk
En wat miez zegt. Nu maak je je druk en vannacht komt ze weer om de 3 uur :P
pi_166981038
Haha Buda, en jij dacht dat M. misschien net zo zwaar was als F :D
pi_166981051
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Jij bent de moeder, jij weet het 't best :)

Hier was 't de kraam die het toen zei. Maar als ik het zeg, zal het wel weer uit de lucht zijn komen vallen.
De kraam. In de kraamtijd. Ja, bij inimini babies is het anders.

Zon passief-agressieve opmerking vind ik dan weer vrij flauw, jij bent zelf diegene die een richtlijn predikt die je - als ik het goed begrijp- zelf niet nodig hebt gehad.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crumpette op 29-11-2016 16:14:24 ]
pi_166981061
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Jij bent de moeder, jij weet het 't best :)

Hier was 't de kraam die het toen zei. Maar als ik het zeg, zal het wel weer uit de lucht zijn komen vallen.
Jeetje, waarom nu meteen weer zo
pi_166981063
Alles is hier een battle hè? Volgens mij is iedereen het eens en is er geen 'team' wakker maken of een 'team' laten slapen.
pi_166981073
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:08 schreef Crumpette het volgende:

[..]

De kraam. In de kraamtijd. Ja, bij inimini babies is het anders.
Ik zei toch jonge babies?
pi_166981242
Team/voor/tegen/link/rechts Hoe je t dan ook noemen wil...
Was niet naar bedoeld iig :@
Maakt toch niet uit hoe je t doet als iets voor jou goed voelt moet je dat zo doen.
Je geeft info waar soof wat mee kan doen. Misschien Was dat wel hele waardevolle info voor haar.
pi_166981256
Lief spelen mensen :*
Iedereen doet zijn best en wil alleen maar het beste voor zijn kind :Y Of dat nou wakker maken is of niet, kv of fv, doorslapen belangrijk vinden of niet en wat is er nog meer langsgekomen? :+

Een tijdje terug las ik iets op Facebook over baby's en daar maakten mensen elkaar bijna af in de comments. Ik wilde hier toen nog posten dat ik iedereen hier zo lief vind O+ Laten we het maar houden op feestdagenstress?
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:47:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_166981813
Zeg lieve moeders, die hormonsters horen hier eigenlijk niet meer he :7
disclaimer
pi_166981898
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg lieve moeders, die hormonsters horen hier eigenlijk niet meer he :7
Wist je dat Noud het formaat van een rutabaga heeft? :7
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:51:38 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_166981921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:50 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wist je dat Noud het formaat van een rutabaga heeft? :7
weet jij wat een rutabaga is?
disclaimer
pi_166981926
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg lieve moeders, die hormonsters horen hier eigenlijk niet meer he :7
Maar ik geef nog borstvoeding :+

Over een weekje schuif ik door :o
pi_166981931
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weet jij wat een rutabaga is?
Nee ik moest het googlen :@
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:53:18 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_166981956
Oh een koolraap! Weer wat geleerd :7

Koolraap ;(
disclaimer
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:53:30 #155
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166981961
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:42 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Angst, ik begin donderdag met afbouwen. Alhoewel ik het echt moeilijk heb gehad met de borstvoeding en soms echt aan het aftellen ben, vind ik het niet leuk dat het bijna december is. :{ Gek is dat...
sterkte. Gek dat dingen zo dubbel zijn.
Net als je dolgraag wil bevallen en alle klachten beu bent, maar dan het ook wel weer jammer vind als je niet meer zwanger bent. Ik ben bang dat dit voorlopig zo blijft. Tot ze 18 zijn of misschien nog wel langer ;).
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_166982029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh een koolraap! Weer wat geleerd :7

Koolraap ;(
Je koolraap wordt vanzelf een mooie baby :9

Kan ik dat BV argument straks gebruiken ja? :7 Als ik nu een brainfart heb is het "9 maanden op 9 maanden af he!". Als ik nog BV geef na 9 maanden mag ik dan nog steeds brainfarts hebben? :9
Gister had mijn man het ook over geboortedata. Zegt hij *naam nichtje* *datum*. Ik zo, huh, hoezo 2015? M is toch van 2016? :? Viel me dus niet eens op dat hij de dag ook anders zei :7 Maand is wel hetzelfde c_/
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:57:38 #157
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166982039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:48 schreef Miezziej het volgende:
Stats met bijna 4 maanden, 62.3cm en 6225gram. "Minder groei dan verwacht". Zou kunnen komen omdat ze een beetje ziek is geweest. Verder hebben ze niet zoveel gezegd, maar ja het blijft een inloopuurtje en er waren ook veel andere kindjes dus wie weet krijgen we volgende keer wat te horen :P
Bij mijn schoonmoeder drinkt ze trouwens best veel dus dat zit wel goed. Alleen op het kdv wat minder, dus ik heb vorige keer gezegd dat ze wat grotere flessen kunnen aanbieden om te kijken hoe dat gaat (wat ze tot nu toe warm maakte dronk ze altijd helemaal op).

De curve
(zo zorgwekkend is hij toch niet? :@)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet zo'n mooie curve app. Maar die van mij begint ook minder snel aan te komen. Dus zal er soortgelijk uit zien. Ik ga er nog vanuit dat het goed gaat.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:00:06 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_166982070
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Je koolraap wordt vanzelf een mooie baby :9

Kan ik dat BV argument straks gebruiken ja? :7 Als ik nu een brainfart heb is het "9 maanden op 9 maanden af he!". Als ik nog BV geef na 9 maanden mag ik dan nog steeds brainfarts hebben? :9
Gister had mijn man het ook over geboortedata. Zegt hij *naam nichtje* *datum*. Ik zo, huh, hoezo 2015? M is toch van 2016? :? Viel me dus niet eens op dat hij de dag ook anders zei :7 Maand is wel hetzelfde c_/
Nee sorry, de hersenschade is permanent :')
disclaimer
pi_166982074
9 maanden op, 9 maanden af hè :+
-------------------------
Ow damn ik liep een pagina achter :')
pi_166982086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee sorry, de hersenschade is permanent :')
Jammer ;(
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:02:24 #161
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166982091
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:08 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Buda, en jij dacht dat M. misschien net zo zwaar was als F :D
Ja :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Angst het volgende:

Ik heb niet zo'n mooie curve app. Maar die van mij begint ook minder snel aan te komen. Dus zal er soortgelijk uit zien. Ik ga er nog vanuit dat het goed gaat.
bv baby's gaan in het begin harder en daarna minder hard met gewicht, kunstvoeding andersom
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:03:43 #162
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_166982110
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:02 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ja :o

[..]

bv baby's gaan in het begin harder en daarna minder hard met gewicht, kunstvoeding andersom
kijk :) dan gaat het dus helemaal top :) dank.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:48:25 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166982794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:53 schreef Angst het volgende:

[..]

sterkte. Gek dat dingen zo dubbel zijn.
Net als je dolgraag wil bevallen en alle klachten beu bent, maar dan het ook wel weer jammer vind als je niet meer zwanger bent. Ik ben bang dat dit voorlopig zo blijft. Tot ze 18 zijn of misschien nog wel langer ;).
Herkenbaar, ik vond mezelf zo mooi en bijzonder, zwanger. Nu ben ik gewoon weer plain old Burdie ;( :') (en blij dat ik ben mezelf weer een beetje terug te hebben :D).
KuikenGuppy
pi_166983709
Ik moest er best een beetje aan wennen dat ik niet meer zwanger was. Voelde me zo bijzonder en kreeg zo veel aandacht (dat ik zat was maar oké :') ), mis het nog best wel allemaal. Mensen keken me zo liefdevol aan op straat O+ nu vinden ze me een irritant wijf met een kinderwagen :+

Wij hadden net een overstroomde poepluier, eindelijk na vijf dagen *O*
pi_166984154
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat ik niet meer zwanger ben, ik begon er juist een beetje aan te wennen dat ik zwanger was en toen was ik het niet meer... :')
pi_166984391
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Jij bent de moeder, jij weet het 't best :)

Hier was 't de kraam die het toen zei. Maar als ik het zeg, zal het wel weer uit de lucht zijn komen vallen.
Miauw!

:+
:)
pi_166984411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:53 schreef Angst het volgende:

[..]

sterkte. Gek dat dingen zo dubbel zijn.
Net als je dolgraag wil bevallen en alle klachten beu bent, maar dan het ook wel weer jammer vind als je niet meer zwanger bent. Ik ben bang dat dit voorlopig zo blijft. Tot ze 18 zijn of misschien nog wel langer ;).
Ja stom is dat hè!
:)
pi_166984427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:13 schreef Unihipili het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat ik niet meer zwanger ben, ik begon er juist een beetje aan te wennen dat ik zwanger was en toen was ik het niet meer... :')
Ja dat had ik ook :')
pi_166984448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:13 schreef Unihipili het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat ik niet meer zwanger ben, ik begon er juist een beetje aan te wennen dat ik zwanger was en toen was ik het niet meer... :')
Ik mis het zwanger zijn heel erg. :o
:)
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:31:21 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_166984499
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef Mies_poes het volgende:
Ik moest er best een beetje aan wennen dat ik niet meer zwanger was. Voelde me zo bijzonder en kreeg zo veel aandacht (dat ik zat was maar oké :') ), mis het nog best wel allemaal. Mensen keken me zo liefdevol aan op straat O+ nu vinden ze me een irritant wijf met een kinderwagen :+

Wij hadden net een overstroomde poepluier, eindelijk na vijf dagen *O*
met een baby krijg je toch ook hartstikke veel aandacht? Ok, moet je wel de baby bij je hebben :+
Het wordt pas echt interessant qua aandacht als je zwanger bent en een dwarsliggende peuter in de supermarkt bij je hebt. Dan zeggen de blikken meestal "omg wat een rotkind. En je bent er nóg 1 aan het maken :r"
O+
disclaimer
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:35:52 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166984587
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

met een baby krijg je toch ook hartstikke veel aandacht? Ok, moet je wel de baby bij je hebben :+
Het wordt pas echt interessant qua aandacht als je zwanger bent en een dwarsliggende peuter in de supermarkt bij je hebt. Dan zeggen de blikken meestal "omg wat een rotkind. En je bent er nóg 1 aan het maken :r"
O+
:D _O- peuter O+ gotta love them
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166984643
Toen ik 3 maanden zwanger was ofzo stond ik buiten te wachten op man. Kwamen 2 kinderen druk naar buiten met boze zwangere moeder achter hen aan. Komt zo'n oud vrouwtje naast me staan "en ze maakt er gewoon nog eentje }:| " Ik zei maar niets :+ :')

Tot nu toe valt de extra aandacht wel mee. Alsof mensen niet doorhebben dat ik de meest mooie, schattige en lieve baby bij me heb :{w
pi_166984695
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:31 schreef Stormqueen het volgende:

Het wordt pas echt interessant qua aandacht als je zwanger bent en een dwarsliggende peuter in de supermarkt bij je hebt. Dan zeggen de blikken meestal "omg wat een rotkind. En je bent er nóg 1 aan het maken :r"
O+
Ha! Dat dacht ik vanmiddag nog. Peuter die he-le-maal losging en een zwangere moeder die tegen hem stond te schreeuwen.
Maar dat is dus wellicht mijn toekomst ook? :X -O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166984780
SQ :D

Ik mis het zwanger zijn niet echt. Vond t heel leuk en bijzonder maar ben blij dat ik nu weer kan werken aan een pijn vrije rug en bekken.

Buda jou grote :D O+ begint het lijntje nu een beetje naar beneden af te buigen of blijft ie nog bovenin zitten?
Zo te zien heeft mijn peuter dan een bv curve terwijl hij fv heeft gehad :D ben benieuwd hoe die van Stijn er aan t eind van zijn eerste jaar uitziet
pi_166984816
Bij mij kijken zo veel mensen in de kinderwagen: de bakker, de groenteboer, een omaatje op straat, een andere moeder in de supermarkt.
En dan is het wachten tot ze stuk voor stuk zeggen: ohhh wat een mooie, grote, blauwe ogen O+

Ze zeggen nooit: oh wat een schattig neusje, of perfecte volle lippen. Terwijl ze dat naar mijn bescheiden mening ook heeft.

Ik vind het wel grappig, de ogen als blikvanger. Ik verdrink er soms ook smeltend in.

Het zwangerzijn mis ik al sinds de geboorte. Die intieme twee-eenheid en de fascinerende verandering van mijn lichaam, het fantaseren over straks
pi_166984860
Aaah lief is dat als mensen dat zeggen.
Bij mij is t altijd 'sow die is al groot' :')
pi_166984918
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:46 schreef ikke_84 het volgende:
Aaah lief is dat als mensen dat zeggen.
Bij mij is t altijd 'sow die is al groot' :')
Ik moest lachen :')

Een vrouw zat me gister wel vertederend aan te kijken toen ik M in de draagzak had, maar daar bleef het ook wel bij :+ Ik ben denk ik mens-afstotend :7 Toen ik zwanger was gingen mensen (gelukkig) ook niet aan mijn buik zitten enzo.
pi_166985077
Bij mij zeggen ze ohh dat is nog een kleintje (in de doek) of: is het een jongen of meisje? of ze zeggen hij (zowel in wagen als doek)
pi_166985371
Zwanger zijn heb ik geen seconde gemist. Mijn baby heeft een heerlijk guitige blik, dus iedereen valt in katzwijm bij het zien van haar :+ . Hoef ik zelf niks meer voor te doen.
pi_166985393
En verder ben ik decemberfeestdagenoverspannen :P , dus kom ik niet aan bijlezen/ meeschrijven toe voorlopig. Laters! :W
pi_166985468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En verder ben ik decemberfeestdagenoverspannen :P , dus kom ik niet aan bijlezen/ meeschrijven toe voorlopig. Laters! :W
Als je maar wel weer terugkomt! Succes en laters
pi_166985668
Bij mij is het altijd (een enkele keer) "wat een haar!" O+
Sq, tijdens mijn zwangerschap toonden veel mensen interesse dmv appen. In het echte leven keken mensen me alleen vertederend aan, maar zeiden nooit wat en dat is nu ook :P mijn resting bitch face werkt :7
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:19:04 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_166985671
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:39 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ha! Dat dacht ik vanmiddag nog. Peuter die he-le-maal losging en een zwangere moeder die tegen hem stond te schreeuwen.
Maar dat is dus wellicht mijn toekomst ook? :X -O-
je zult ongetwijfeld nog wel een keer in zo'n situatie terecht komen ja. Maar voorlopig hebben jullie gelukkig allemaal nog hele schattige aaibare babietjes ;)
disclaimer
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:23:23 #184
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166985770
Ik mis dat bijzondere gevoel van dat leven in je buik voelen wel. Maar ik heb er zoiets moois voor terug gekregen O+ Hier hebben mensen het ook vooral over haar ogen en dat ze zo mooi lacht.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166985785
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je zult ongetwijfeld nog wel een keer in zo'n situatie terecht komen ja. Maar voorlopig hebben jullie gelukkig allemaal nog hele schattige aaibare babietjes ;)
Blijven ze niet klein dan? -O-

M moest net hoesten en daarna lachen. Leek wel alsof ze zichzelf aan het uitlachen was :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 20:47:50 #186
269689 crew  Viv
pi_166986322
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen keken me zo liefdevol aan op straat O+ nu vinden ze me een irritant wijf met een kinderwagen :+
Nee joh, nu kunnen ze je baby liefdevol aankijken. O+ Ik liep vorige week met ZZ op de arm door het ziekenhuis, en we lieten echt een spoor van opgevrolijkte bejaarden achter ons. :D
pi_166989431
Haaaaa ik weet niet hoe ik meerdere mensen kan quoten.
Het gaat verder heel goed! Hij drinkt tiet als een dolle en is al een lekkere dikkerd. Daar zit geen zorg.
Wel wil ik graag weten wat dit gaat doen met zijn spraak, gebit en wat we moeten met dat gehemelte wat optisch dicht is maar niet echt.

En nee, het viel kenners niet op. Je moet echt ff twee x kijken. Plus drinken en groei gaan goed dus geen indicatie daar.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_166992989
Als ik even oplet welke kassa ik pak bij de appie krijg ik dubbele pannenzegels als ik uk in de doek bij me heb. Heb het ook geprobeerd bij die cassiere zonder uk maar dan niets extra's :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 november 2016 @ 05:38:58 #189
269689 crew  Viv
pi_166993042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:09 schreef Bloesem. het volgende:
Alles is hier een battle hè? Volgens mij is iedereen het eens en is er geen 'team' wakker maken of een 'team' laten slapen.
Met "team huppeldepup" wordt lang niet altijd bedoeld dat er meerdere kampen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan, dus nee, niet alles is een battle. ;)

Ik zei hier bijvoorbeeld laatst iets als "Normaal ben ik ook van team zelf aanmodderen, maar...", wat niks anders betekent dan "Normaal zou ik ook zelf aanmodderen, maar...".
  woensdag 30 november 2016 @ 07:37:58 #190
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166993246
Sterkte V_A!

Ik merk idd vaak dat mensen even in de kinderwagen of doek kijken van; 'Aaaahhh' en glimlachend doorlopen.. Extra's bij de kassa nog niet gemerkt :D
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166993548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 03:24 schreef nectarientje het volgende:
Als ik even oplet welke kassa ik pak bij de appie krijg ik dubbele pannenzegels als ik uk in de doek bij me heb. Heb het ook geprobeerd bij die cassiere zonder uk maar dan niets extra's :+
Extra panzegels :o
Shit dan moet ik toch maar zelf de boodschappen gaan halen ipv laten bezorgen -O-

Ik ben het crèche boekje van Mats aan het doorlezen...lijkt echt al een eeuw geleden allemaal.
Ik heb er nu veel meer moeite mee dat Stijn in januari ook naar de opvang gaat ;( mijn lieve kleine mannetje aan iemand anders afgeven vind ik nog geen fijn idee.

VA hoe zijn ze er achter gekomen dan? Of hebben jullie zelf wat opgemerkt?
iig heel fijn dat hij zo goed groeit en het verder ook goed doet
  woensdag 30 november 2016 @ 08:55:50 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166993774
Mijn baby sliep ineens door vannacht :o. Hallo ploftieten :').
KuikenGuppy
pi_166993972
Ikke, moeilijk is dat he? Zie er zelf ook tegenop. Wie zorgt er nu voor Stijn? Dacht gelezen te hebben dat je zelf al weer aan het werk bent.

Burdie, dat is snel! Schrok je niet keihard wakker?

Mijn moeder komt vandaag en het plan is om met M. naar het strand te gaan. Heb dat al eens met draagzak gedaan, maar nu is het plan om onze kinderwagen door het zand te slepen. Ben benieuwd hoe dat gaat :D
pi_166994303
Hehehe: dat zegt Burdie toch Mies? _O-
pi_166994329
Wat lekker burdie! Op die ploftieten na dan :D

Mies ik werk nog niet. 17 december mag ik weer aan de bak ;( dus dan is mijn man thuis. De eerste week van januari gaat Stijn voor het eerst naar t kdv. Moeilijk (voor mij) maar komt vast goed

Wat lekker om even naar het strand te gaan!
Heb je een kinderwagen met grote banden?
  woensdag 30 november 2016 @ 10:03:05 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166994576
Kinderwagen op het strand lijkt me een tikje optimistisch :+.
KuikenGuppy
pi_166994625
Ik ben weleens met de kinderwagen naar kijkduin geweest. Het was een... uitdaging. Oo het zand zelf sowieso niet geprobeerd maar pad door de duinen bleek trappen te hebben enzo :') en ik was alleen, tralala...
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 10:13:35 #198
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166994743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben weleens met de kinderwagen naar kijkduin geweest. Het was een... uitdaging. Oo het zand zelf sowieso niet geprobeerd maar pad door de duinen bleek trappen te hebben enzo :') en ik was alleen, tralala...
Ik was daar in september idd met de kinderwagen. Geen succes, maar er zijn gelukkig niet álleen maar trappen.. Maar het is was gewoon snikheet en daarom niet te doen :')

Ik zou haar de volgende x ook gewoon meenemen in de doek...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166995188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:45 schreef Vosje6 het volgende:
Hehehe: dat zegt Burdie toch Mies? _O-
Ze zegt 'ploftieten'?
pi_166995250
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:46 schreef ikke_84 het volgende:
Wat lekker burdie! Op die ploftieten na dan :D

Mies ik werk nog niet. 17 december mag ik weer aan de bak ;( dus dan is mijn man thuis. De eerste week van januari gaat Stijn voor het eerst naar t kdv. Moeilijk (voor mij) maar komt vast goed

Wat lekker om even naar het strand te gaan!
Heb je een kinderwagen met grote banden?
Ja, een Joolz Geo Earth voor de kenners :+ heb er meer mensen op het strand mee zien lopen dus we gaan het beleven :P

Je hebt wel lekker lang verlof gehad dan! Wel fijn dat je man eerst nog lekker thuis is. Komt vast goed maar is wel even wennen
  woensdag 30 november 2016 @ 10:59:11 #201
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166995650
Mijn kinderwagen heeft een speciale zand stand.. (ook voor trappen is die) heeft de wagen maar 2 wielen. ik durf het voorlopig nog niet aan om te testen maar het internet zegt dat het kan,
  woensdag 30 november 2016 @ 11:03:01 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166995733
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
het internet zegt dat het kan,
En dan kan het :P
KuikenGuppy
pi_166996047
Ik heb een kinderwagen (kan even niet op de naam komen van t merk) met luchtbanden en daarmee loop ik prima door het zand. Alleen als t hard waait is een 3 wieler niet echt heel handig :')
Komt vast goed mies lekker even van het zonnetje genieten en als t lopen niet goed lukt dan maar een terrasje ;)

Ik heb idd lang vrij gehad. Heb echt elk uurtje wat ik nog in de + stond opgemaakt om zo lang mogelijk thuis te zijn. En nog is het te kort :')
pi_166996919
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:36 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ze zegt 'ploftieten'?
Keihard!
Ik had ook ploftieten van 5u slaap, mooi 120ml gekolfd. Kon nog wel meer maar vond ik niet nodig. Krijg er altijd zo'n honger van.
pi_166997500
Weer beginnen met werken is niet leuk he ;( Bij een eventueel volgend kindje wil ik kijken of ik er ook wat achter kan plakken, vond 12 weken echt zo voorbij vliegen.

Ik was nieuwsgierig en heb de gegevens uit mijn eigen CB boekje eens in de app gezet. Wat was ik een kleintje :P

pi_166999270
:D wat grappig Miez. Wel mooi op je eigen lijntje hoor :P
pi_166999602
Qua lengte ben ik nog steeds niet zo groot :+ (160), maar gewicht is een ander verhaal :') Zelfs BV mag niet baten :+ toch maar weer gaan sporten.. Ik durf niet :@ 1 keer een poging gedaan tot hardlopen, wat een drama hele conditie weg :') Mja als ik weer hardloopevenementen wil gaan doen moet er toch getraind worden he :7
pi_167000362
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:12 schreef Miezziej het volgende:
Qua lengte ben ik nog steeds niet zo groot :+ (160), maar gewicht is een ander verhaal :') Zelfs BV mag niet baten :+ toch maar weer gaan sporten.. Ik durf niet :@ 1 keer een poging gedaan tot hardlopen, wat een drama hele conditie weg :') Mja als ik weer hardloopevenementen wil gaan doen moet er toch getraind worden he :7
Die bv valt bij mij ook vies tegen :') nog zeven kilo, maar die willen er echt niet af.
pi_167000792
Jullie zijn net bevallen }:|

Mooi lijntje miez. Je meisje heeft het niet van een vreemde ;)
pi_167000997
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:05 schreef ikke_84 het volgende:
Jullie zijn net bevallen }:|

Mooi lijntje miez. Je meisje heeft het niet van een vreemde ;)
Echt wel al bijna 4 maanden geleden :{w :+
pi_167001565
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:05 schreef ikke_84 het volgende:
Jullie zijn net bevallen }:|

Mooi lijntje miez. Je meisje heeft het niet van een vreemde ;)
Tot wanneer geldt dat 'net bevallen'? M. is 10.5 week, vind dat ik allang terug op gewicht had moeten zijn. }:|
  woensdag 30 november 2016 @ 15:47:45 #212
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167001629
really? ik vind dat je daar 2 jaar de tijd voor hebt!
pi_167001823
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
really? ik vind dat je daar 2 jaar de tijd voor hebt!
+1

Al gaat t natuurlijk bij de een wat makkelijker als bij de ander.
Ik was na de eerste zwangerschap een paar kilo onder mijn start gewicht na 1.5 jaar.
En toen werd ik weer zwanger :+
pi_167002365
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
really? ik vind dat je daar 2 jaar de tijd voor hebt!
Really? Waar is die twee jaar op gebaseerd? Ik hoop in februari toch weer in m'n uniform te passen.
  woensdag 30 november 2016 @ 16:30:42 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_167002584
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:44 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Tot wanneer geldt dat 'net bevallen'? M. is 10.5 week, vind dat ik allang terug op gewicht had moeten zijn. }:|
meen je dat echt? Niet zulke onmogelijke eisen stellen aan jezelf hoor! Het kan (en mag) best even duren :*
disclaimer
pi_167002599
Het kan wel hoor. Mensen genoeg die naar een paar weken/maanden weer op gewicht zijn.
Maar er zijn ook genoeg mensen die hun kilo's nooit kwijt raken. Ligt misschien ook wel aan je leefstijl.
En wat mogelijk is. Ik wil dolgraag weer sporten maar mijn bekken laat dat niet toe en met alleen gezond eten kom ik er niet
pi_167002661
Het opvangprobleem is op papier opgelost. Kdv in de buurt heeft plek en we gaan er volgende week kijken. Go heeft opgezegd omdat ze iemand had gevonden die meer opvang wilde afnemen dan wij. Uit economisch oogpunt snap ik het maar ik vind het zo hufterig. Het bureau er ook niet blij mee en gaan ze er nog een stevig gesprek over voeren.
Ik ben blij dat het iig voor de komende paar maanden opgelost is. Stel dat we het kdv maar zozo vinden, geeft dat wel ruimte om rustig verder te kijken.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167003177
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:31 schreef ikke_84 het volgende:
Het kan wel hoor. Mensen genoeg die naar een paar weken/maanden weer op gewicht zijn.
Maar er zijn ook genoeg mensen die hun kilo's nooit kwijt raken. Ligt misschien ook wel aan je leefstijl.
En wat mogelijk is. Ik wil dolgraag weer sporten maar mijn bekken laat dat niet toe en met alleen gezond eten kom ik er niet
Dat heb ik inderdaad ook; mijn bekken is nog erg pijnlijk dus iets meer dan even wandelen zit er nog niet in.
Is jouw bekken wel genoeg hersteld om weer aan het werk te gaan?

Nectarientje, wat enorm asociaal van de gastouder zeg :{
pi_167004378
Mijn vk zei dat het ook wel zo'n 2 jaar kan duren voordat je op je oorspronkelijke gewicht zit (nadat ze verbaasd was dat er bij mij na 6 weken niks meer van te zien was).
  woensdag 30 november 2016 @ 18:01:16 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_167004418
Het ligt er ook een beetje aan hoeveel je aan bent gekomen. Iemand die maar 8 kilo aankomt is waarschijnlijk na acht weken ook wel weer terug op niveau ;) kom je er 30 aan heeft dat iets meer tijd nodig ( -O- )
disclaimer
pi_167004554
Ik moet er denk ik nog zo'n 5. Meeste kleding past wel weer, behalve een pantalon maar die was stiekem ook al een beetje te klein voor mijn zwangerschap.
Extra vel/vet rond mijn buik vind ik op dit moment niet zo mooi. Ik weet dat het normaal is maar toch :P Komt wel weer goed, in december 2014 had ik hetzelfde gewicht als nu en dat ging er ook af dus :+ Volgend jaar willen we naar Vietnam en dan wil ik de kilo's wel kwijt zijn zodat ik weer goed in sommige kledingstukken pas :P

Pff die GO nectarientje -O- Hopelijk bevalt het kdv in de buurt goed!
  woensdag 30 november 2016 @ 18:12:33 #222
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167004666
Ik ben nog 4 kg verwijderd van mijn streefgewicht en mijn figuur is eigenlijk gewoon weer normaal. Maar je moet niet denken dat ik mijn oude broeken alweer aankan :') en nee dat zijn geen superskinny broeken maar gewone modellen die eerst te ruim zaten. Krijg ze nu niet over mijn heupen. Bij Lucas ging afvallen sneller maar ook toen duurde het bijna een jaar voor ik alles weer paste.

Maw: het kan nog een poosje duren ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167004706
Ik was direct na de bevalling onder mn startgewicht :P Mijn buik heeft nu alleen wel een andere vorm en daar is wat winst te halen nog. Ik wil gaan zwemmen maar heb nog geen idee wanneer ik dat moet gaan doen.. Hardlopen kan ook, iets sneller in actie en thuis maar ook beduidend minder leuk :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167005093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan hoeveel je aan bent gekomen. Iemand die maar 8 kilo aankomt is waarschijnlijk na acht weken ook wel weer terug op niveau ;) kom je er 30 aan heeft dat iets meer tijd nodig ( -O- )
Dat is ook waar.
Ik ben twintig kilo aangekomen waaronder veel vocht. Week na de bevalling was er dertien kilo van af dus dat ging lekker vlot. Valt nu alleen zo tegen dat gewicht zelfde blijft.

Ik vind het heel stom, maar ben vooral bang wat andere mensen ervan denken en ben bang dat ik de vraag krijg of ik zwanger ben, dat lijkt me zo naar -O-

Kinderwagen was trouwens vrij onsuccesvol want het was vloed dus overal redelijk zacht zand :')
pi_167005263
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:31 schreef Mies_poes het volgende:

Kinderwagen was trouwens vrij onsuccesvol want het was vloed dus overal redelijk zacht zand :')
Wat jammer! Lekker terrasje gedaan met warme choco?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167005980
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:37 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wat jammer! Lekker terrasje gedaan met warme choco?
Uiteraard, maar dat zeg ik hier niet want is in strijd met klagen over gewicht :+
pi_167006320
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat zeg ik hier niet want is in strijd met klagen over gewicht :+
Met slagroom? :9

Ik heb vandaag ook teveel m&ms gegeten, ook niet echt bevorderlijk :+
pi_167006697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:12 schreef Chanty het volgende:
Ik ben nog 4 kg verwijderd van mijn streefgewicht en mijn figuur is eigenlijk gewoon weer normaal. Maar je moet niet denken dat ik mijn oude broeken alweer aankan :') en nee dat zijn geen superskinny broeken maar gewone modellen die eerst te ruim zaten. Krijg ze nu niet over mijn heupen. Bij Lucas ging afvallen sneller maar ook toen duurde het bijna een jaar voor ik alles weer paste.

Maw: het kan nog een poosje duren ;)
Kan het niet ook zijn dat je postuur gewoon wat veranderd is? Bredere heupen bijv.
pi_167006726
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef Mies_poes het volgende:
Uiteraard, maar dat zeg ik hier niet want is in strijd met klagen over gewicht :+
_O- ik hou niet van slagroom maar ik zit wel duidelijk in team chocola *)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167007380
Ik zit nog zo'n 3 tot 4 kilo boven mijn oude gewicht na 3 maand. Ik heb al onder dat gewicht gezeten maar toen stopte ik met bv en niet met eten :+. En eerlijk? Het maakt mij weinig uit. Ik had niet verwacht zo goed uit die zwangerschap te komen en er zit wel iets een buikje nog maar ach. Ik ben bevallen dus ik mag dat. Ben er ook mee naar de sauna geweest en ik vond mijn buik nog het mooist van alle buiken die daar waren.

(och mensen, ik heb vandaag zo'n ik ben zo blij met mijn leven-dag. Heerlijk werk, zo'n fijn kind dat het op het kdv heel erg leuk vindt, compliment gekregen van collega die mn buik al zo mooi plat vond voor de tijd. Niet dat die buik plat is maar de broek zit net over m'n vetjes heen ^O^)
pi_167007406
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:20 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Kan het niet ook zijn dat je postuur gewoon wat veranderd is? Bredere heupen bijv.
Kan, maar dat kan ook weer kleiner worden in de loop van het jaar. 9 op/af klopt echt wel in die zin. Na een krap jaar paste ik overal weer in. Boempreggers :')
pi_167007429
A.s. maandag zitten mijn 9 maanden af erop.

Ik heb de weegschaal maar verstopt :@ .
pi_167007472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A.s. maandag zitten mijn 9 maanden af erop.

Ik heb de weegschaal maar verstopt :@ .
Niet :o tas is in mijn hoofd nog steeds een half jaar
pi_167007602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A.s. maandag zitten mijn 9 maanden af erop.

Ik heb de weegschaal maar verstopt :@ .
Je mag 9 maanden maal je totaal aantal kinderen doen he. Dus in jouw geval 18 maanden :7 *) *O*

niet?
pi_167007640
Razz gaat dat snel!

Ik vind dat iedere moeder hoe dan ook trots mag zijn op haar lichaam. Een topprestatie. En ik kan mij voorstellen dat je niet tevreden bent over je lichaam maar je lijf heeft gewoon een baby gemaakt en uitgepoept O+ hoe knap is dat! Ik kan mij daar zo over verbazen dat mijn brakke lichaam dat wel kon O+
pi_167008081
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Je mag 9 maanden maal je totaal aantal kinderen doen he. Dus in jouw geval 18 maanden :7 *) *O*

niet?
Prima richtlijn wat mij betreft!
  woensdag 30 november 2016 @ 20:01:19 #237
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167008121
Hayyyhaiiii! Hier zijn we weer :W
A is nu 6 dagen oud en is een tevreden ventje O+
Ik geef bv en dat gaat als een tiet ( :') ) A is een natuurtalentje.
Herstel na ks gaat heel vlot en ik moet mezelf in bedwang houden om niet te veel te doen.
Ik heb een hele fijne kraamtijd en ben zo gelukkig met mijn mannengezin O+

Zo genoeg inleiding? ;)
Ik ga proberen hier mee te lezen en als het lukt mee te posten ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 30 november 2016 @ 20:16:19 #238
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167008684
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:20 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Kan het niet ook zijn dat je postuur gewoon wat veranderd is? Bredere heupen bijv.
Dat bedoel ik ;) het is niet dat ik nog heel veel kilo te gaan heb of nog een buikje heb. Gewoon nog werpheupen. Was bij Lucas ook en paste na een jaar pas weer al mijn kleren. En uiteindelijk moest ik andere kleren kopen omdat ik bleef afvallen en alles te groot werd. Heupen zijn wel altijd iets breder gebleven heb ik het idee dus dat zal nu ook wel niet helemaal terug veren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167008691
At vandaag ook nog een puntje appeltaart bij de warme chocolademelk met slagroom uiteraard :')
Ik vind ook dat iedere moeder trots moet zijn op haar lichaam want je hebt toch maar mooi een kindje gemaakt O+ vind het ook heel normaal dat andere moeders een buikje hebben, maar voor mezelf is dat net even anders :+

Welkom Rady! Leuk dat je mee komt posten, je klinkt altijd zo gelukkig O+
pi_167009445
Leuk, die CoolBlue advertentie die er nu verschijnt. "HEEL VEEL WEEGSCHALEN" :') . Dank.
pi_167009451
Welkom Rady en A *O* O+ ! Wat klink je blij, heerlijk zeg!
  woensdag 30 november 2016 @ 20:38:48 #242
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167009495
Mijn gewicht is alweer als voor mijn zwangerschap. Dat was helaas al zo'n 10 kilo teveel. Historie van eetproblemen en heb na m'n bevalling een (voor mij) vreemd soort zelfvertrouwen gekregen. Moet echt opletten dat dat zelfvertrouwen het grootst blijft en m'n eetprobleem niet de overhand weer nemen. Dat gevecht moet ik dus nog aan ;(
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 30 november 2016 @ 20:39:27 #243
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167009520
Welkom gelukkige Rady met je heerlijke mannengezin O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 30 november 2016 @ 20:40:11 #244
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167009543
We zijn niet zulke bitches als hoe we nu afgeschilderd worden op de rest van dit subforum hoor :+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167009707
Rady welkom :s)

Ik was kort na de bevalling al zo'n 14 van de 19 kilo kwijt. Nu nog 5 te gaan maar daar is sindsdien niks meer aan veranderd. Ondanks dat ik overwegend gezond eet en leef. Frustrerend.

Maar ben op zich wel blij dat ik geen striae heb. Alleen mijn ene borst is ineens wat groter dan de andere
pi_167009721
Dat is iets wat wel lekker gaat hier, gewicht :P Ik zit op -10 in vergelijking tot voor de zwangerschap. Maar ik had toen best wel iets over. Tijdens mijn zwangerschap maar weinig aangekomen, kilo of 5 ofzo. En depressiegedoe zorgt voor weinig eetlust en nog minder snaaizin. Ik vind het wel fijn. Ik moet alleen nodig nieuwe broeken, die slobberen allemaal. Lang leve riemen..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 30 november 2016 @ 20:46:59 #247
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167009759
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
We zijn niet zulke bitches als hoe we nu afgeschilderd worden op de rest van dit subforum hoor :+
Ja, was al een beetje bang geworden om me hier te melden :P
Klinkt spannend in elk geval ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167009966
Radyyy :W hoooii. Fijn klinkt het daar, lekker genieten!
pi_167009973
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:46 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ja, was al een beetje bang geworden om me hier te melden :P
Klinkt spannend in elk geval ;)
Gelukkig kwam je je wel melden O+
Gefeliciteerd en welkom! Ik zag in z&g nog een foto voorbij komen O+
Met een noppies pakje toch? Heb ik ook :9
pi_167010012
Mies :D _O-
Lekker van genieten hoor ^O^
Ik vind t ook normaal bij andere moeders dat er een buikje zit enzo maar bij mezelf vind ik t echt zo lelijk en kan ik er echt van balen. Maar als ik weer mag worden zoals na de zwangerschap van Mats dan ben ik heel blij. *ikke gaat zich nu inschrijven voor bodypump* O-)

:W rady gefeliciteerd nog en welkom hier. Wat klink je gelukkig O+

Nazil :D stoppen met bv maar niet met eten dat wil wel ja. Scheelt dat t maar een paar kilootjes zijn en volgens mij ben jij best slank wat ik me van foto's kan herinneren

Miez en bedankt hè }:| nou heb ik zin in m&m's
pi_167010206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Leuk, die CoolBlue advertentie die er nu verschijnt. "HEEL VEEL WEEGSCHALEN" :') . Dank.
_O-
Bij mij is t bodyfit :')
pi_167011317
Ikke ik heb qua figuur niks te klagen idd :)

Rady gefeliciteerd en welkom! Wat fijn dat het zo goed gaat!

Ik heb goede ads: kruidvat luiers
  woensdag 30 november 2016 @ 22:06:52 #253
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167012129
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:55 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Gelukkig kwam je je wel melden O+
Gefeliciteerd en welkom! Ik zag in z&g nog een foto voorbij komen O+
Met een noppies pakje toch? Heb ik ook :9
Ja Noppies idd! Super mooi pakje, z'n 1e pakje. Alleen echt stom en jammer dat er bij het eerste uitkleden 1 drukknoopje kapot/los is gegaan -O-
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167012736
En bedankt ikke, nu heb ik zin in bodypump :+ Okee niet echt. Als ik een playlist ervan luister wel, maar omdat ik verhuisd ben kan ik niet meer bij mijn oude sportschool en ik vond de instructeurs daar zo leuk en ik ben bang dat ze ergens anders minder leuk zijn :') Zolderkamerautist :') :+

Dat is het tweede drukknoopje van boven of niet Rady? Mijne heeft dat ook :') Nouja, het is niet echt stuk maar gaat snel los.

M huilt de hele tijd en niets helpt -O- Ik denk dat ze heel moe is maar het lukt ook niet om in slaap te vallen ;(
pi_167013167
Oooo de akelige kilo's. :D

Was 20 kilo aangekomen en na dag 3 meteen 13 kilo lichter, dus ik dacht mooi zo!!

Maar nu blijf ik steken :{ ben al weer aan het sporten (hardlopen etc) Dat is wel weer lekker. Wil zo snel mogelijk weer fit zijn.
:)
pi_167013879
Ik doe niet aan kilo's. Gewoon geen weegschaal hebben werkt heel goed :s) maar ik vind mijn buik nog echt lelijk, alleen heb ik ook geen motivatie om er wat aan te doen. Ik ga voor een andere optie: snel weer zwanger worden, dan maakt het ook niet uit :D

Verder lees ik hier nu even wat minder mee, want we zijn verhuisd, alleen is ons internet niet mee gegaan }:| en nu is het twee weken wachten op nieuw internet... dus, ik lees alles bij en over 2 weken krijgen jullie een monsterpost ofzo ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167014331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:10 schreef LeSage het volgende:
Ik doe niet aan kilo's. Gewoon geen weegschaal hebben werkt heel goed :s) maar ik vind mijn buik nog echt lelijk, alleen heb ik ook geen motivatie om er wat aan te doen. Ik ga voor een andere optie: snel weer zwanger worden, dan maakt het ook niet uit :D

Verder lees ik hier nu even wat minder mee, want we zijn verhuisd, alleen is ons internet niet mee gegaan }:| en nu is het twee weken wachten op nieuw internet... dus, ik lees alles bij en over 2 weken krijgen jullie een monsterpost ofzo ;)
Snel zwanger worden vind ik ook een goed idee. En dan daarna gewoon permanent in vorm zijn (hoewel ik nooit een platte buik heb gehad).

Succes met de verhuisstress.
Been there done that
  woensdag 30 november 2016 @ 23:35:38 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167014499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 22:25 schreef Miezziej het volgende:
Dat is het tweede drukknoopje van boven of niet Rady? Mijne heeft dat ook :') Nouja, het is niet echt stuk maar gaat snel los.
Ja! :o
Naja zeg..

Heb er ook nog 1 in maar 56 (want het zou een enorme baby zijn :') ). Eens kijken of die wel heel blijft.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167014701
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:30 schreef Arja het volgende:

[..]

Snel zwanger worden vind ik ook een goed idee. En dan daarna gewoon permanent in vorm zijn (hoewel ik nooit een platte buik heb gehad).

Succes met de verhuisstress.
Been there done that
Oeh, daarna voor altijd plat, wil ik ook. Kun je dat kopen?

Verhuisstress in het kwadraat. Nu tijdelijk, daarna over naar ons echte huis. Gisteren een enorme huilbui gehad nadat werkelijk alles tegen zat (sleutel brak op zaterdag af terwijl we met kind, hond en dozen op de galerij voor ons tijdelijke appartement stonden :'), koelkast doet het hier niet en het internet werkt niet).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167016502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:10 schreef LeSage het volgende:
Ik doe niet aan kilo's. Gewoon geen weegschaal hebben werkt heel goed :s) maar ik vind mijn buik nog echt lelijk, alleen heb ik ook geen motivatie om er wat aan te doen. Ik ga voor een andere optie: snel weer zwanger worden, dan maakt het ook niet uit :D

Verder lees ik hier nu even wat minder mee, want we zijn verhuisd, alleen is ons internet niet mee gegaan }:| en nu is het twee weken wachten op nieuw internet... dus, ik lees alles bij en over 2 weken krijgen jullie een monsterpost ofzo ;)
Gefeliciteerd!! Stom van het internet. Middeleeuws gedoe dat je twee weken er op moet wachten. :{
:)
pi_167016658
Ik moest ook lang wachten op tv en Internet. Was best minder... Vervelend ook van de koelkast LeSage!

Vannacht na de voeding zette M het ook op een huilen. Zo ken ik haar helemaal niet ;( Vandaag dus in zombie mode naar het werk.
pi_167016687
Wat een pech lesage.
Al heb je nu geen koelkast nodig
pi_167016730
:W Rady met je mooierd

Na de derde over-de-luier-poep van deze week gaan we toch maar een maatje groter qua luier :+
Wel heel fijn dat deze eens een keer voor dr papa was om te verschonen >:)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167016861
Snel zwanger worden is zeker een goed idee O+ (voor jullie dan), dan heb je gewoon altijd een excuus.

Soof, ging jij nou vanaf vandaag beginnen met bv afbouwen? Hoe sta je erin?

M. en ik gaan straks naar yoga en ik zit hem bedt te stressen. Vorige keren was mijn vriend thuis om te helpen, nu moet ik zelf zorgen dat we gevoed, aangekleed en met make-up op de plaats van bestemming komen :') en het liefst met een uitgeslapen M.
Hoe doen werkende mama's dat in godsnaam? Ik heb wel alles van te voren klaargezet.
pi_167016907
Het komt helemaal goed Mies! Heus.
Had de ha nog naar dat plekje gekeken?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167016919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:12 schreef nectarientje het volgende:
Het komt helemaal goed Mies! Heus.
Had de ha nog naar dat plekje gekeken?
Vast.
Ja, het is een aardbeienvlekje. Mijn kleine aardbei O+
pi_167017170
Mies deze werkende moeder moet ook elke ochtend stressen :')
pi_167017213
Hier is het ook elke ochtend stressen, en dan draag ik nog geeneens make-up :')

Hoe is het afgelopen nachten gegaan Soof? Veel uur ertussen?
pi_167017365
Hahaha :D komen jullie wel altijd op tijd op werk?
pi_167017372
Succes vandaag miez. Hopelijk is je meisje hierna weer goed in der hum.

Mies gewoon zorgen dat je als eerste weg gaat van huis :+ Ik moet altijd rond 6 uur gaan als ik dagdienst heb dus dan slaapt iedereen nog.
Als ik weer moet werken heb ik het zo geregeld dat als ik dagdienst heb dat mijn moeder dan oppast. Die komt naar ons toe dus dat scheelt weer stressen voor mijn man.

Nectarientje fijn hè die luiers :D hier hielp een maat groter heel goed. Hij poept nu netjes binnen de randjes

Lesage verhuis stress ;( en wat stom dat het zo lang duurt voor je Internet hebt.

Van snel weer zwanger worden wordt je buik wel weer lekker strak :D
Hier alleen geen optie meer dus zal toch echt moeten gaan sporten
pi_167017466
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:12 schreef Mies_poes het volgende:
Hahaha :D komen jullie wel altijd op tijd op werk?
Mwa soms wel soms niet :+ Vandaag was ik 5 minuutjes later dus dat valt mee.
Omdat ik nu vaak met de fiets ga valt het wel mee. Als ik met OV ga en ik zou de bus missen, ben ik zo een halfuur later.

Mijn schoonzus was na een halfjaar weer zwanger. Ik weet niet of dat goed was voor haar buik, heel veel donkerpaarse straie enzo. Dat heb ik gelukkig dan weer niet zo erg.
pi_167017689
Oh ja met OV is dan wel echt een nadeel ja. En met de fiets is goed voor de lijn :+

Blijven mutsjes op de hoofdjes van jullie baby's wel goed zitten trouwens? M. hoeft maar iets te bewegen en de mutsjes vallen af, misschien door die enorme bos haar of zo :?
pi_167018051
Hier weer snel op oud gewicht en een platte buik (sorry). Ook geen straie.

Mutsjes blijven hier ook slecht zitten of er moet zo'n touwtje onder de kin kunnen. Maar vaak trekt F hem dan nog uit. Meestal gebruik ik de muts van de jas.

Wat is een aardbeienvlekje?
pi_167018120
Hier geen baby met een enorme bos haar (wel groeiende :D), maar ook steeds verschuivende mutsjes hoor :) Te strak vindt ze niet prettig, dus ik laat het zo. Als ze in de Tula/doek zit, heeft ze een extra muts eroverheen nu (van jas/vest/cover) en dan is het prima zo.

Ik las ook iets over het missen van de zwangerschap, gewicht na de zwangerschap en op tijd komen.. Ha ik kan weer meepraten hier :P Missen van de zwangerschap: check, terwijl mijn baby volgende week even lang uit de buik is als erin ( :'( O+ ) Ik heb enorm veel geluk gehad met een heel relaxte en fijne zwangerschap + geboorte/kraamtijd, echt een roze wolk die ik zó weer zou willen beleven. Maar juist om het weer zo bewust en ontspannen te kunnen beleven samen willen we een tijd wachten met beginnen aan een tweede. Dus voorlopig dromen we er vooral nog over, hoe dat zal zijn tegen die tijd, weer mijn mooie buik, hoe onze mini dan ineens als grote zus zal zijn, etc etc O+ Die aanloop, dat rammelen, daar geniet ik ook al heel erg van, zeker omdat manlief vooraf zei zich echt geen tweede voor te kunnen stellen.

Over gewicht na de zwangerschap (hier ook reclame voor weegschalen, thanks :')), mijn gewicht stond ook vrij snel na de eerste weken stil, maar gradueel is het er eigenlijk toch allemaal wel afgegaan. Ik zit nu (8,5 maand later) weer op m'n startgewicht en met m'n buik is het ook weer goedgekomen. Ik snap dat het niet altijd zo werkt hoor, maar stilstand na de eerste periode hoeft niet per se iets te zeggen :)

En op tijd komen? Hou op :@ Hier hebben we nu het systeem dat manlief brengt naar het KDV en ik ophaal, maar het is echt haasten. Snel nog even voeden voor ze vertrekken, snelsnel weg van werk om op tijd te komen bij kdv.. Maar het gaat wel steeds beter, ook omdat mini steeds meer kan. Tegenwoordig zit ze gewoon leuk te spelen terwijl man en ik douchen/aankleden, duurt de voeding maar een minuut of 5 etc. Dat scheelt heel veel 's ochtends :)
pi_167018199
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:06 schreef Mies_poes het volgende:
Snel zwanger worden is zeker een goed idee O+ (voor jullie dan), dan heb je gewoon altijd een excuus.

Soof, ging jij nou vanaf vandaag beginnen met bv afbouwen? Hoe sta je erin?

M. en ik gaan straks naar yoga en ik zit hem bedt te stressen. Vorige keren was mijn vriend thuis om te helpen, nu moet ik zelf zorgen dat we gevoed, aangekleed en met make-up op de plaats van bestemming komen :') en het liefst met een uitgeslapen M.
Hoe doen werkende mama's dat in godsnaam? Ik heb wel alles van te voren klaargezet.
Klopt. :Y Ik begin met 1 voeding per dag af te bouwen en dan kijken of ik stuwing krijg. Zo niet, nog een voeding er af. M'n hoofd weet dat het beter is en ik wil ook echt niet kolven op het werk. En toch denkt m'n moederhart er soms anders over. Raar is dat. Eerst de vriezer met moedermelk opmaken en daarna over op Nutrilon.

Het is ook al gewoon december :o

Als ik ergens op tijd naar toe moet met M. leg ik alles inderdaad klaar. Ik word dan soms wakker voordat M. wakker wordt en dan zorg ik eerst voor mezelf: tandenpoetsen, haren doen, make-up, kleren aan, ontbijten. En als allerlaatst maak ik hem wakker.
Maar... Als M. al wakker is, dan voed ik hem en dan leg ik hem half slaapdronken terug in zijn bed waar hij een half uurtje nog half aan het slapen is. En daar heb ik geluk mee, want als hij meteen zou huilen kan ik hem niet laten liggen.
:)
pi_167018253
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:52 schreef Miezziej het volgende:
Hier is het ook elke ochtend stressen, en dan draag ik nog geeneens make-up :')

Hoe is het afgelopen nachten gegaan Soof? Veel uur ertussen?
Ja 9 uurtjes ongeveer!! Erg blij :@


quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:39 schreef Mies_poes het volgende:
Oh ja met OV is dan wel echt een nadeel ja. En met de fiets is goed voor de lijn :+

Blijven mutsjes op de hoofdjes van jullie baby's wel goed zitten trouwens? M. hoeft maar iets te bewegen en de mutsjes vallen af, misschien door die enorme bos haar of zo :?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:15 schreef Xanteh het volgende:
Hier weer snel op oud gewicht en een platte buik (sorry). Ook geen straie.

Mutsjes blijven hier ook slecht zitten of er moet zo'n touwtje onder de kin kunnen. Maar vaak trekt F hem dan nog uit. Meestal gebruik ik de muts van de jas.

Wat is een aardbeienvlekje?
Joh fijn toch!! :)
:)
pi_167018469
Poeh ja als ik weg wil trek ik een uur uit om weg te gaan, schone luier, luiertas bijvullen, voeden dat een onbekende tijd duurt, ik draag nooit makeup en doe een snelle staart in :D. Laatst was ik binnen een uur nadat ik wakker was weg :o gekolfd, omgekleed, gevoed, schone luier, zelf ontbeten...
pi_167018583
Oh ik heb minstens anderhalf uur nodig om de deur uit te komen maar ben traag in de ochtend.

Ik deel op het werk mijn eigen tijd in, alleen op dinsdag moet ik op tijd komen ivm vergadering. En dan die files de laatste tijd
  donderdag 1 december 2016 @ 11:42:34 #279
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167019691
Ik sta rond 6u op en ga dan zelf aankleden, opmaken, ontbijten, hond uitlaten, koffie drinken. Rond 7u wordt Emma wakker en ga ik haar verzorgen en eten geven. Ik probeer rondkwart voor 8 de deur uit te gaan, maar dat lukt niet altijd. Deel ook m'n eigen tijd in, dus hoe eerder ik er ben, hoe eerder ik naar huis kan. Vroeger begon ik vaak om 8u, dat red ik nu alleen als schoonmoeder oppast.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167019789
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:39 schreef Unihipili het volgende:
Poeh ja als ik weg wil trek ik een uur uit om weg te gaan, schone luier, luiertas bijvullen, voeden dat een onbekende tijd duurt, ik draag nooit makeup en doe een snelle staart in :D. Laatst was ik binnen een uur nadat ik wakker was weg :o gekolfd, omgekleed, gevoed, schone luier, zelf ontbeten...
dat wordt echt steeds makkelijker. Had ik ook nooit gedacht. Mini gaat steeds minder vaak drinken dus je hoeft niet altijd meer te voeden voor je weggaat. En een schone luier doe ik ook niet altijd meer van te voren.

Nu duurt het hier alleen weer enorm lang voordat we 's morgens de deur uit zijn, want mini eet zo ongelooooofelijk langzaam. We zitten soms wel een uur te ontbijten...
pi_167020077
Hebben jullie wel eens tegen jullie kraamvisite moeten zeggen: 'Liever niet de koffie/thee drinken boven mijn baby :{ '

Man man man, wat nadenken.
:)
pi_167020236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:01 schreef Soof-87 het volgende:
Hebben jullie wel eens tegen jullie kraamvisite moeten zeggen: 'Liever niet de koffie/thee drinken boven mijn baby :{ '

Man man man, wat nadenken.
Nee. Doe het zelf eigenlijk ook :@ en heb er nog nooit op gelet (een van de weinige dingen waar ik nog niet op gelet heb :')).


Leuk te lezen dat jullie als ervaren mama's ook nog moeten haasten :P
pi_167020402
Ik vind het nog steeds heel arelaxed als mensen dicht in de buurt van mijn kind (peuter nu) hete koffie/thee drinken en daar heel achteloos mee doen (er mee zwaaien, dichtbij of vlak boven kind houden, op het randje van de tafel zetten). De brandwonden die je kind van zoiets kan oplopen, brrrr.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 1 december 2016 @ 12:26:11 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_167020514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:01 schreef Soof-87 het volgende:
Hebben jullie wel eens tegen jullie kraamvisite moeten zeggen: 'Liever niet de koffie/thee drinken boven mijn baby :{ '

Man man man, wat nadenken.
ja. Of geen baby geven zolang ze nog hete drankjes hebben ;)
disclaimer
pi_167021163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:19 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het nog steeds heel arelaxed als mensen dicht in de buurt van mijn kind (peuter nu) hete koffie/thee drinken en daar heel achteloos mee doen (er mee zwaaien, dichtbij of vlak boven kind houden, op het randje van de tafel zetten). De brandwonden die je kind van zoiets kan oplopen, brrrr.
Dit. Laatst nog iemand die zei "Ach, ze is nu twee, ze snapt nu toch wel wat heet is? En anders moet ze maar voelen." }:| .

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat wordt echt steeds makkelijker. Had ik ook nooit gedacht. Mini gaat steeds minder vaak drinken dus je hoeft niet altijd meer te voeden voor je weggaat. En een schone luier doe ik ook niet altijd meer van te voren.

Nu duurt het hier alleen weer enorm lang voordat we 's morgens de deur uit zijn, want mini eet zo ongelooooofelijk langzaam. We zitten soms wel een uur te ontbijten...
Daarom hier nog elke ochtend een papfles met Brinta voor de peuter. Anders eet ze namelijk niks.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2016 13:10:52 ]
pi_167021186
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dit. Laatst nog iemand die zei "Ach, ze is nu twee, ze snapt nu toch wel wat heet is? En anders moet ze maar voelen." }:| .
Dat is toch ook zo? Krijgt Annie op het kdv daar geen huiswerk over mee? Wel slecht dat ze het nog niet weet :{w
pi_167021343
Mijn baby is vandaag even lang uit de buik als hij er in heeft gezeten, precies 38 weken en 5 dagen. Wilde een mooie foto maken maar oppasoma is ziek en lief is werken tot laat en zelf doen wordt altijd zo'n geworstel want baby wil de telefoon :') .

Dus dan maar een foto van Tas-op-verkenning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog eentje van Tas, gewoon zoals 'ie is O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167021379
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja. Of geen baby geven zolang ze nog hete drankjes hebben ;)
Ja dat. 'Zal ik je thee dan even aannemen?'

Wij hadden een paar weken terug kraambezoek en er kwam een theepot op tafel en die dachten dat het een goed idee was om W te leren dat het heet was juist door het aan te raken. }:|
  donderdag 1 december 2016 @ 13:23:43 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_167021492
Tas O+ dibs op je shirt :D
disclaimer
pi_167021583
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:09 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Nee. Doe het zelf eigenlijk ook :@ en heb er nog nooit op gelet (een van de weinige dingen waar ik nog niet op gelet heb :')).


Leuk te lezen dat jullie als ervaren mama's ook nog moeten haasten :P
Ik doe het zelf stiekem ook, maar op zo'n manier dat als ik het laat vallen dat het niet op M. komt. En dit klinkt raar, maar ik vertrouw mezelf compleet maar een ander niet. :+

En je weet wel hoe het gaat met kraamvisite. Koffie en thee op tafel, het inschenken wordt gauw gedaan en soms gaat M. dan even van schoot tot schoot. Maar dan pakt iemand dus M. en pakt daarna de koffie. Ik vind het zo link. :@ Maar ik zeg er altijd wat van. M'n schoonvader zei laatst: Ja wat denk je? Dat ik koffie ga morsen op m'n kleinkind? En liet het hete kopje koffie gewoon in z'n handen terwijl hij M. in z'n handen had. Toen heb ik serieus M. uit z'n handen gepakt en gezegd: En toch vind ik dit niet prettig. :{
:)
pi_167021601
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn baby is vandaag even lang uit de buik als hij er in heeft gezeten, precies 38 weken en 5 dagen. Wilde een mooie foto maken maar oppasoma is ziek en lief is werken tot laat en zelf doen wordt altijd zo'n geworstel want baby wil de telefoon :') .

Dus dan maar een foto van Tas-op-verkenning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog eentje van Tas, gewoon zoals 'ie is O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een moppie zeg. Groot alweer!
:)
pi_167021956
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Tas O+ dibs op je shirt :D
Uit de grote Fransiepansiewintercollectie van SinterAlways O+
  donderdag 1 december 2016 @ 13:48:56 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_167021985
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:47 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Uit de grote Fransiepansiewintercollectie van SinterAlways O+
Die zitten toch in dezelfde maat?
disclaimer
pi_167022003
Noem je mijn kind nou dik }:|
  donderdag 1 december 2016 @ 14:07:07 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_167022413
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Noem je mijn kind nou dik }:|
Nee, hij is lekker zacht toch O+
disclaimer
pi_167022577
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:28 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik doe het zelf stiekem ook, maar op zo'n manier dat als ik het laat vallen dat het niet op M. komt. En dit klinkt raar, maar ik vertrouw mezelf compleet maar een ander niet. :+

En je weet wel hoe het gaat met kraamvisite. Koffie en thee op tafel, het inschenken wordt gauw gedaan en soms gaat M. dan even van schoot tot schoot. Maar dan pakt iemand dus M. en pakt daarna de koffie. Ik vind het zo link. :@ Maar ik zeg er altijd wat van. M'n schoonvader zei laatst: Ja wat denk je? Dat ik koffie ga morsen op m'n kleinkind? En liet het hete kopje koffie gewoon in z'n handen terwijl hij M. in z'n handen had. Toen heb ik serieus M. uit z'n handen gepakt en gezegd: En toch vind ik dit niet prettig. :{
Het punt is natuurlijk nu juist dat niemand zoiets expres en bewust doet. En toch gebeurt het. Het is een ongeblikje van onoplettendheid of een onverwachte beweging. Het heeft niets met vertrouwen te maken, in jezelf of die ander. Gewoon die koffie/thee uit de buurt van het kind houden, het is vrij simpel.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167023196
Ik drink alleen thee uit een halfvolle thermosbeker met een klein drinkgat, en dan draai ik me helemaal naar de zijkant. Zelfs dat vind ik eigenlijk al eng.
Ik zou er ook wat van zeggen, een slok koffie is de brandwonden zo niet waard! De baby hoeft maar wakker te schrikken en je knoeit al. Brr.

Ik vind het in de bus altijd al eng als ik daar met de wagen sta en er komt iemand met zo1n papieren bekertje langs. Heb geregeld een staande passagier gevraagd om zich om te draaien. Als de bus ineens stopt... :X
pi_167023381
Tip: zorg voor een rondrennende peuter! Dan moet iedereen zijn hete drinken sowieso verplicht hoog zetten. :+
  donderdag 1 december 2016 @ 15:01:37 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_167023425
mijn peuter zet zelf de koffie tegenwoordig :') :@
(ik krijg enorme ruzie als ik het zelf doe)
disclaimer
  donderdag 1 december 2016 @ 15:02:04 #300
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167023439
ik ben die zeur die je de koffie op de bar zet en je laat lopen naar je kopje koffie..
ander drinken kam wel op tafel maar ik vertik het om dat risico te lopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
mijn peuter zet zelf de koffie tegenwoordig :') :@
(ik krijg enorme ruzie als ik het zelf doe)
hier hetzelfde, dat mag dus wel weer :D
pi_167023724
Dicht toch? :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')