quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoop dat Mani nu tevreden met me is
Ik zal even aan Raybar vragen of hij de volgende keer dat even mee kan nemen in zijn actquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal even aan Raybar vragen of hij de volgende keer dat even mee kan nemen in zijn act
Ja maar daar lachte niemand om.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar post 183 van het vorige topic.
Waarschijnlijk iemand die ook extreem veel kennis heeft van lekkere wijvenquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekende gifVraag me af wie dat heeft gemaakt
Dat zal vast niet meer lang duren al zou het niet onoverkomelijk zijn om de loting nog ergens anders te besprekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe snel nemen ze eigenlijk een besluit over een dartssubforum? Overmorgen al loting voor PDC WK
achter de schermen genotquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe snel nemen ze eigenlijk een besluit over een dartssubforum? Overmorgen al loting voor PDC WK
Stijn weet dit hopelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat King niet tegen Kong mochtquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG - Raybar
Kist - Webster
Hamster - Wright/Meulenkamp
Chisnall - Kong
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar daar lachte niemand om.
Rare argumentatie om ons in spanning te houden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet chips dus ik geef nu geen antwoord.
Goed werk, waarde userquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is de OP even ietsje geactualiseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |