mazda 323?quote:Op zondag 4 december 2016 16:44 schreef Aiciu het volgende:
M'n andere auto is dood sinds gisteravond, nu moet ik voor een paar weken nog een andere auto kopen als tussendoortje![]()
Wat is een beetje beschikbaar voor om en nabij ¤4.000,- want ik ga niet zonder auto.
Ik heb een Impreza. 1998 model.quote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou dan blijf jij toch lekker in een jap rijden. Zelf heb ik ook een jap omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn maar oh god wat zijn sommige toch saai en lelijk. bijvoorbeeld toyota.
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..quote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou dan blijf jij toch lekker in een jap rijden. Zelf heb ik ook een jap omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn maar oh god wat zijn sommige toch saai en lelijk. bijvoorbeeld toyota.
Te oud. Ben helemaal klaar met hele oude auto's sinds die klote cabrio me in de steek begon te latenquote:
Daar blijft weinig van over op deze manierquote:Op zondag 4 december 2016 20:09 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij geld hebben"-topic
Mooi futuristisch uiterlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..
[ afbeelding ]
Toyota's rijden sowieso als poep met die kut CVT-bakkenquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Mooi futuristisch uiterlijk.
Navigatie systeem schijnt alleen byzonder traag te zijn
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.quote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Mooi futuristisch uiterlijk.
Navigatie systeem schijnt alleen byzonder traag te zijn
Nog maar te zwijgen van smartphone integratie, zelfs ipods ondersteunen ze waardeloos en die zijn, wat is het, ook al weer 15 jaar op de markt?quote:Op zondag 4 december 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.
Ik had de video van autoblog/autoweek gezien over deze auto. De makers hebben specifiek voor de jongere hippe generatie gericht maaaaar het is ook voor ouderen zijden ze er bijquote:Op zondag 4 december 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..
[ afbeelding ]
Niet het Idrive systeem van BMW, of het MMI van Audi. Die zijn erg innovatief en dooracht als je het mij vraagt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.
MMI van audi loopt imho een jaar of 6-10 achter de feiten aan. Ipod bedienen via de MMI, veel meer dan een nummer selecteren kan je niet. Zit vol bugs, hij speelt regelmatig door als je de auto uitzet, je kan binnen een nummer, podcast of audioboek niet voor of achteruit.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:29 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Niet het Idrive systeem van BMW, of het MMI van Audi. Die zijn erg innovatief en dooracht als je het mij vraagt.
Bij Audi moet je er dan natuurlijk wel even audi smartphone interface, en connect etc bij de optielijst aanvinkenquote:Op woensdag 7 december 2016 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
MMI van audi loopt imho een jaar of 6-10 achter de feiten aan. Ipod bedienen via de MMI, veel meer dan een nummer selecteren kan je niet. Zit vol bugs, hij speelt regelmatig door als je de auto uitzet, je kan binnen een nummer, podcast of audioboek niet voor of achteruit.
Je smartphone gebruiken via mmi? Veel meer dan telefoneren gaat niet.
Alle automerken lopen qua boordcomputer cq multimedia systeem hopeloos achter de feiten aan. Automatische updates? Een firewall tussen de interface en cruciale functies van de auto? Display van je mobiel op scherm?
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |