Zal paxcon slilken?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou je hem moeten vragen, maar het lijkt me in dit geval ietwat verstikkend
Haha neequote:Op zaterdag 26 november 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat Barney even MvG over de knie leggen en over Smiss heen. #Hoppetee
Mag hij wel een goeie sessie met zijn psycholoog hebben straksquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon bagagedrager niet vergetenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hij wel een goeie sessie met zijn psycholoog hebben straks
10-0quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright v Huybrechts kan leuk worden morgenmiddag.
Dat wordt bewaard voor het WK, dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn supermarkt heeft alleen gewone kruidnoten en melkchocoladekruidnotenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een lekker mixje van chocoladekruidnoten, gewone kruidnoten en andere zoetigheden
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een lekker mixje van chocoladekruidnoten, gewone kruidnoten en andere zoetigheden
Ik zie Van Barneveld v Van Gerwen wel een halve finale worden, ja gezien de vorm van Taylor en Lewis.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt bewaard voor het WK, dat weet jij ook.
Ja ik heb het dan ook zelf gemixtquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn supermarkt heeft alleen gewone kruidnoten en melkchocoladekruidnoten
Viesdikquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |