quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: Sam Brown of een vroegtijdig show-einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag hem ook ineens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dank je.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou het door de plaatjes bijna vergeten, maar je draait lekkere muziek, Melting
Aan het eind van de dag wint de smaak het toch nog van de wansmaakquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik dacht.... niet te gek, niet te wild. De dag relaxed afsluiten.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag wint de smaak het toch nog van de wansmaak
Ze mag wel bij mij in bed komen hoor. Ik geloof niet dat ik in mijn slaap praat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden met die meid krijgen
Is er naast Vout en jou nog wel ruimte in dat bed dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze mag wel bij mij in bed komen hoor. Ik geloof niet dat ik in mijn slaap praat.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er naast Vout en jou nog wel ruimte in dat bed dan?
Nee.. komt er nog eentje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zal de slotsong wel zijn, gok ik?
Melting, bedanktEn de andere collega-DJ's ook, trouwens. Samen hebben we vandaag 12 uur onafgebroken radio gemaakt.
Wie heeft het over een record?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het record staat nog op naam van Knokkels.
Ik zou bijna zeggen "wie?", maar dat zeg ik niet. Wél zeg ik dat Knokkels de laatste weken helaas heel weinig aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het record staat nog op naam van Knokkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |