SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf dubbel horen in mixxx? Hier de oplossing. Door UccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fylax op 02-12-2016 20:03:12 ]
Nu draait de autodj dus dat zal ook nog even duren...en ik ben blij dat je mijn begin niet gehoord hebt danquote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Geen probleem, ik luister pas een paar minuten mee though, dus heb nog geen gelul gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is er vrijdag weer iemand die een showtje draait.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Sjoow van Henrivo?quote:Op zondag 27 november 2016 00:08 schreef Uccie het volgende:
Hopelijk is er vrijdag weer iemand die een showtje draait.
Nee geen idee waar ik moet zijn. Ben gewoon thuis op m'n zolderkamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee geen idee waar ik moet zijn. Ben gewoon thuis op m'n zolderkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
kies voor mijquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Paul het volgende:
Ik moet vanavond kiezen tussen FYLAX en Braddie. Moeilijk.
http://149.202.208.214:2199/tunein/gutterfm.plsquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef Paul het volgende:
Iemand een linkje naar de stream? In de op is stuk
wtf is deze muziekquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://149.202.208.214:2199/tunein/gutterfm.pls
ken jij het 450-forum?quote:
neeeequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mkay, zal luisteren
Ga je Yiha bellen?
Ga jij je live laten pijpen door fokker89? Net als giel beelen.quote:
Hoe DURF je frituurhits af te krakenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef henrivo het volgende:
KUTMUZIEK. Dit heeft NIKS met muziek maken te maken
Ja godver Fokker schiet es op!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dan moet ik eerst de inloggegevens krijgern
Toevallig zit ik nu achter een bakje patatquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe DURF je frituurhits af te kraken
Dan moet je dit vereren manquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Toevallig zit ik nu achter een bakje patat
Ja je tijd in je bericht klopt niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)e-vanavond-live.html
Hoezo, fylax zei tegen mij dat hij 21 uur live gingquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je tijd in je bericht klopt niet meer
Hoor jij nu een Fylax?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo, fylax zei tegen mij dat hij 21 uur live ging
Tsja, had je maar tijd moeten boeken bij de overall beste user van FOK!, dan was je nu al aan het streamen.quote:
watdanquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, had je maar tijd moeten boeken bij de overall beste user van FOK!, dan was je nu al aan het streamen.
wist ik toch niet dat dit zou gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan had ik even een streampje online getrapt voor je, maarja.
*insert Duits gebrabbel* JAWOOOOOOOHL!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
wist ik toch niet dat dit zou gebeuren
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, op die twee mensen hoef je ook niet te wachten, aandachtsspanne van een aardappel.
ja gvd ben bang dat t niks wordtquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Maar ik wacht nog steeds met spanning. Mijn plasser is hard, waar is de stream?
Kun je anders niet R49 kapen? Dat is sowieso altijd al rommel, ze willen best een keer een topshow gok ik.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je anders niet R49 kapen? Dat is sowieso altijd al rommel, ze willen best een keer een topshow gok ik.
niet doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achternaam stond in screenshot
[ afbeelding ]
Hij was net hierquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef LompeHork het volgende:
FOKKER MONGOOL, WAAROM BEN JE ER NIET?!?!?!?!
Ik moet huilen in een hoekje van mijn badkamer in foetushouding door jou.
Nou en?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij was net hier https://www.youtube.com/watch?v=JBjM
* henrivo aansluitquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou en?
Ik ben net als d4v1d begonnen met een DDOS.
Haal hem uit de stream en laat 'm Fylax aansluiten danquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
FOKKER zit toch gewoon in de chat van Braddie
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:25 schreef henrivo het volgende:
Retweet als je ook wil dat Fokker89 snel terug is
Dat zekerquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit rolt niet man, hoewel dit goede frituurhits zijn
Sowieso! Kapot lang geleden iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten binnenkort weer eens pinten drinken, het is te lang geleden.
Via FB een keer regelen, Roald kent wel goede locaties geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso! Kapot lang geleden idd
isgoeddquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:28 schreef LompeHork het volgende:
Sorry Fylaks, duurt te lang, ik ga andere dingen luisteren
Ja en ik ken ook wel watquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Via FB een keer regelen, Roald kent wel goede locaties geloof ik
Daar was ik helemaal niet ;')quote:
Die load is minder dan 1 streamer. David deed net alsof hij 1337 was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Privéshit, gaat jou geen reet aan.
En bedankt voor het Ddossen, loser.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Privéshit, gaat jou geen reet aan.
En bedankt voor het Ddossen, loser.
Maakt geen reet uit, hij moet gewoon van die shit afblijven, en zeker mijn naam niet in het topic gooien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die load is minder dan 1 streamer. David deed net alsof hij 1337 was.
Hij had zijn eigen achternaam gepost, want hij is noobje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, hij moet gewoon van die shit afblijven, en zeker mijn naam niet in het topic gooien.
Dude. Relax.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, hij moet gewoon van die shit afblijven, en zeker mijn naam niet in het topic gooien.
Je hebt nu in ieder geval de gegevensquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:25 schreef Fylax het volgende:
oei daar moet ik nog even over nadenken
Okay! test anders wel even een keer voor die tijd, voor we weer hetzelfde krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:34 schreef Fylax het volgende:
vandaag kan ik nietdus t wordt a.s vrijdag dan denk ik
@Fylaxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:21 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer weer Fylax Friday?
Ik zal dit keer geen ping aanzetten.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef henrivo het volgende:
KUTMUZIEK. Dit heeft NIKS met muziek maken te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |