SPOILER: OOP R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FORMAT
First Round - Best of 11 legs - vrijdag
Second Round - Best of 11 legs - zaterdagmiddag
Third Round - Best of 19 legs - zaterdagavond
Quarter-Finals - Best of 19 legs - zondagmiddag
Semi-Finals - Best of 21 legs - zondagavond
Final - Best of 21 legs - zondagavond
There will be no tie-break in any match.
Game On.Oh.
moet nog wel ff dat laatste legje pakkenquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:59 schreef hafcfan het volgende:
En Febo weer in topvorm richting het WK![]()
Van Gerwen/Paynequote:Op zaterdag 26 november 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Evening Session (7pm)
Third Round
Main Stage
Chisnall v Klaasen
van Barneveld v Cullen
van Gerwen v Payne
Wright/Wade v Meulenkamp/Anderson
Stage Two
Kist v Dekker
D Webster v Norris
Dolan v K Huybrechts
T Jenkins v de Graaf/Green
DEKKER HEEFT VERLOREN. OPLETTEN AUB.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Evening Session (7pm)
Third Round
Main Stage
Chisnall v Klaasen
van Barneveld v Cullen
van Gerwen v Payne
Wright/Wade v Meulenkamp/Anderson
Stage Two
Kist v Dekker
D Webster v Norris
Dolan v K Huybrechts
T Jenkins v de Graaf/Green
Ah ja, was juiste kwijt onder ctrl+v sorryquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DEKKER HEEFT VERLOREN. OPLETTEN AUB.
Echt kut dat MVG altijd op podium een moet. Net als Taylor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolan v Huybrechts is ook stom. De rest heeft potentie.
Is toch niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt kut dat MVG altijd op podium een moet. Net als Taylor.
Maakt het niet minder kut. Is niks aan voor de liefhebber die potjes.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan logisch.
Nee het is niet spannend neequote:Op zaterdag 26 november 2016 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt het niet minder kut. Is niks aan voor de liefhebber die potjes.
Stereotype bullebak in de derde klas ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Meulenkamp is tegenwoordig ook echt een fattie
Heb jij daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stereotype bullebak in de derde klas ofzo
Valt mee, onze hollandse vrind tikt de 76 gemiddeld aanquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Gary is weer goed zo te zien.
Maar toch 1-1quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt mee, onze hollandse vrind tikt de 76 gemiddeld aan
Hij is dan ook al omhoog geschoten naar een soepele 81quote:
Dat breakt zo lekker de week.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Alweer een break
Bijzonder veel breaks dit toernooi
En dat in het weekendquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat breakt zo lekker de week.
Zullen ze nou allemaal samen uit eten gaan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje last van darteritus gehad deze jongen.
Raakte deze leg ook niks.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Die stijl van Ron is echt niet om aan te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rankingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele brekket
quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rankingDat zou een prima brekket zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele brekket
Gek he als nummer 1quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel weer lekker makkelijk voor MvG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rankingOke bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele brekket
Stijn en hafcfan pesten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe jij in een dartstopic?
Ja, dat is waar, maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spijtig dat je geen leukere invulling van je leven kan bedenken.
Host jij vanavond?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar het is niet anders.
Ik zou het wel leuk vinden om iemand anders dan MvG te zien winnen ook al heb ik weinig tegen MvGquote:
Beter wint febo, dan heeft ie vertrouwen voor t wkquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om iemand anders dan MvG te zien winnen ook al heb ik weinig tegen MvG
Anderzijds zou het best tof zijn als hij straks alle titeltjes in bezit heeft
Dat zou hij sowieso wel mogen hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter wint febo, dan heeft ie vertrouwen voor t wk
Er kon ook weinig meer bijquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:11 schreef Max23 het volgende:
Jelle is weer wat kilootjes kwijt zo te zien
Doen ze beiden, dus terechte standquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier laat Jelle toch wel wat liggen.
Dat zeggen de werknemers van de McDonald's nou nooit als hij daar weer komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier laat Jelle toch wel wat liggen.
quote:
Is dit een meme?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:24 schreef Szura het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk-Chisnall?
Ons Jelle heeft volgens mij een iets mindere bolle kop dan 2/3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zeggen de werknemers van de McDonald's nou nooit als hij daar weer komt.
Een oud-klasgenoot van Johannes.quote:
Hopen dat Sun straks op het WK weer mooi een pijltje het skoekeloen in gooitquote:
Dat klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even wat koffie en chocoladekruidnoten erbij gepakt.
Jij lust geen koffie?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker
Behalve de koffie
Nouja, niet lustenquote:
Daar is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, niet lusten
Doe mij maar gewoon een glas water
Nou nou, niks is zo veranderlijk als een potje dartsquote:
Dat weet ik, maar is mentaal toch een tikkie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou, niks is zo veranderlijk als een potje darts
Moet hij wel dit soort kansjes pakken jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is mentaal toch een tikkie.
Ik ken iemand die warm water drinkt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker
Behalve de koffie
Is die persoon toevallig extreem gay?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die warm water drinkt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou, niks is zo veranderlijk als een potje darts
En die van mij?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf tegenwoordig wel een paar seconden langer bij je UI hangen.
Goed teken.
Een paar seconden, dat wordt nog leuk tijdens het wk als we allemaal even een paar versnellinkjes opschakelenquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf tegenwoordig wel een paar seconden langer bij je UI hangen.
Goed teken.
Ik heb niet zoveel met Cristiano Ronaldo.quote:
Kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een paar seconden, dat wordt nog leuk tijdens het wk als we allemaal even een paar versnellinkjes opschakelen
Melk?quote:
Ik heb je nog zo gezegd dat dat niet verstandig zou zijnquote:
Hij heeft haar zijn cobra laten zien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Jelle K. heeft gedaan met nichtje van MvG?
Excuusquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb je nog zo gezegd dat dat niet verstandig zou zijn
Jinx jij hem er even lekker inquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt het grootste chokegenot wat ik gezien heb de afgelopen tijd.
Chizzy/Klaassen maakt me niet enorm veel uit moet ik zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil toch niet dat een pedo wint
Doet Davy ook mee tegenwoordig?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Chizzy/Klaassen maakt me niet enorm veel uit moet ik zeggen
Verdomd, wat slecht van me. Excuusquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Davy ook mee tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomd, wat slecht van me. Excuus
Zoals het er nu naar uit ziet in de virtuele bracket moet hij wel een eindje kunnen komen, op zichquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe Klaasen het gaat doen op het WK
Tot 4-4 oid gooide hij 80 gemiddeldquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef luckass het volgende:
wat heeft Meulenkampgod staan doen dan
Was voldoendequote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tot 4-4 oid gooide hij 80 gemiddeld
In dat geval. Wat heeft Anderson staan doen dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tot 4-4 oid gooide hij 80 gemiddeld
Zit hij in de bracket bij Van Gerwen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet in de virtuele bracket moet hij wel een eindje kunnen komen, op zich
Gewoon, een potje 101 gemiddeld gooienquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:05 schreef luckass het volgende:
[..]
In dat geval. Wat heeft Anderson staan doen dan?
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit hij in de bracket bij Van Gerwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rankingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele brekketMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon, een potje 101 gemiddeld gooien
Die fetisj heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Walk on girls verdienen een Golden shower, geen handje Man man
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die opkomstmevrouw heeft goede memmen, goeiedag zeg.
Alleen Alpha mannen snappen datquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Die fetisj heb ik nooit begrepen.
Daniella is echt te lekker. Als ik zo lekker was zat ik de hele dag aan mezelf, wat een genot.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Allfree met huidige vrouw van Jewadetoch
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 november 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Allfree met huidige vrouw van Jewadetoch
Dan wil je dit vast wel hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daniella is echt te lekker. Als ik zo lekker was zat ik de hele dag aan mezelf, wat een genot.
Die ligt in de prullenbak. Die was onleesbaar door mijn pap.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast wel hebben
http://www.ebay.co.uk/itm/112211003427
Kampsjaakgodtwitter:jozsef180 twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 16:33:15That's way I play the @OfficialPDC @DanAndCharls @daniellaallfree @Charlswood thanks girls ! And @mfnw180 for tak…
reageer retweet
Geile mouwen danquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das gewoon zo'n Mouwtje hoor. Verkopen ze met carnaval vaak.
Wat het ook is, elke arm ziet er beter uit zonder die meuk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das gewoon zo'n Mouwtje hoor. Verkopen ze met carnaval vaak.
Madquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat het ook is, elke arm ziet er beter uit zonder die meuk.
De rust zelvequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |