Ik heb vernomen dat er onderhoud aan de servers wordt gepleegd, althans dat vertelt de MED mijquote:
Het blijft een schande hoe ze Guidolin aan de kant hebben gezet. Derhalve kots ik op hun bestuur en gun ik ze degradatie.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er onderhoud aan de servers wordt gepleegd, althans dat vertelt de MED mij
Nee MEDquote:
Mis ik iets of bedoelde je gewoon dat het veel te vroeg was om hem te ontslaan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijft een schande hoe ze Guidolin aan de kant hebben gezet. Derhalve kots ik op hun bestuur en gun ik ze degradatie.
Vreselijk vroeg ontslagen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mis ik iets of bedoelde je gewoon dat het veel te vroeg was om hem te ontslaan?
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:Voorspelling: Conte maakt Chelsea kampioen.
Noteer het, vertel het je vrienden..
Daar was iequote:Op zondag 27 november 2016 00:26 schreef Brammess het volgende:
Jammer dat deze niet voorbij kwam https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Gezien de samenvatting, heb ik geen dwalingen gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat ze niet alle debiele beslissingen van de scheidsrechter in een kort filmpje hebben samengevat. Veel zijn nog niet getoond.
100% roodquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was geen rood joh, Chris Sutton.
Het gaat om de intentie, dat heb je toch ook kunnen zien?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, hij raakte hem vreselijk licht.
Die actie van Luiz op Aguero??quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie, dat heb je toch ook kunnen zien?
Dat was niks, schouderduwtje tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die actie van Luiz op Aguero??
Nouja, hij landde in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik schoot ook ooit zo op doel, de bal landde achter me.
Een van de spaarzame hoogtepunten uit mijn voetbalcarriere in de Dtjes en de Etjes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, hij landde in ieder geval
Iedere voetballiefhebber haat Pulis uit de grond van zijn hart.quote:Op zondag 4 december 2016 00:26 schreef Tagliano het volgende:
Dat WBA zit ook altijd aan het eind van MOTD
Flopshows, altijd
Leukste wedstrijden zijn al geweest.quote:Op maandag 12 december 2016 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
M'n signaal is opeens klote en kan geen bbc meer ontvangen helaas.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand aub een link naar motd van vandaag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SFC_Kristian/status/817787974993715200
Wat zei ie en waar over ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:46 schreef hoekandit het volgende:
Gullit met weer een waardeloze analyse..
Godverdomme, ben woest nuquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:29 schreef Tagliano het volgende:
Altijd fijn dat ze altijd nu de uitslagen laten zien
Gelukkig was ik daarop voorbereid
Zou me niets verbazen als ze morgen op hun gat gaan tegen Swansea.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ion?CMP=share_btn_tw
Fijn stukje leesvoer.
Eentje voor straks in bed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ion?CMP=share_btn_tw
Fijn stukje leesvoer.
Met Jesus aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze morgen op hun gat gaan tegen Swansea.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Sjelsie wordt geen kampioen
Nu doen we Sané enigszins tekort.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met Jesus aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Ik wilde mensen 'oneens' zien posten.quote:
Dat is vooralsnog niet echt geluktquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde mensen 'oneens' zien posten.
Pedro is sowieso een kutspeler.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Willian beter had kunnen spelen ipv Pedro.
Gabriel is Batman, Sané is Robin. Gabriel is Holmes, Sané is Watson. Gabriel is Mario, Sané is Luigi. Sané, voor eeuwig tweede viool in Gabriel Jesus' wereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu doen we Sané enigszins tekort.
Heeft een prima seizoen voor zijn begrippen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedro is sowieso een kutspeler.
Ik wil niet weten wat je uit gaat vreten als hij de Gouden Bal wint.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gabriel is Batman, Sané is Robin. Gabriel is Holmes, Sané is Watson. Gabriel is Mario, Sané is Luigi. Sané, voor eeuwig tweede viool in Gabriel Jesus' wereld.
Ik ga staan en ik applaudiseer. Voornamelijk voor mezelf, omdat ik dat medio 2016 callde.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je uit gaat vreten als hij de Gouden Bal wint.
quote:Op zondag 5 februari 2017 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes kunnen wel scoren. Die dwerg was ook op de brommer in Italie hoorde ik
Hattrickje van Driesje jaquote:Op zondag 5 februari 2017 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes kunnen wel scoren. Die dwerg was ook op de brommer in Italie hoorde ik
Belgie had de uitgelezen kans om te oogsten afgelopen EK, vernaaien ze het tegen Wales.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |