Zou best kunnen dat hij een breakje pakt ofzo, maar dat gaat hij niet 19 legs volhouden schat ik inquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien stijgt hij boven zichzelf uit
Plus dat gando snel viesmad word als het even niet loopt, zeker tegen de wat tragere spelers.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:30 schreef bechirti het volgende:
[..]
Anderson focust altijd op wk. Rest is voor hem formaliteit. En bovendien best of 11 is toch tricky.
Al twee x pech gehad. Eerst tegen wade waar ie 10pt meer gooide en nu tegen die rare meulenkamp.
Ik heb dat wel eens op de Wii gespeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:32 schreef luckass het volgende:
Curlinggenot. Ik heb ooit nog een clinic van die gasten gehad
.
Mag ik je nu aanrakenquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:32 schreef luckass het volgende:
Curlinggenot. Ik heb ooit nog een clinic van die gasten gehad
.
Wel meer mogelijkheden om terug te komen dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij een breakje pakt ofzo, maar dat gaat hij niet 19 legs volhouden schat ik in
Rare smaken allemaal, wat is er mis met naturel of paprika.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet nu Lays Patatas Bravas, moet zeggen dat ik het best lekker vind
Over het algemeen zie je juist dat naarmate het format langer wordt, het kwaliteitsverschil meer tot uitdrukking komt (dus minder verrassingen), maar we gaan het zien, tegen een verrassing ben ik zeker nietquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel meer mogelijkheden om terug te komen dan.
Eens. Ik eet zelden chips maar als het moet dan ribbel naturel of paprika.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare smaken allemaal, wat is er mis met naturel of paprika.
Normaal Thai Sweet Chiligodquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare smaken allemaal, wat is er mis met naturel of paprika.
Ribbelchipsgenotquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Eens. Ik eet zelden chips maar als het moet dan ribbel naturel of paprika.
Tot het WK begint voor mijquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:35 schreef Max23 het volgende:
Ik stel voor dat iedereen een week lang een Ron-Ui doet als hij zo wint van Wright
Hmm ja is wel logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen zie je juist dat naarmate het format langer wordt, het kwaliteitsverschil meer tot uitdrukking komt (dus minder verrassingen), maar we gaan het zien, tegen een verrassing ben ik zeker niet
Terwijl hij een paar jaar geleden nog een prima ecto wasquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Meulenkamp is best wel stevig gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |