quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:54 schreef wimderon het volgende:
Payne is smakelijk gespierd #nohomo
[ afbeelding ]
quote:
wat een lieve moederquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik heb het dan ook zelf gemixt
Al zitten er bij mij dan ook witte en pure chocoladekruidnoten bij en verder nog wat zoetigheden die mijn moeder bij elkaar gegooid heeft
ja leukquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef Bolasie het volgende:
Ze zouden bij RTL een docu moeten uitzenden over de beste man.
Wow, dat is wel bijzonder aardigquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
De mijne heeft net mijn woning weer gepoetst
Dit soort berichten hoor ik graagquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hamster naar 6-2 tegen Dolan
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
De mijne heeft net mijn woning weer gepoetst
Sommige moeders hebben nu eenmaal altijd de drang om alles schoon te makenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je het zelf niet schoon houden dan?
Of ben je gewoon te lui
Doe ik wel. Maar naar de zwabber grijpen is een automatisme bij sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je het zelf niet schoon houden dan?
Of ben je gewoon te lui
Gelukkig is mijn moeder niet zo erg.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige moeders hebben nu eenmaal altijd de drang om alles schoon te maken
Gewoon bewustquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Wat wordt er teringveel gechoket dit toernooi
Het kan soms te ver doorslaan iddquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder niet zo erg.
Zeker hun vagijn als ik ze weer eens bewerkt heb. Ze blijft immers getrouwd hè, mannetje mag dat niet weten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige moeders hebben nu eenmaal altijd de drang om alles schoon te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |